Tuikku84Hyvä että sait vaadituksi toimenpiteen aikaisemmaksi. Tuohon lääkkeellisestä kiertoon tehtävästä passista ei oo kokemusta, että kuinka sen saa. Varmaati kannattaa kysäistä ja olla vailla. Kertoiletko tännekkin miten suhtautuivat asiaan? Niin tietäisi itsekkin olla mahdollisesti seuraavaan vailla tuota lääkkellistä.
Illusia Olis sinulla milloin ultra? Kovasti voimia sinulle.
Beisla Kuinka piinailut on lähtenyt sujumaan?
MyyräMatikainen Voi ei, jospa se siitä vielä plussaksi muuttuisi. Eikös testipäivä ollut ens viikolla?
ON pp7 elellään, tähän mennessä ollut jos jonkinlaista vaivaa/oiretta. Varmaan sitten punktiosta vielä johtuvaa ja teroluteista sivuvaikutusta. Tänään sitten kaikki tuntemukset kadonnut.
Oletteko pystyneet nukkumaan punktion jälkeen selälään? Mulla nyt neljänä yönä alkanut kovat vatsakivut selällään nukkumisesta, kyljellään ok. Toki kiinnittymis aikaan sattu nuo, mutta eikai se nyt tämmösiä oireita aiheuta? Anguished Face-
Joo, ens viikolla vasta ja Mullakin tosiaan pp7 ja dpo10. Et kaikkihan on mahdollista. Mut se tunne pistää tuolla oikeessa pakarassa, et nyt ei onnistunu Beaming Face With Smiling Eyes
Ja myös mulla kaikki tuntemukset hävis niinkö kusi lumeen. Ja mua suoraan sanottuna vituttaa, et taysista lähetetään KIRJEELLÄ se et onko saatu mitään pakkaseen. Ja postilla kestää tunnetusti ikuisuus. Eikö nykypäivänä ois helpompaa ku kaikki tulis sähköisenä.