IVF/ICSI-HOIDOT 2021

Täällähän on plussan alkuja ja plussaa ja vähän vuotojakin. Tsemppiä kaikille tasapuolisesti Beating Heart

Täällä eletään kp12.
Estaradoteista ei nyt enää ole mitään tuntemuksia ollu. Mut nyt mietityttää, kun sitä omaa ovista ei saa tulla, mut kuitenkin nyt ovisliman kaltaista on ollu Alien Monster eli aiheuttaako laastarit tollasta. Google ei oikein osannut kertoa vastauksia Beaming Face With Smiling Eyes
Huomennahan tuo toki selviää, kun on ultra. Mut pitää taas kehitellä itelle ressinpoikasta Beaming Face With Smiling Eyes
En muista oonko alustavasta suunnitelmasta kertonu, mut jos kaikki on mallillaan, niin alkionsiirto olis tasan viikon päästä torstaina Black Heart (oon kyllä niin pessimisti, et on tosi negatiiviset Olot tulevasta siirrosta Anxious Face With Sweat-)

Mullakin estradot tekee kunnon "ovislimat" mutta silti ultrassa aina munasarjat olleet lepotilassa, eli ei hätää! Joskus jopa oon ollut tuntevinani ovistuntemuksia mutta ei siellä mitään follikkelia oo ollu kasvamassa kuitenkaan!

Tänään pp8/"dpo13" testiviiva oli ehkä hitusen tummempi kuin eilen.. eli jännitys jatkuu. Miksei se testi vaan vois tummentua joka päivä selkeesti?? :D siispä varasin huomiselle hcg-labran ettei tarvi pähkäillä.
 
Mullakin estradot tekee kunnon "ovislimat" mutta silti ultrassa aina munasarjat olleet lepotilassa, eli ei hätää! Joskus jopa oon ollut tuntevinani ovistuntemuksia mutta ei siellä mitään follikkelia oo ollu kasvamassa kuitenkaan!

Tänään pp8/"dpo13" testiviiva oli ehkä hitusen tummempi kuin eilen.. eli jännitys jatkuu. Miksei se testi vaan vois tummentua joka päivä selkeesti?? :D siispä varasin huomiselle hcg-labran ettei tarvi pähkäillä.
Ihanaa, kun kommentoit Beating Heart Vähän rauhoitti mieltä Beaming Face With Smiling Eyes
Toivon todella, että siellä sulla olis pieni ihmisen alku kunnolla matkassa Beating Heart
 
Mä odottelen että koska kuukautiset alkaa, että onko kierto jo mallillaan niin että voidaan ilmoittautua alkionsiirtoon. Aikaisintaan su tai ma sais alkaa jotta luteaalivaihe on tarpeeksi pitkä. Stressasin viimeksi kun oltiin ultrassa (maanantai) sitä että ovis ei ollutkaan vielä ollut. Mutta tajusin tänään että sehän olikin oikeastaan juuri täydellistä! Koska siinä edellisen viikon ultran mukaan olisi pistetty ovitrelle pe yönä eli ovis sunnuntaina eli oli hyvä merkki että mun oma ovis ei ollut tapahtunut ennen sitä. Onneksi kävin jo ottamassa influenssarokotteen valmiiksi ennen mahdollista siirtoa. Hammaslääkärissä pitäisi vielä käydä...

Oon ollut jotenkin tosi pessimistinen siitä että päästäisi siirtoon mutta nyt jotenkin heräsi toivo vähän uudelleen. Ehkä en myöskään uskalla toivoa mitään ja yritän suojata itseäni pettymyksiltä ja koko tältä lapsettomuus ja hoitomaailmalta Confused Face en tiiä... Mutta en jotenkin uskalla melkein yhtään toivoa toista lasta ja tuntuu tosi epätodelliselta että se voitaisiin saada. En uskalla edes kiintyä koko ajatukseen. Tää on sinänsä erilaista kuin silloin kun yritettiin esikoista. Silloin oli siirron aikaan tosi hyvä fiilis vaikka tottakai oli hirveät paineet ja stressi. Ja kiinnyin pikkuseen heti. Ja olin niin onnellinen koko raskauden vaikka oli yhtä ja toista vaivaa ja stressiä. Tuntuu ehkä että ei sellaista onnea voida suoda meille toista kertaa :sad001 en uskalla edes toivoa.
 
O. M. G.

Löysin kaappia siivotessa pari onestepin ”roska”-ohutta testiliuskaa, enkä voinu vastustaa kiusausta. Kahen tunnin pidätys ja dpo11. On siinä viiva? Astonished Face- Tietääkö kukaan näiden herkkyyttä?
 

Liitteet

  • 1A8A1D89-F0CA-472B-BAA4-F1DA4BF2309B.jpeg
    1A8A1D89-F0CA-472B-BAA4-F1DA4BF2309B.jpeg
    2.3 MB · Katsottu: 185
Muokattu viimeksi:
Mä kävin tänäaamuna vielä siinä hcg-verikokeessa, vaikkei kyllä ole mitään epäselvyyttä tilanteesta. Kotitesti tosin näytti aamulla edelleen vahvaa plussaa. Ärsyttää, kun aiemmin hoitaja sanoi että noiden verikokeiden tulokset tulisivat saman päivän aikana, muttei mulla kyllä mitään näy omakannassa.

On kyllä itselle ollut oikeasti yllätys, miten moni IVF-raskauksista päättyy keskenmenoon tai osoittautuu kemialliseksi. Tuntuu, että ainakin palstan perusteella paljon enemmän kuin 20%, mikä kai on joku virallinen prosenttiosuus. Melkein on tullut fiilis, että useampi raskaus epäonnistuu kuin tuo lapsen syliin - ja ajatus elävän lapsen syliin saamisesta alkaa koko ajan tuntua mahdottomammalta, kun tuntuu että hoidot ovat pelkkää pettymystä toisensa perään ja tätä p*skaa sitten tahkotaan vuosikausia. Itse tässä lähinnä oon pohtinut, liekö omalla kohdalla vika ollut alkiossa vai mussa, kun välittömästi meni kesken.
Seuraavalla kerralla en kyllä tasan tarkkaan testaile ennen virallista verikoetta. Tässäkin olisi säästynyt melkoiselta tunteiden vuoristoradalta, jos ei edes olisi ehtinyt nähdä sitä plussaa kotitestissä.
 
@jannn ihan kun oisin jostain kans lukenu. mut pelleilyä ettei näitä lue itse testipussissa...

kiitokset :Heartred nyt sit vast saakin jännäillä, vahvistuuko viiva, ja edelliset kemialliset vuoto on alkanu siellä dpo18 tienoilla Cold Face jos kerrankin vaikka se "kolmas kerta toden sanoo"...
 
Move88! Kuin siistiä. Saakeli mää en uskalla tehä testejä edelleenkään. Ne aiemmat hirvee olot johtu siitä kiinnittymispiikistä. Nyt on aivan täysin normi olo. Ei rinnoissa mitään, välillä menkkatuntemuksia. Dpo9. Välillä tuntuu aivan siltä että nyt ne menkat alkaa ja käyn vessassa tarkistamassa. Aivan sellanen tunne että tuskin tästä tuoresiirrosta mitään tulee.
 
Move88! Kuin siistiä. Saakeli mää en uskalla tehä testejä edelleenkään. Ne aiemmat hirvee olot johtu siitä kiinnittymispiikistä. Nyt on aivan täysin normi olo. Ei rinnoissa mitään, välillä menkkatuntemuksia. Dpo9. Välillä tuntuu aivan siltä että nyt ne menkat alkaa ja käyn vessassa tarkistamassa. Aivan sellanen tunne että tuskin tästä tuoresiirrosta mitään tulee.
munkaan ei pitäny testata, enkä aiokaan noilla "oikeilla" testeillä testata ennenku ehkä su seuraavan kerran. mutta nyt on alkanu rinnat kipeytyä, mikä mulla on aina ollu selkeä merkki raskaudesta. oon myös nukkunu päikkärit joka päivä, mutta oon aatellu että väsymys johtuu tästä flunssasta... toivotaan sullekin parasta :Heartred mulla oli tuollainen maansa myynyt fiilis tänä aamunakin vielä...
 
Siistiä move88! Toivotaan että vahvistuu ja pysyy mukana!Beating HeartEn ole malttanut minäkään olla testailematta.Beaming Face With Smiling Eyes

Huomenna teen taas, jännityksellä odotan vahvistuuko viiva.
 

Liitteet

  • IMG_20211118_121202__01__01__01.jpg
    IMG_20211118_121202__01__01__01.jpg
    2 MB · Katsottu: 172
Mä itse jotenkin arvasin että alkanut raskaus päättyi alkuunsa, kun rintakipu katosi ja tiputtelu alkoi, vaikka testi siis näyttikin vahvaa plussaa. Ihme, ettei ole vielä plussa haalistunut, vaikka vuotoa ja kramppeja on ollut koko ajan.
Hitto haluan kyllä oikeasti seuraaviin siirtoihin sen kortisonituen! Varmaan on pian joku hankalan potilaan leima otsassa, mutten halua edes ajatuksen tasolla stressata, että oma immuunijärjestelmä mahdollisesti blokkaa alkaneen raskauden heti alkumetreillä. Niinpä alan tosissaan olla sitä mieltä, ettei ilman tota tukea yksinkertaisesti enää siirretä yhtään mitään ja piste. Tässä joutuu muutenkin ihan tarpeeksi stressaamaan kaikkea mahdollista mikä voi mennä pieleen, luulisi lääkäreidenkin sen ymmärtävän.
 
Mulla ei siis luomusti toimi kierto PCOS:n vuoksi niin lääkkeellinen PAS ollut aina, ja BeReadykin tehtiin lääkkeelliseen kiertoon. Siinä saatu tulos ei muuttanut siirtoaikataulua mutta olipahan nyt tunnilleen tarkka siirtoaika. Kiitos kun oot hengessä mukana! Ja ymmärsinkö oikein että nyt tämä viimeisin raskautesi on mennyt kesken?? Aivan hirmuisesti voimia jos näin on :Heartred

Ymmärsit oikein että meni kesken. Löytyi siis 7+0 ultrassa pikkanen jolla normaali syke, mutta jätätti koossa. Otettiin aikalisä mutta pari päivää tuon ultran jälkeen mulla väheni oireet, ja olin ihan varma että nyt ei ole hyvä. Ja oikeassa olin. 8+5 lääkäri päätteli että juurikin pari päivää edellisen ultran jälkeen oli hän hiipunut. Lääkkeillä ei tyhjentynyt kohtu, ja vuto ihan minimaalista. Nyt 2 viikkoa tätä on seurattu ja eilen sitten jouduin taas imukaavintaan. Myös Tammikuun raskaudesta jouduin imukaavintaan, mutta silloin se tehtiin eri syystä, kun en lopettanut vuotamasta.
Meistä otetaan vielä lisätestejä ennen meidän viimeistä alkion siirtoa. Mutta mulla on vähän sellainen "lopun aika" mentaliteetti (en saa ollenkaan enää lasta), kun en usko että meidän viimeisestä alkiosta voi tulla mitään, kun tämä kromosomeiltaan tervekkin alkio meni kesken.
Tässä siirrossa meillä ei olllut muuta etra lääkitystä, kun Luget, niin ensi kiertoon mullekin tulee sama setti, kuin sulla on nyt. Mietin kyllä nyt että miksei jo edelliseen siirtoon voinut ottaa kortisonia sekä verenohentajaa,. kun meillä ei tosiaan ollut kuin ne 2 tervettä alkiota pakksessa.

Ihanaa nähdä, että sulla tuli plussa!! Mä niin toivon että lääkkeet auttaa tätä pikkasta pysymään mukana loppuun saakka :Heartred

Onnittelut muillekkin plussanneille!

Toivon että Mimima saisi hcg tuloksesta hyviä uutisia ja vuoto on ollut esim. kaksosen poistuminen ja siellä olisi mukana vielä yksi :Heartred
 
CherryRed, oon niin kovin pahoillani! Jaksamisia Black Heart

Kiitos.
Varattu juttelutuokio psykoterapeutille ensi viikolla. Pakko alkaa työstämään sitä vaihtoehtoa jo nyt, että jää täysin lapsettomaksi. Muuten kaikki läpikäymättömät tunteet jää varjostamaan seuraavaa siirtoa.

Kahden viikon päästä on seuraava aika, ja katsotaan lääkärin kanssa jatkosuunnitelmaa.
 
@CherryRed oon niin pahoillani. :Heartred voimia, ja onneksi on henkistä tukea saatavilla.

ja **tut pystyin olla testaamatta. Tai aamupissan pystyin, mut sit katkes kamelin selkä Cat With Tears Of Joy Dpo12 kolmen tunnin pidätyksellä, luottotesti pc.
 

Liitteet

  • 501C03E8-C6D8-4416-AD76-0CEC9092FC81.jpeg
    501C03E8-C6D8-4416-AD76-0CEC9092FC81.jpeg
    2.4 MB · Katsottu: 181
Takaisin
Top