IVF/ICSI-HOIDOT 2021

Toivottavasti olisi kyytiläinen pysynyt kuitenkin mukana ja muuta vuotoa. Onko vielä verikoe edessä vai pelkkä tikku testi?


ON: tänään haettu 3 päiväinen alkio kyytiin. Jospa tämä tärppäis, kuulemma oikein kaunis alkio. Terolutteja tukihoitona verikokeeseen 11.3 asti. Nyt onkin sitten pakkanen tyhjä ja uus hoitokierros edessä, mikäli ei raskaus ala.


Pelkkä tikkutesti. Mä en vaa millään jaksa pysyä positiivisena. Virallinen testipäivä on vasta 2.3 ja luget loppuu tänään... Jotenki kurja olo ku sai sen ihan selkeän plussan tänään testiin ja sit alko vuoto :sad001

Tsemppiä kovasti että teidän pikkuinen tarttuis matkaan mukaan :Heartred

Tässä tän aamun testi
 

Liitteet

  • 16142701168167090517951066008002.jpg
    16142701168167090517951066008002.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 200
kiitos vastauksista!:happy:

Meillä on kans kaikki tutkimukset tehty jo ja lähetteessä kerrottu munanjohtimen poiston”tarina” jne. Siksi sen poisto kiirehdittiinkin, koska sanoivat etteivät Hussissa aloita mitään, jos on huonokuntoinen johdin ja sitä ei ole tsekattu/poistettu. Onneksi olivat reiluja lähettävällä taholla ja laittoivat mut ennen vuoden vaihdetta tähystyksen kiirejonoon ja silti tekivät lähetteen myös Husille ivf-hoitoihin samalla. sais siis jo sen eteenpäin jonossa kun odotteli leikkausta.:woot:

Mulla alkaa just päivän parin sisään menkat, joten ihan väkisinkin menee hoitojen aloitus vähintään kierron-kahden päähän.:wacky:
 
Toi Gonal-F voi haitata, etenkin jos se on kasvattanut useampaa kuin yhtä follia. Ymmärrän ettet malttaisi odottaa suunnittelukäyntiä, mutta sinuna en välttämättä menisi inssiin välissä yksityiselle. Sitten jos se haittaakin ivf aloitusta, niin varmasti harmittaisi!

Muoks. Jossain (esim PHKS) ei tehdä inssejäkään peräkkäisiin kiertoihin Gonalilla, koska sen vaikutus voi kuulemma olla vielä seuraavassa kierrossa.

Ainiin, mulla oli ovuloimaton erään gonal kierron jälkeinen kierto..mutta kyllä ne mulla nopeasti kasvattaa munasolun, viimeksi kaksi joista toinen oli vähän pienempi (tästä plussa). Sitä ennen kaksi muistaakseni samankokoista follia. Saas nähdä kuin nyt. Saattaa tulla itku polilla jos ei päästäkään sit hoitoon :bag: kunhan päästäis ennen kesää..
 
Tänään aamulla pärähti selkeä plussa clearbluen testiin ja puoli tuntia myöhemmin alkoi verinen vuoto... :sad001 Nyt vuoto lisääntyny ja menkkakivut yltynyt. Tais tää kierto olla tässä :sad001

Onko sulla Lugesteron tai vastaava vielä käytössä? Älä vaan lopeta sitä! Vuoto voi olla muutakin kuin keskenmeno. Voimia!
 
Pelkkä tikkutesti. Mä en vaa millään jaksa pysyä positiivisena. Virallinen testipäivä on vasta 2.3 ja luget loppuu tänään... Jotenki kurja olo ku sai sen ihan selkeän plussan tänään testiin ja sit alko vuoto :sad001

Tsemppiä kovasti että teidän pikkuinen tarttuis matkaan mukaan :Heartred

Tässä tän aamun testi

Joo älä vaan lopeta lääkkeitä vaan testipäivään saakka jos vaan pystyy.
 
Onko sulla Lugesteron tai vastaava vielä käytössä? Älä vaan lopeta sitä! Vuoto voi olla muutakin kuin keskenmeno. Voimia!


HUSin ohjeen mukaan tänään ois lugeista vika päivä. Jäljellä olevassa liuskassa taitaa olla vielä huomisaamuun. Jatkan ainakin sinne ja testaan vielä aamulla. Täytyy varmaan soitella klinikalle ja tiedustella jos testi edelleen positiivinen ja vuoto jatkuu.
 
Ainiin, mulla oli ovuloimaton erään gonal kierron jälkeinen kierto..mutta kyllä ne mulla nopeasti kasvattaa munasolun, viimeksi kaksi joista toinen oli vähän pienempi (tästä plussa). Sitä ennen kaksi muistaakseni samankokoista follia. Saas nähdä kuin nyt. Saattaa tulla itku polilla jos ei päästäkään sit hoitoon :bag: kunhan päästäis ennen kesää..

Toivottavasti ei vaikuta inssi hoitoon pääsyyn! Sullakin tätä matkaa nyt kumminkin jo takana..
 
Toivottavasti ei vaikuta inssi hoitoon pääsyyn! Sullakin tätä matkaa nyt kumminkin jo takana..

Toisaalta jos kerta pitkällä kaavalla ensin ajetaan oma hormonitoiminta alas ja sumuttelusta menee vielä noin kk punktioon, luulisi ettei haittaisi että nyt käytän muutaman pvän gonalia..mut ei voi tietää..
 
Toisaalta jos kerta pitkällä kaavalla ensin ajetaan oma hormonitoiminta alas ja sumuttelusta menee vielä noin kk punktioon, luulisi ettei haittaisi että nyt käytän muutaman pvän gonalia..mut ei voi tietää..

Onko sulla päätetty jo kaava?
 
Onko sulla päätetty jo kaava?

Ei ole, mulla amh melkein 5 ja kuulemma lyhyt kaava ois ehkä parempi, mut jos nyt HUS kaikille suosittelee pitkää niin :bag: mut jos saa päättää niin ehkä sit lyhyellä mennään ja sittenhän tämän kierron inssin ei pitäisi vaikuttaa :scratch
 
Ei ole, mulla amh melkein 5 ja kuulemma lyhyt kaava ois ehkä parempi, mut jos nyt HUS kaikille suosittelee pitkää niin :bag: mut jos saa päättää niin ehkä sit lyhyellä mennään ja sittenhän tämän kierron inssin ei pitäisi vaikuttaa :scratch

Tää on aina mysteeri miten nää kaavat päätetään :grin Mulla on AMH 8,01 ja lyhyt kaava. Meillä ei siis pitkää kaavaa onneksi kaikille laiteta, tuntuis jotenkin turhalta (kun siinä kestääkin niin kauan :'D, malttamaton). Oon siis PHKS/HUS asiakas.
 
Ei ole, mulla amh melkein 5 ja kuulemma lyhyt kaava ois ehkä parempi, mut jos nyt HUS kaikille suosittelee pitkää niin :bag: mut jos saa päättää niin ehkä sit lyhyellä mennään ja sittenhän tämän kierron inssin ei pitäisi vaikuttaa :scratch
Laita hus:lle viestiä omapolun kautta ja kysy, että onko inssillä vaikutusta! Sitten olisi asiasta mustaa valkoisella ja hyvä pohja tehdä ratkaisuja. :)
 
HUSin ohjeen mukaan tänään ois lugeista vika päivä. Jäljellä olevassa liuskassa taitaa olla vielä huomisaamuun. Jatkan ainakin sinne ja testaan vielä aamulla. Täytyy varmaan soitella klinikalle ja tiedustella jos testi edelleen positiivinen ja vuoto jatkuu.


Miltä testi näytti :angelic:
 
Ultrasta taas tultu, munia kasvaa niin perkuleesti että kuulemma välikierto täytyy pitää ennen alkionsiirtoa :sad001
 
Moi! Mulla oli tänään aamulla hcg-verikokeen aika ja tulos oli 501. Raskaana siis ollaan :happy: Poistun täältä pikkuhiljaa lasketun ajan ryhmään ja palailen tänne aktiivisemmin, mikäli tässä nyt kävisi huonosti.

Tsemppiä kovasti kaikille ja pidän teille peukkuja, että tästä alkaa kunnon plussa-aalto! :Heartred Pitäkää toivoa yllä! Mä olen hyvä esimerkki siitä, että pitkänkin taipaleen jälkeen voi onnistua :) Ja tällä iällä (38 v)!
 
Laita hus:lle viestiä omapolun kautta ja kysy, että onko inssillä vaikutusta! Sitten olisi asiasta mustaa valkoisella ja hyvä pohja tehdä ratkaisuja. :)

Joo vois kyl, mut toisaalta meen inssiin kuitenkin :bag: ehkä leikin vaan että ei se haittaa ja ties vaikka plussais taas inssillä :angelic:

Onnea Anselmiina!
 
Takaisin
Top