Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mimima, ei todellakaan oo enää haamuja, selkeetä plussaa! Kerrotko vielä miten tämä kierto siis meni ja mikä pp/dpo menossa jne? :)
No siis mulla oli punktio 2.11. ja 2-päiväinen alkio siirrettiin 4.11. En oo ihan varma, kuinka dpo noista lasketaan.
@NewMoon joo tänään ne olivat tuollaisia viivoja, eilen oli vielä selvästi haamuksi luokiteltava viiva tossa onestepissä.
@sissu90 Tuota samaa just tässä pelkään, kun itselläkin tiputtelee. Ei se auta kuin odotella ja toivoa parasta/pelätä pahinta.
Mulla oli käytössä tukilääkkeet täysannoksella kunnes todettiin keskenmeno 8+5 ja oltaisiin jatkettu ainakin viikoille 11-12, koska oli epäilys ettei oma kroppa tuota kunnolla keltarauhashormonia. Se on pieni lisä lääkkeisiin ja vaivaan verrattuna siihen että tulee keskenmeno alhaisesta tasosta johtuen. Jos sulta seurattaisiin progesteronia, ne voisi todeta millä tasolla olet. Keskenmenoa uhkaava arvo on n. 35 tai pienempi tutkimusten mukaan. Jatkaisin siis progesteronista keskustelua lääkärin kanssa. Itse en ymmärrä miksei niitä voida jatkaa IVF:ssä pidemmälle, kun siitä ei ole haittaa, mutta hyödyt niille jotka alhaisista tasoista kärsii voi tarkoittaa elävää lasta.
Sissu90 oon tosi pahoillani menetyksestä. Täällä koitan myös toipua omasta.
Lipsu, tiedätkö, mä olin ihan varma, että teillä natsaa nyt ja nyt olis hoitoprotokolla kohdillaan! :)
En nyt tarkkaan muista, mutta miksi sulle tuli lääkkeellinen PAS? Löytykö BeReadyssä jotain että lääkkeellinen auttaa?
Muille onnittelut plussista ja piinailijoille pitkää mieltä!