Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä on kaksi testattua alkiota pakkasessa. Mun mielestä siis oikein hyvä tilanne :) Mikä teillä on nyt tilanne? Muistan että kirjoiteltiin jonkun verran samaan aikaan silloin kun odotin esikoista.Onnea hyvistä hcg-arvoista medium, Ulpu ja Madalena!
Beebi, hienoa ettei ole jonoa ja pääsette pian tositoimiin. En muista sanoitko jo, montako alkiota teillä on pakkasessa?
Palailen tänne kysymään:
Miten yleistä on, että jo ennalta sovittua hoitomuotoa muutetaan kesken kaiken ilman ilmoitusta?
Jos on sovittu ICSI sekä miehestä johtuvista syistä, että naisesta johtuvista, ja tämä oletus on vielä jopa punktio päivänä ja sitten henkilöt saakin kuulla, että saldona olleesta 10 kypsästä munasolusta vain 2 hedelmöittyi kun käyttivätkin IVF menetelmää ICSIn sijaan.
Mua tämä asia kummastuttaa kovasti, että jos 2 vuotta yritystä takana ja 3 tuloksetonsa muuta hoitoa ja tuo ICSI oli se, johon sovitusti päädyttiin muiden tuloksettomien yritysten jälkeen. Tuntuu ihan hukkaan heitetyltä hoidolta, kun noinkin isosta ja hyvästä saldosta saatiin vain 2 ja vielä totesivat että icsillä olisi ollut parempi tulos kuitenkin...
Onkohan siellä ollut sitten liikkuvuus parempi kuin ennen?
Kuulostaa kyllä oudolta. Pikemminkin se on toisin päin, että ivfstä muutetaan icsiin lennosta. Meille kävi niin, ja luojan kiitos, että kävi Anguished Face
Ihana litania testejä ❣Mulla oli kans 9vrk niin et ehkä jotain näkyy. Sit 10vrk ihan nega!
Ja 11 vrk alkoi taas näkymään ehkä jotain (dpo 9) ja iltapäivällä herkkä olikin selvähkö haamu!
Toivottavasti sullakin lähtee sit pian vahvistuu Beating Heart
View attachment 107046
Samaan konkurssiin testit Beaming Face With Smiling EyesNo eihän sitä voikaan olla tosiaan mulla pregcheckillä selvä viiva pp9/dpo 11,herkällä olin jo saanut kunnon plussan dpo 10 ja haamun dpo 9. Pieni omaisuus meni testeihinkin Beaming Face With Smiling Eyes