Beebi joo, mulla oli Letrozol. Ne oli jo aikoinaan insseissä, mutta silloin kipu tuli ainoastaan sen 36 h irrotuspiikin jälkeen. Rakkula oli ultrassa sen 24 mm, mutta ilmeisesti voi lopussa vielä kasvaa.
Illusia, onpa kurjaa että sulla jatkuu vuoto, toivottavasti tuplalääke auttaa.
Mulla tulossa Terot tähän PAS-kiertoon, alkaa huomenna. Aiemmin mulla on ollut vain Luget alkionsiirrossa. Mulla tosin luteaalivaihe riittävän pitkä jo muutenkin, 12 - 14 päivää. Pari päivää ennen menkkoja tiputtelee, mutta lääkärit ei ole pitäneet sitä merkityksellisenä. En kysynyt tuleeko PAS:iin aina varuiksi tukilääke.
Kefir, sääli että ette saaneet mitään pakkaseen, mutta onneksi pääsitte kuitenkin siirtoon.
Move tsemppiä, toi odottelu on niin tylsä vaihe.
MyyräMatikainen, kiva että siirto meni hyvin ja toivotaan että saatte vielä jotain pakkaseen!
Pupsis ja Tuikku, kiva kun pääsette PAS:iin. Minä hiukan edellä, mulla tänään kp 12.
On. Hieman mua ihmettyttää se, että mulla oli eilen aika kovat kivut ja tänään vain pientä jomotusta, myös niihin aikoihin kun oviksen piti olla. Pakko kai silti luottaa siihen, että ovis tuli ajallaan ja siirto osuu oikeaan päivään.
Ensi kierrossa kyllä (jos sellainen tulee) teen mielenrauhan vuoksi vielä o-testin illalla ennen irrotuspiikkiä enkä vain saman päivän aamuna.