Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos kokemuksista! :)Mulle siirrettiin kans 2 päiväinen ja ekan haalean plussan sain pp7. Eli siis viikko siirrosta (tosi herkällä testillä). Olin testannut joka toinen päivä irrotuspiikin katoamista epäherkällä liuskalla myös. Pp8 sillä samalla herkällä tuli selvä plussa ja pp 9 tuolla epäherkällä liuskalla myös plussa.
Hei kaikki Beating Heart Oon seuraillut tätä ketjua syksyn ajan taustalla. Mietin sellaista, että onko tästä ketjusta plussanneille omaa ryhmää jossakin? Meillä yritystä takana reilu neljä vuotta ja nyt ekan ICSIn jälkeen tuoresiirrosta plussa, mikä tuntuu ihan epätodelliselta. Liityin tonne heinäkuisiin mutta kaipaisin myös sellaista ryhmää, jossa olisi muita samankaltaisella taustalla. En oo näillä foorumeilla oikeen jaksanut oman lapsettomuus-kivun ja hankalien elämäntilanteiden vuoksi viimeisten parin vuoden aikana kirjoitella, aikaisemmin kyllä jonkin verran.
Suuresti tsemppiä ja voimia kaikille Beating Heart
Kiitos ja kiitos vinkistä! Minäpä liitynIsot Onnittelut!
Täällä on salaisella puolella plussaketju. Eli liity salaiselle puolelle, niin siellä on sellainen juttupaikka.
Heippa!
Tuun nyt ihan tietämättömänä kuokkimaan tänne ryhmään. Nopea esittely:
eli hei olen moony, 32v nainen ja ennestään meillä -16 syntynyt tyttö. Takana endodiagnoosi -19 ja laaja endometrioosi leikkaus 9/19. Ehkäisy jätettiin pois 9/20, toinen lapsi toiveissa. Raskauduin ekasta kierrosta, meni kesken. Yksi normaali kierto välissä ja raskauduin uudelleen 1/21. Viikolla 7+ kkm. Lopulta imukaavintaan ja sen jälkeen ei tullutkaan kuukautisvuotoa. Ovulaatiotestit positiivisia joka kuukausia ja kierrot näytti pyörivän normaalisti. Lopulta gynellä huomattiin limakalvon olevan poikkeavan ohut ja epäily että imukaavinnassa on mennyt myös oma limakalvo ja epäily ashermanin syndroomasta. Lähete tyksiin kohdun tähystykseen. Siellä leikattiin kohtukiinnikkeitä ja käyttöön estrogeenilaastarit isolla annostuksella. Uusinta tähystys ja tilanne kiinnikkeiden osalta hyvä, limakalvo vielä ohuehko, joten laastarit vielä 2vkoa käytössä. Ekat kunnon kuukautiset alkoi seuraavassa kierrossa ja ovulaatiotesti taas ajallaan positiivinen. Tänään olin tyksissä ultrattavana, tarkoituksena tarkistaa mikä on limakalvon paksuus. Harmikseni se oli vieläkin ohut, vain 4-5mm. Myös munasarjat ”laiskahkot” (mitä sitten tarkoittaakaan?). Lääkäri konsultoi palaverissa muita lääkäreitä ja miettivät jatkoa. Soitti myöhemmin päivällä ja lopputuloksena : annetaan hetki kropalle aikaa vielä, jos limakalvolla vain kestää palautua/paksuuntua. Raskaus ei ole mahdotonta tässä tilanteessa, kuulemma. Mikäli raskaus ei ole alkanut helmikuuhun mennessä, soitan tyksiin ja suunnitelmissa IVF. Noi kolme kirjainta on itselle yksi kysymysmerkki. En tiedä yhtään mitä se tarkoittaa. Paitsi nopean googlauksen perusteella. Jos soitan helmikuussa, millon saadaan aika, mitä ensin tapahtuu? Miten se etenee? Mitä ivf oikeesti tarkoittaa? Paljon kysymyksiä mielessä. Toki tässä on meneillään oleva kierto ja kaksi sen jälkeen aikaa. Jos raskaus vielä alkaisi huh. Pää on kysymyksiä täynnä mutta olo on myös helpottunut kun tiedän nyt jonkun suunnitelman olevan.
Mulla on one stepeistä huonoja kokemuksia. Vähemmän herkät testit näytti aiemmin raskauden kuin ne. Että en suosittele niitä ainoina testeinä ellet halua käyttää aikaa mahdollisesti ihan turhaan negan stressaamiseen niinku minä.Kiitos kokemuksista! :)
Mulla on kaapissa niitä raskauskeijun halppis liuskatestejä (onestep tms.), joiden kai pitäisi olla herkkiä, mutten tiedä ovatko sitä käytännössä. Mulla kyseisen merkin ovistestit eivät ainakaan toimineet ollenkaan, en koskaan saanut niillä positiivista tulosta vaikka todistetusti ovuloin ja digitestiin ovisplussa pärähtää ongelmitta.
Melkein olisi helpointa vain odottaa sitä verikoetta, niin ei olisi jossiteltavaa tuloksessa, eikä ainakaan viikonloppu menisi apeissa fiiliksissä negan jälkeen...
Voi harmi että on noin masentuneet fiilikset jo onhan tässä onneksi vielä aikaa muuttua plussaksi Beating Heart älä muuten missään nimessä kuitenkaan lopeta lääkkeitä ennen aikojaan vaikka kuinka tuntuisi ettei onnistunut.Kiitos tsempeistä, mutta kyllä mä itse uskon että tää oli tässä. Toki siellä verikokeessa pitää vielä käydä ensi viikolla. Mulla kun oli niitä epämääräisiä "sekoittavia vasta-aineita" ja muitakin kummallisuuksia kilpirauhasarvoissa, haluaisin kokeilla kortisonia tulevien siirtojen tukilääkkeenä. Se vain, että tuskin ne julkisella puolella suostuvat reseptiä kirjoittamaan ja tämä sama tulokseton "toivotaan, toivotaan" -meininki vain jatkuu...ja oma ahdistus kasvaa sen myötä.
Te siirron kokeneet. Mulla välillä tuntuu oudolta, en oikein osaa sanoa onko se kipua vai jotain muiluamista alavatsalla. Erilaista kuin se stimulaatiokipu/turvotus. Vatsa ei mitenkään ole muuten kipeä/turvonnu eikä tunnu siltä että tässä pitäis mitenkään huolestua? Voiko johtua siitä katetrin työntämisestä kohtuun? Anger Symbol
eka PAS takana, siirrettiin tänään 5-päiväinen hyvälaatuinen blasto. biologin puheista ymmärsin että olisi alkamassa jo kuoriutumaan (?). testipäivä 23.11. eli eikun piinailemaan :) huomisaamuna vielä gonapeptyl ja luget tietty mukana.
@Lipsu samassa veneessä mennään Clapping Hands
Mulla nyt pp2 (6päiväinen blasto siirrettiin) ja eilen oli muutamia kipeitä vihlaisuja vatsalla. Tänään sellaista kiristelevää, turvottelevaa kipua ollut kohdun seudussa ajoittain. En osaa oikein paremmin kuvata, ei varsinaisesti kovaa kipua mutta sellanen tunne että aistin kohdun olemassaolon :D tällaista on ollut ennenkin siirtojen jälkeen.