IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei apua,

Nenäsumute resepti ei näy kannassa? Voiko olla että siellä ei vaan näy se, vai voiko olla että sitä ei ole kirjoitettu. Alkuviikosta pitäs aloittaa Anxious Face With Sweat Pelkkää stressiä kyllä aiheuttanut tuo hoitava lääkäri ja hänen sekavat viestit ja perehtymättömyys. Pyydän kyllä vaihtoa seuraavaan ivf kiertoon

Täällä eka IVF polku aloitettu nenäsumutteella, tunteet on jännittyneet ja odottavat! Onko täällä muita pitkän kaavan käyneitä, ja millaisin kokemuksin? Mulla siis alkuun tuo Synarela aamuin illoin, 27pvä eka ultra ja määrätty Menopur 1200 iu pistelyyn. Kumpa nyt viimein saataisiin tulosta! :Heartred

Edit. Kävin tsekkaamassa ferritiinkin, joka vuoden vaihteessa oli 20. Nyt noussut tässä ajassa 53, eli onneksi sen kanssa vähän parantunut tilanne. TSH nyt ok myös, 1,24 lääkkeiden kanssa..
Minä kans kävin pitkäkaavan läpi, olis ilmeisesti lyhytkin riittänyt, mutta hoidot aina siirtyi kun tuli jotain odottamatonta, ja lopulta sain itse valita tehdäänkö ns. Heti pitkällä kaavalla vai joskus myöhemmin lyhyemmällä.
Valitsin että aloitetaan heti, ja hyvä että valitsin, hoito meni parhaalla mahdollisella tavalla, tuoresiirrosta syntyi tyttö, ja nyt odotan PAS alkuista lasta rv 27+6
<3

Aloitus nenäsumute aiheutti itselle kans kovia päänsärkyjä ja kovia hikoilukohtauksia, jotka vielä saattoi tulla ihan yllättäen. Parhaat vaatteet oli sellaiset joita sai nopeasti vähennettyä, niin töissä kuin kotonakin..(alle jokin todella kevyt paita, jos paksumpaa takkia, neuletta muuten käytössä).

tsemppiä sinne hoitoihin!
:smiley-angelic003

Kiitos kokemuksista Pupsis, Newmoon ja elo <3 lohdullista kuulla että noin hyviäkin kokemuksia, onhan nämä varmasti todella yksilöllisiä miten kaikkeen reagoi. Nyt toista päivää sumuttelen, ja toistaiseksi en oo huomannut mitään vaikutusta. Lauantaina pitäis alkaa kuukautiset, katsotaan tuleeko ajallaan.

Hei apua,

Nenäsumute resepti ei näy kannassa? Voiko olla että siellä ei vaan näy se, vai voiko olla että sitä ei ole kirjoitettu. Alkuviikosta pitäs aloittaa Anxious Face With Sweat Pelkkää stressiä kyllä aiheuttanut tuo hoitava lääkäri ja hänen sekavat viestit ja perehtymättömyys. Pyydän kyllä vaihtoa seuraavaan ivf kiertoon
Ompa tympeää tuollainen lisästressi! Selvisikö sulla tämä asia? Minä en edes hoksannut käydä oma kannassa, ne antoi mulle myös paperisena reseptit aikataulun mukana.. Mikä päivä sulla olikaan tarkoitus aloittaa?

Kp 31 ja luomuihmeen mahdollisuus. En voi uskoa tätä mutta sain tikkuun kaksi selkeää viivaa elämäni ensimmäistä kertaa. Pregcheck ja aamun kolmas laimea pissa. Tätä edelsi Clearbluen +/- testaus aamun ekasta pissasta mutta siihen tuli virheilmoitus. Ei ole enempää tikkuja kaapissa… Pakko ostaa ja testata huomenna uudelleen!

Voisiko tämä olla totta? Että kaikki on hyvin? Ja että IVF-hoidon jälkeisestä kierrosta tärppää? Ja kierron alussa otettu koronapiikki? Juuri kun kävin ostamassa e-pillerit endoon. Kahden viikon päästä ultraan? Miten tässä pystyy keskittymään yhtään mihinkään. Apua

Mitäs porukka mieltä, testi edelleen nega (dpo13) ja vuoto on yltymässä. Lopetanko terolutit, et vuoto pääsee kunnolla alkamaan vai syönkö torstaihin, viralliseen testipäivä asti?

No vissiin pitäis syödä, mut en nää ite mitään järkeä Beaming Face With Smiling Eyes koska oon ihan 99,9% varma et raskaus ei ole alkanu..

Onkohan viallinen testi Anguished Face
Aamun pc oli niin nega ku voi olla Astonished Face Ja samoin nyt pc nega. Mut noi rfsun pissat heitin pois ja tiristin viimeisetkin pisarat rakossa..

Liitteet

• 20211011_143347.jpg
    20211011_143347.jpg
    833.4 KB · Katsottu: 160
Muokattu viimeksi:
Ompa tympeää tuollainen lisästressi! Selvisikö sulla tämä asia? Minä en edes hoksannut käydä oma kannassa, ne antoi mulle myös paperisena reseptit aikataulun mukana.. Mikä päivä sulla olikaan tarkoitus aloittaa?[/QUOTE]

Joo selvisi, oli unohtunut kirjoittaa kaikki e-reseptit. Huomenna alkaa nenäsumute jos sen vielä saan lääkkeet apteekista kun töiden jälkeen lähden sitä hakemaan

Eihän e-reseptejä oltu muistettu kirjoittaa. Sain pikana reseptit, mutta en kerenny hakemaan ennen töitä, joten jää lääkkeiden haku tälle illalle. Toivottavasti niitä vielä on kunhan töistä pääsen.

Kilpirauhaslääkeannostakin oli nostettu heti tulosten jälkeen, mutta tiedon siitä sain vasta tänään. (Viikkoa myöhemmin) Sentään kerkeää 4 viikkoa syömään isommalla annostuksella. Punktioviikon alussa on kilpirauhaskokeet, joten varmaan ne vielä odotellaan ennenkuin selviää tuoresiirron mahdollisuus.

Tulee mieleen vanha sanonta, että eihän tästä tule lasta eikä paskaa.

Nää on niin ärsyttäviä kun ei voi ikinä tietää onko oikeessa vai ei!

Onko toi viiva kokonainen? Kuvaan välittyy vaan että yläosassa olisi väriä Astonished Face-(äh, ei löydy sopivaa hymiötä).

Toivottavasti olisi plussan alku!
Kyllä siinä koko matkalla on, mutta tuolla yläosassa tummin..

Tuossa näkyy ehkä vähän paremmin Clown Face
Vaikuttaa kyllä mun silmään selvältä viivalta ja kun punertaa noin selvästi! Nyt peukut pystyyn, ettei noussut sulla turhaa toiveet :Heartred mutta kuten nähty on, kaikki on kyllä mahdollista edelleen vaikka tuloksesta varma jo olitkin. Pidän kovasti peukkuja ja elän tilannetta mukana, tsemppiä! Aamusta olet varmasti viisaampi.
Joo selvisi, oli unohtunut kirjoittaa kaikki e-reseptit. Huomenna alkaa nenäsumute jos sen vielä saan lääkkeet apteekista kun töiden jälkeen lähden sitä hakemaan

Eihän e-reseptejä oltu muistettu kirjoittaa. Sain pikana reseptit, mutta en kerenny hakemaan ennen töitä, joten jää lääkkeiden haku tälle illalle. Toivottavasti niitä vielä on kunhan töistä pääsen.

Kilpirauhaslääkeannostakin oli nostettu heti tulosten jälkeen, mutta tiedon siitä sain vasta tänään. (Viikkoa myöhemmin) Sentään kerkeää 4 viikkoa syömään isommalla annostuksella. Punktioviikon alussa on kilpirauhaskokeet, joten varmaan ne vielä odotellaan ennenkuin selviää tuoresiirron mahdollisuus.

Tulee mieleen vanha sanonta, että eihän tästä tule lasta eikä paskaa.

Huh, okei. No hyvä että asia selvisi, ja toivottavasti ehdit lääkkeen tänään saada! Apteekkiinhan voisi myös soittaa, että varaavat sulle sen illaksi? Tympeä juttu myös tuo kilpirauhas-asia, mutta voi hyvin korjaantua kuukaudessakin tuo arvo.

Muokattu viimeksi:
Takaisin