IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Siirto suoritettu onnistuneesti keskiviikkona alkio silloin 4päivänen. Apulääkkeinä laastarit , lugesteron 2x1 ja tänään 6päivänä Gonapeptyl pistos. Omalla tyhjennyskierrolla (en ovuloi) tyhjennys pitäisi alkaa sunnuntaina Anxious Face With Sweat- ja olo on sellanen nyt... Ahdistavaa tämä odottelu Anguished Face-

Beebi joo, mulla oli Letrozol. Ne oli jo aikoinaan insseissä, mutta silloin kipu tuli ainoastaan sen 36 h irrotuspiikin jälkeen. Rakkula oli ultrassa sen 24 mm, mutta ilmeisesti voi lopussa vielä kasvaa.

Illusia, onpa kurjaa että sulla jatkuu vuoto, toivottavasti tuplalääke auttaa.
Mulla tulossa Terot tähän PAS-kiertoon, alkaa huomenna. Aiemmin mulla on ollut vain Luget alkionsiirrossa. Mulla tosin luteaalivaihe riittävän pitkä jo muutenkin, 12 - 14 päivää. Pari päivää ennen menkkoja tiputtelee, mutta lääkärit ei ole pitäneet sitä merkityksellisenä. En kysynyt tuleeko PAS:iin aina varuiksi tukilääke.

Kefir, sääli että ette saaneet mitään pakkaseen, mutta onneksi pääsitte kuitenkin siirtoon.

Move tsemppiä, toi odottelu on niin tylsä vaihe.

MyyräMatikainen, kiva että siirto meni hyvin ja toivotaan että saatte vielä jotain pakkaseen!

Pupsis ja Tuikku, kiva kun pääsette PAS:iin. Minä hiukan edellä, mulla tänään kp 12.

On. Hieman mua ihmettyttää se, että mulla oli eilen aika kovat kivut ja tänään vain pientä jomotusta, myös niihin aikoihin kun oviksen piti olla. Pakko kai silti luottaa siihen, että ovis tuli ajallaan ja siirto osuu oikeaan päivään.
Ensi kierrossa kyllä (jos sellainen tulee) teen mielenrauhan vuoksi vielä o-testin illalla ennen irrotuspiikkiä enkä vain saman päivän aamuna.

Tähän PASiin saan myös Gonapeptylin. Olen todella tyytyväinen että tehdään jotain eri tavalla kuin viime kerrat, lisää toivoa siihen että ehkä tällä kertaa voisi tärpätä.
Mulla ollut tuoresiirrossa että PAS:ssa, tuo Gonapeptyl, molemmista alkoi raskaus Beating Heart

tsemppiä sinne! Jännät ajat edessä! :)

Piti vielä muistaa sanoa tsempit kaikille piinailijoille!

Kiitos! Milloin olette aikaisintaan alkaneet testaileen? Haluaisin hyvissä vaiheessa valmistua mahdolliseen pettymykseen. (Yksi Lääkäri ei antanut hyvää ennustetta ja toinen antoi...) Virallinen testipäivä olisi 11.10.Beaming Face With Smiling Eyes

Kiitos! Milloin olette aikaisintaan alkaneet testaileen? Haluaisin hyvissä vaiheessa valmistua mahdolliseen pettymykseen. (Yksi Lääkäri ei antanut hyvää ennustetta ja toinen antoi...) Virallinen testipäivä olisi 11.10.Beaming Face With Smiling Eyes
Mä en oikein tiedä Alien-
Ens viikolla ajattelin testata pregnylin poistumista. Ehkä keskiviikkona...? Sillon tulee 11 päivää pistämisestä ja pistin 10000iu. Vai tuleekohan torstaina. Perjantaina dpo10. Haluaisin kyllä malttaa lähemmäs testipäivää (14.10) mut ei varmaa pystyBeaming Face With Smiling Eyes

Me ei olla yleensä testattu kovin aikaisin, ja yritän nytkin odottaa testipäivään. Meillä siis kolme alkiota pakkasessa (joista yksi siirretään ensi viikolla) ja ostin kolme raskaustestiä. :D
18.10. on dpo 15, testaan silloin.

Moikka, päätin nyt kirjautua uudelleen foorumille ja esittäytyä.

Olen 35 vuotias joulukuussa ja meillä alkoi ivf hoidot parisen viikkoa sitten. Nyt olen gonal f pistoksissa joita pistellyt kolme päivää. Pieniä juilimisia havaittavissa, mutta ei kummempia. Jännitys on ehkä suurempi, maanantaina verikokeet ja perjantaina ultra, keräys suunnitteilla viikolle 41.
Ensimmäistä kertaa ivf hoidoissa ja taustalla siis kohdun ulkoisia raskauksia joista johtuen molemmat munajohtimet on poistettu.
Miehellä on yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta.

Nyt toiveissa raskaus ja keskiviikkona pistos aloituspäivänä oli molemmin puolin 13 pientä rakkulaa jotka hyvän kokoisia pistosten aloittamiselle.
Nyt sitten jännittää tää loppu rutistus.
Miten olette jaksaneet nämä ensimmäiset viikot pistoksien kanssa, mikä teitä mietityttää?
Itselläni mietityttää, että onnistuuko edes siirtoon asti ja sitten miten saan mieleni maltettua siirron jälkeen...

Tsemppiä kaikille äärettömästi!

Mä en oikein tiedä Alien-
Ens viikolla ajattelin testata pregnylin poistumista. Ehkä keskiviikkona...? Sillon tulee 11 päivää pistämisestä ja pistin 10000iu. Vai tuleekohan torstaina. Perjantaina dpo10. Haluaisin kyllä malttaa lähemmäs testipäivää (14.10) mut ei varmaa pystyBeaming Face With Smiling Eyes

Ui aikas lähekkäin testipäivät! Beating Heart

Jos vuoto ei puske lääkityksen läpi ensi viikon alussa niin taidan hätä housuna testata etukäteenBeaming Face With Smiling Eyes Mitä testejä olette käyttänyt?

Moikka, päätin nyt kirjautua uudelleen foorumille ja esittäytyä.

Olen 35 vuotias joulukuussa ja meillä alkoi ivf hoidot parisen viikkoa sitten. Nyt olen gonal f pistoksissa joita pistellyt kolme päivää. Pieniä juilimisia havaittavissa, mutta ei kummempia. Jännitys on ehkä suurempi, maanantaina verikokeet ja perjantaina ultra, keräys suunnitteilla viikolle 41.
Ensimmäistä kertaa ivf hoidoissa ja taustalla siis kohdun ulkoisia raskauksia joista johtuen molemmat munajohtimet on poistettu.
Miehellä on yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta.

Nyt toiveissa raskaus ja keskiviikkona pistos aloituspäivänä oli molemmin puolin 13 pientä rakkulaa jotka hyvän kokoisia pistosten aloittamiselle.
Nyt sitten jännittää tää loppu rutistus.
Miten olette jaksaneet nämä ensimmäiset viikot pistoksien kanssa, mikä teitä mietityttää?
Itselläni mietityttää, että onnistuuko edes siirtoon asti ja sitten miten saan mieleni maltettua siirron jälkeen...

Tsemppiä kaikille äärettömästi!

Alku taipaleella gonal f pistelleesä oli suht normaali olo, uusin lattiaa kotona ja maalasin seinää töiden ohessa. Jarrupiikkien jälkeen meno hidastui. Olin sairaslomalla 3päivää ennen punktiota suolistovaivojen vuoksi. 36munarakkulaa oli saldo joista 9 saatiin pakkaseen. Pelkäsin psyykksiä oireita hirveästi, mutta pää pysy kasassa töissä ilman suurempia taisteluita. Beaming Face With Smiling Eyes

Oli pakko testata tänään. Tänään on dpo12 ja tänne asti vähintään oon yleensä aikaisemmin päässyt testaamatta. Jonkin aikaa kääntelin testiä ja kääntelemällä erotti selvästi viivanpaikan, mutta suoraan edestä ihan täysin nega. Tein pari minuuttia jotain muuta ja olin jo heittämässä testiä roskiin, mutta siihen olikin ilmestynyt aivan vaalea haamuviiva, joka tosin erottui yhtään kääntelemättä. Anguished Face Ei nyt pitäisi innostua tästä, mutta aikaisemmin samassa testissä (One Stepin herkkä) ei ole näkynyt yhtään mitään. Voiko olla vielä Ovitrellestä? Tänään tulee illalla 14 vrk sen pistämisestä, muistelen että 10 vrk pitäisi poistua...

Kiitos kaikille. ❤️ Toivon että tuplalääkitys auttaisi pitämään vuodot poissa.

Medium, oliko viivassa punertavaa väriä? En usko että voi enää tuossa vaiheessa johtua lääkkeistä.

Kiitos kaikille. ❤️ Toivon että tuplalääkitys auttaisi pitämään vuodot poissa.

Medium, oliko viivassa punertavaa väriä? En usko että voi enää tuossa vaiheessa johtua lääkkeistä.

Testiajan puitteissa ei ollut punaista. Kuivumisen jälkeen ehkä aavistuksen. Oikeastaan toivon, etten olisi edes testannut vielä, kun tuli tommonen haamu, mistä ei voi sanoa oikein mitään Confused Face

Ui aikas lähekkäin testipäivät! Beating Heart

Jos vuoto ei puske lääkityksen läpi ensi viikon alussa niin taidan hätä housuna testata etukäteenBeaming Face With Smiling Eyes Mitä testejä olette käyttänyt?

Varmaan haen pregcheckejä. Rfsut on sellasia, että niihin en tasan koske. Niin rumia viivoja tullu, vaikka en ole raskaana ollut Angry Face

Oli pakko testata tänään. Tänään on dpo12 ja tänne asti vähintään oon yleensä aikaisemmin päässyt testaamatta. Jonkin aikaa kääntelin testiä ja kääntelemällä erotti selvästi viivanpaikan, mutta suoraan edestä ihan täysin nega. Tein pari minuuttia jotain muuta ja olin jo heittämässä testiä roskiin, mutta siihen olikin ilmestynyt aivan vaalea haamuviiva, joka tosin erottui yhtään kääntelemättä. Anguished Face Ei nyt pitäisi innostua tästä, mutta aikaisemmin samassa testissä (One Stepin herkkä) ei ole näkynyt yhtään mitään. Voiko olla vielä Ovitrellestä? Tänään tulee illalla 14 vrk sen pistämisestä, muistelen että 10 vrk pitäisi poistua...

Ei pitäisi enää lääkkeen näkyä. Kyseinen testisi on sen verta huono, että saattaa kestää että näyttää plussan. Sekin ehkä lähipäivinä, joku muu ehkä aiemmin :) toivottavasti on plussa!

Ei pitäisi enää Ovitrellen näkyä.
Ai että, olispa vaan vähän huono testi! Toivotaan että siellä plussa haamuilee :Heartred
Jos haet jonkun muun testin ja testaat huomen aamulla sillä?

Mä hain eilen apteekista digitaalisen ja teen sen jossain kohtaa ens viikolla.

Minä aloitin siirron jälkeen muistaakseni pp.5 eli dpo.10 ja vahva haamuplussa tuli. raskaana siis olin. Hieman manailin itsekseni malttamattomuutta… olisin voinut edes 3-4pvää vielä odotella.Beaming Face With Smiling EyesBomb

Hei mäkään en osaa nyt yhtään käyttää noita reagointi-juttuja, välillä laitan vanhasta muistista ja välillä noiden nykyisten mukaan.. tuntuu niin hölmöltä painaa sydäntä sympatia-mielessä ja sit siinä lukeekin ihana, ja sit laitan voittaja-mitalin kun siinä sentään lukee tsemppiä.. Pahoittelut siis jos tulee epäselviä reaktioita täältä! Anxious Face With Sweat Toivottavasti noita vielä päivitetään.

Mutta siis medium! Toivottavasti tuo enteilisi plussaa! Clapping Hands Light Skin Tone Oliko sulle milloin laitettu virallinen testipv?

Kefir harmi jos pakkaseen ei saatu mitään, mutta eihän sitä tarvi kuin sen yhden hyvän! Tsemppiä piinapäiviin!

HoPe tervetuloa mukaan! Ainakin kuulostaa että siellä on ollut lähtötilanne hoitokiertoon tosi hyvä! Itse olen näissä hoidoissa myös jännittänyt joka vaihetta; kasvaako solut, hedelmöittyykö ne, päästäänkö siirtoon, ja tietysti että alkaako se raskaus vai ei.. Henkisesti koen nämä hoidot raskaiksi, etenkin kun itsellä niitä vastoinkäymisiä on tullut vähän joka vaiheessa. Mutta en silti kyllä ainakaan vielä ole ollut valmis luovuttamaan, täytyy vain purra hammasta ja jatkaa yritystä. Ja täältä forumilta ainakin itse olen saanut hurjasti vertaistukea. Blue Heart

Tsemppiä myös kaikille muillekin piinailijoille ja PAS-kiertolaisille!

On: Viimeyönä heräsin ihan hirveään alavatsan kramppiin, joka nosti aivan hien pintaan. Anxious Face With Sweat- Meni kyllä muutamassa minuutissa ohi, mutta aamulla pelotti että onkohan menkat alkanut - ei ollut. Kävi myös mielessä että pitäisikö testata, mutta en uskaltanut. Toki tukilääkitykset voi pitää ne menkat poissa, tai sitten voi olla että oli hyväkin merkki. Enää pari päivää niin sittenhän se selviää.

Takaisin