IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihania uutisia sullakin Mars! Viivalle vahvistumista.

Ja ai ihanaa, Optimistinen-nappi on tullut takas ja vanhat reaktioiden selitykset.

Verikokeista hcg noin 1600, joten raskaana ollaan. Nyt vaan voi toivoa, että raskaus etenee normaalisti.

ovulaation ajankohta on edelleen epäselvä, mutta en haluaisi vielä mennä liian aikaisin varhaisultraan. Jos sykettä ei kuulukaan, niin olen taas viikon ihan paniikissa.

Kiitos kaikille onnitteluista! Täällä myös verikokeen tulokset selvillä: hcg 151 Beating Heart

Ja anteeksi aiemmasta omanapaisuudesta, meni aamu ihan tuota testiä tuijotellessa Beaming Face With Smiling Eyes mutta siis paljon onnea myös Ulpu ja medium!! Beating HeartBeating Heart

Aion kyllä jäädä tänne vielä roikkumaan ainakin varhaisultraan asti, ennen sitä en uskalla luottaa vielä että tämä oikeasti tapahtuu. Ensimmäisen kierroksen plussa-onni nimittäin päättyi juurikin siihen ultraan.. Toivotaan ettei kaava toistu tällä kertaa, ainakin hcg on paljon korkeampi kuin silloin viimeksi.

Paljon tsemppiä myös kaikille piinailijoille! Toivottavasti tämä viimepäivien plussa-aalto jatkuu!

Sain vihdoin sen omapolun viestin auki ja lääkärikäynnille pääsisi jo vähän päälle kahden viikon päästä ja alkionsiirtoon ei ole jonoa! Iik! Kauheen nopeasti olis mahdollista edetä. Harvinainen "ongelma" lapsettomuushoitoihin liittyen. En ihan noin nopeeseen ole valmis tai varautunut mutta kiva tietää ettei pitäisi joutua odottamaan :)

Onnea hyvistä hcg-arvoista medium, Ulpu ja Madalena!

Beebi, hienoa ettei ole jonoa ja pääsette pian tositoimiin. En muista sanoitko jo, montako alkiota teillä on pakkasessa?

Onnea hyvistä hcg-arvoista medium, Ulpu ja Madalena!

Beebi, hienoa ettei ole jonoa ja pääsette pian tositoimiin. En muista sanoitko jo, montako alkiota teillä on pakkasessa?
Meillä on kaksi testattua alkiota pakkasessa. Mun mielestä siis oikein hyvä tilanne :) Mikä teillä on nyt tilanne? Muistan että kirjoiteltiin jonkun verran samaan aikaan silloin kun odotin esikoista.

Niin ja onnea kaikille plussanneille! Beating Heart ihan mahtava plussa aalto täällä! Beating Heart

Palailen tänne kysymään:
Miten yleistä on, että jo ennalta sovittua hoitomuotoa muutetaan kesken kaiken ilman ilmoitusta?
Jos on sovittu ICSI sekä miehestä johtuvista syistä, että naisesta johtuvista, ja tämä oletus on vielä jopa punktio päivänä ja sitten henkilöt saakin kuulla, että saldona olleesta 10 kypsästä munasolusta vain 2 hedelmöittyi kun käyttivätkin IVF menetelmää ICSIn sijaan.

Mua tämä asia kummastuttaa kovasti, että jos 2 vuotta yritystä takana ja 3 tuloksetonsa muuta hoitoa ja tuo ICSI oli se, johon sovitusti päädyttiin muiden tuloksettomien yritysten jälkeen. Tuntuu ihan hukkaan heitetyltä hoidolta, kun noinkin isosta ja hyvästä saldosta saatiin vain 2 ja vielä totesivat että icsillä olisi ollut parempi tulos kuitenkin...

Palailen tänne kysymään:
Miten yleistä on, että jo ennalta sovittua hoitomuotoa muutetaan kesken kaiken ilman ilmoitusta?
Jos on sovittu ICSI sekä miehestä johtuvista syistä, että naisesta johtuvista, ja tämä oletus on vielä jopa punktio päivänä ja sitten henkilöt saakin kuulla, että saldona olleesta 10 kypsästä munasolusta vain 2 hedelmöittyi kun käyttivätkin IVF menetelmää ICSIn sijaan.

Mua tämä asia kummastuttaa kovasti, että jos 2 vuotta yritystä takana ja 3 tuloksetonsa muuta hoitoa ja tuo ICSI oli se, johon sovitusti päädyttiin muiden tuloksettomien yritysten jälkeen. Tuntuu ihan hukkaan heitetyltä hoidolta, kun noinkin isosta ja hyvästä saldosta saatiin vain 2 ja vielä totesivat että icsillä olisi ollut parempi tulos kuitenkin...

Onkohan siellä ollut sitten liikkuvuus parempi kuin ennen?
Kuulostaa kyllä oudolta. Pikemminkin se on toisin päin, että ivfstä muutetaan icsiin lennosta. Meille kävi niin, ja luojan kiitos, että kävi Anguished Face

Onnea kaikille onnellisille Beating Heart! Viikon päästä nenäsumute jos vaan ei tuu nyt mitään takapakkia.

Taustaa. Alkuvuodesta aloitettiin thyroxin 25 pienellä annoksella "kokeeksi" kun tsh oli normaalin ylärajoissa (olin hiljattain saanut keskenmenon) päästiin julkiselle, jossa kontrolloitiin taas kilppariarvot ja tehtiin myös vasta-ainetesti josta selvisi subkliininen kilpirauhasen vajaatoiminta. Annosta nostettiin vuoropäivin tupliin, josta nyt kontrolli ja tsh on noussut 4.67 ja t4v 14. Eli pahimpiin lukemiin vaikka lääkitystä on nostettu.

Voiko tämmönen vaikuttaa hoidon aloitukseen. Soitin heti hoitavaan yksikköön ja sieltä pitäs nyt 10 aikaan soitella takasi. En kestä ajatella että nyt lykkääntyy. Anxious Face With Sweat-

Edit. Keräykseen ei vaikutusta, mutta siirtoon vaikuttaa. Lähtökohtaisesti ei tuhlata alkioita laittamalla epävarmaan tilanteeseen. - ivf hoitaja.
Toivon että saan nyt lääkityksen noston ja 4 viikon aikana kerkiää laskia sen verran että vois ees yrittää tuoresiirtoa (ellei sit tuu hyperiä)

Muokattu viimeksi:
Beebi, me varmaan yritettiin toista silloin kun viimeksi kirjoiteltiin yhdessä. Vaimo tuli lopulta raskaaksi 11. alkionsiirrosta. Nyt yritetään vielä kolmosta. Meillä on kolme alkiota pakkasessa, huomenna tulossa eka PAS. Tällä hetkellä tuntuu siltä että jos näillä ei tärppää, ei yritetä enempää, mutta saa nähdä.

Lillati, olisin kyllä ihan raivona jos meille olisi tehty noin. Ootte ilmeisesti julkisilla? Mä tekisin kyllä valituksen asiasta. Kuulostaa aika raa'alta että tämä olisi poissa teidän kolmesta keräyksestä, jos on sovittu ihan toisin.

Doggo, onpa kurjaa että teille kävi noin, mutta ei varmasti kannata tuhlata alkioita jos arvot ovat pielessä.

Onkohan siellä ollut sitten liikkuvuus parempi kuin ennen?
Kuulostaa kyllä oudolta. Pikemminkin se on toisin päin, että ivfstä muutetaan icsiin lennosta. Meille kävi niin, ja luojan kiitos, että kävi Anguished Face

Sepä, kun liikkuvuus oli myös tässä annetussa näytteessä heikkoa, eikä ollut parempi kuin aikaisemmat.

@Beisla joo, neuvoin näitä joita asia koskee, tekemään virallisen valituksen kun julkisella ovat D: Varsinkin kun pakkaseen jäi vain se 1, kun tuoresiirtokin epäonnistui. Meillä oli samat lääkärit molemmissa kaupungeissa hoitamassa asiat ja oli niin iso ero meidän hoitojen välillä että miten toteutettiin ja kohdeltiin. Yritin heitä lohduttaa, että välikierron jälkeen on PAS ja siitä voi tärpätä, niinkuin mulla ja mun miehelläni

Lillati, aikamoista sekoilua. Toivottavasti lääkärit ottaa vastuun tosta Anguished Face

Ihan pikkusen kuultaa vielä viivanpaikkana pregnyl. Mut melkein vois sanoa, että nega Beaming Face With Smiling Eyes

Pregnylistä illalla 9vrk ja pistin tosiaan sen 10000iu.

Menkkakipuilut jatkuu edelleen ja nyt on nännitkin taas kipeämmät, mut gonapeptylin sivuoireita oli molemmat. Rasittavaa ku itelle tulee aina kaikki Alien-

Liitteet

• 20211005_143201.jpg
    20211005_143201.jpg
    465.5 KB · Katsottu: 95
Mulla oli kans 9vrk niin et ehkä jotain näkyy. Sit 10vrk ihan nega!

Ja 11 vrk alkoi taas näkymään ehkä jotain (dpo 9) ja iltapäivällä herkkä olikin selvähkö haamu!
Toivottavasti sullakin lähtee sit pian vahvistuu Beating Heart

View attachment 107046
Ihana litania testejä ❣

Mua on alkanu pelottamaan, ettei vahvistu. Vaikka turha sitä on ressata, ei se sillä kummemmaksi tule Confounded Face
Mut koitappa olla ajattelematta....

No eihän sitä voikaan olla ❤️ tosiaan mulla pregcheckillä selvä viiva pp9/dpo 11,herkällä olin jo saanut kunnon plussan dpo 10 ja haamun dpo 9. Pieni omaisuus meni testeihinkin Beaming Face With Smiling Eyes
Samaan konkurssiin testit Beaming Face With Smiling Eyes

Mulla on vaan noita pregcheckejä. Ja vielä toistaiseksi näillä hermoilla tyydyn niihin Clown Face
Katotaan vaan, niin haen pian apteekista herkimmän Beaming Face With Smiling EyesBeaming Face With Smiling Eyes Mulla on huomenna jo dpo9 Astonished Face

Muoks. Eikä oo ku 8 Clown Face

Takaisin