IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuikku84Hyvä että sait vaadituksi toimenpiteen aikaisemmaksi. Tuohon lääkkeellisestä kiertoon tehtävästä passista ei oo kokemusta, että kuinka sen saa. Varmaati kannattaa kysäistä ja olla vailla. Kertoiletko tännekkin miten suhtautuivat asiaan? Niin tietäisi itsekkin olla mahdollisesti seuraavaan vailla tuota lääkkellistä.

Illusia Olis sinulla milloin ultra? Kovasti voimia sinulle.

Beisla Kuinka piinailut on lähtenyt sujumaan?

MyyräMatikainen Voi ei, jospa se siitä vielä plussaksi muuttuisi. Eikös testipäivä ollut ens viikolla?

ON pp7 elellään, tähän mennessä ollut jos jonkinlaista vaivaa/oiretta. Varmaan sitten punktiosta vielä johtuvaa ja teroluteista sivuvaikutusta. Tänään sitten kaikki tuntemukset kadonnut.

Oletteko pystyneet nukkumaan punktion jälkeen selälään? Mulla nyt neljänä yönä alkanut kovat vatsakivut selällään nukkumisesta, kyljellään ok. Toki kiinnittymis aikaan sattu nuo, mutta eikai se nyt tämmösiä oireita aiheuta? Anguished Face-

Joo, ens viikolla vasta ja Mullakin tosiaan pp7 ja dpo10. Et kaikkihan on mahdollista. Mut se tunne pistää tuolla oikeessa pakarassa, et nyt ei onnistunu Beaming Face With Smiling Eyes
Ja myös mulla kaikki tuntemukset hävis niinkö kusi lumeen. Ja mua suoraan sanottuna vituttaa, et taysista lähetetään KIRJEELLÄ se et onko saatu mitään pakkaseen. Ja postilla kestää tunnetusti ikuisuus. Eikö nykypäivänä ois helpompaa ku kaikki tulis sähköisenä.

Oletteko pystyneet nukkumaan punktion jälkeen selälään? Mulla nyt neljänä yönä alkanut kovat vatsakivut selällään nukkumisesta, kyljellään ok. Toki kiinnittymis aikaan sattu nuo, mutta eikai se nyt tämmösiä oireita aiheuta? Anguished Face-
Mulla ei ainakaan ollu mitään ongelmaa nukkumisessa punktion jälkeen mitenkään päin. niin kauan kun ei liikkunu niin kivut pysyi poissa :)

Kuinkahan usein menkkavuoto tulee teroluteista huolimatta? Tänään dpo10 ja yleensä dpo12 alkaa menkkavuoto.
Mulla tuli eilen seksin jälkeen verta ja nyt sit tänään on vähän tullu pyyhkiessä..

Tuossa kuivunu pc nyt iltapäivältä. Näettekö mitään?

Liitteet

• 20211008_145512.jpg
    20211008_145512.jpg
    523.5 KB · Katsottu: 160
Kuinkahan usein menkkavuoto tulee teroluteista huolimatta? Tänään dpo10 ja yleensä dpo12 alkaa menkkavuoto.
Mulla tuli eilen seksin jälkeen verta ja nyt sit tänään on vähän tullu pyyhkiessä..

Tuossa kuivunu pc nyt iltapäivältä. Näettekö mitään?

Näkyy tuossa mun silmään tosi tosi hailakka viiva. Voi kun vahvistuisi vielä kuitenkin…Black Heart

Illusia voimia, on varmasti todella raskasta odottaa kun tulee vuotoa. Milloin sulla olikaan ultra?

Tuikku, tosi hyvä että sait ajan jo ensi kiertoon! Jos lääkkeellinen kierto ei onnistu, niin saisitko Letrot + irrotuspiikin? Sekin toki vaatii yhden väliultran, mutta mulla ainakin tulee aina ovis hieman aikaisin Letrojen kanssa.
En ymmärrä miksei julkisella käytetä tätä enemmän, ei tarvitsisi ihmisten stressata ovulaatiota. Meidän klinikka tarjoaa tätä komboa kaikille, toki varmasti voi halutessaan saada puhtaaseen luonnonkiertoon.

Kefir, en kyllä muutenkaan nuku selälläni, mutta neljä punktiota kokeneena, ei ole koskaan vaikuttanut nukkumiseeni. Ja piinapäivien oireiden tulkinta on aina hankalaa tukilääkkeen kanssa, kun ei tiedä mikä johtuu lääkkeestä.
Kiitos kysymästä, hyvin menee. Yritän tuloksettomasti olla ajattelematta asiaa. :D Mitään oireita ei ole paitsi oikean puolen (missä iso folli oli) munasarjaa kolottaa aina välillä, mutta sitä on ollut jo oviksesta lähtien. En ole huomannut mitään sivuoireita Teroista.

MyyräMatikainen, no on kyllä tympeää että eivät voi lähettää viestiä munasoluista. Näen sun testissä viivanpaikan, mutta en tiedä onko väriä. Toivotaan että on vaan liian aikaista vielä!

Joo ei siinä taida väriä olla Beaming Face With Smiling Eyes
Siinä näkyi ihan se viivanpaikka testiajalla, mut en saanu sitä kuvaan. Nojoo. Aika Epätoivoista.

Mua nyt lähinnä jännittää et alkaako sieltä jo NYT menkat Anguished Face

Tällä pc:n viivalla sain herkällä jo selkeen viivan!
No mun aamun apteekin ultraan tuli samanlainen viivanpaikka ku eilen Anguished Face-

..Ja tänään on turha enää tehä, ku ollaan salilla ja oon juonu vettä vaikka kuinka paljon Beaming Face With Smiling Eyes

Minä en nuilla pc testeillä saanut plussaa näkyviin. Ehkä ihan toooosi hailakka viiva näky kun oikein pinnisti. Tein siirron jälkeen päivinä 9-12. Apteekin testi näytti sitten plussaa 14 päivää siirrosta, jotenkin seki meni kuitenki pieleen kun sekä kontrolliviiva ja testiviiva oli tosi haaleat Beaming Face With Smiling Eyes Mulla oli jäänyt ovulaatiotestejä niin niillä tein myös ja ne sitten näyttivät plussaa.

Luulin kans että menkat alkaa kun vuotoa tuli ihan pienesti päivää ennen virallista testipäivää. Se kuitenkin loppu lyhyeen.

Täälä on tongittu nettiä ja selvitetty millä todennäköisyydellä plussasta saa lapsen syliin ja kauhistelen että 50% menee kesken ennen 6viikkoa Anxious Face With Sweat. Oikea testi päivä vasta 11.10. Mies jo käski lopettaa testejen teon, mutta mielenrauha ei anna periksi. Joka aamu sentään testin tekoon.

Liitteet

• Screenshot_20211008-163122_Snapchat.jpg
    Screenshot_20211008-163122_Snapchat.jpg
    154 KB · Katsottu: 134
Onnea Mars! Lupaavasti viiva vahvistuu!

MyyräMatikainen tsemppiä viimeisiin piinapäiviin! Mulla kävi myös niin että kaikki rinta-tuntemukset loppui jo reilusti ennen testipäivää, olivat siis selvästi ovitrellestä johtuvia, ja silti tosiaan plussa pärähti. Eli ei kannata vielä luopua toivosta! (Ja eivät oo muuten tuntemukset palanneet edes nyt plussan jälkeen)

Illusialle myös täältä paljon voimia ultran odotteluun! Toivottavasti sieltä saat varmistuksen että kaikki on hyvin.

Paljon tsemppiä myös muille piinailijoille ja hoitoa odottaville!

Mulla kans ihan samat kokemukset noista "herkistä". Mulla oli one stepin liuskoja jotka ei näyttäny ku jonkun viivan paikan tietyssä valossa ja kulmassa ehkä. Samaan aikaan lyhyemmällä pidätyksellä preg check näytti ton mikä mulla on profiilikuvana. En siis missään nimessä suosittele ainakaan mitään lääkkeitä lopettamaan ilman että tekee kunnon testillä ensin.

Kyllä pc on mullakin ollu selkein ja luotettavin, joka myös näyttää oikean viivan kaikkein aikaisimmilla päivillä.

MyyräMartikainen: Mun testit on tässä alkaen dpo 13. (laskin sen väärin aikaisempaan postiin) seuraavana päivänä hcg testi ja tulos n.260 vaikka herkässä testissä noin haalea viiva dpo14 kohdalla. jätin tuolla yhden päivän väliin ja vimppa leffaviivatesti on dpo19. Kakkosviiva tuli nopeemmin tikkuun kun kontrolliviiva :D
Jos olisin testaillut aiemmin ei välttämättä olisi tulut mitään näkyviin ja mun kohdun aikaikkuna on aika normaali, eli ei voi olla myöhäistä kiinnittymistä.
Muoks, TAYS lähettää kirjeellä pakastustilanteen Astonished Face-
Eikö TAYS:illä ole jotain appia, missä kommunikoitte hoitajien ja lääkäreiden kanssa? Tai edes puhelinta toiminnassa että voisivat soittaa?

2021_10_testikuvat.jpg

Mars isot onnittelut!! Hienot vahvistumiset! :Heartred Tarrasukia nyt vaan mukaan! Minkäikäinen alkio tiellä siirrettiin?

Muokattu viimeksi:
Takaisin