Hei mäkään en osaa nyt yhtään käyttää noita reagointi-juttuja, välillä laitan vanhasta muistista ja välillä noiden nykyisten mukaan.. tuntuu niin hölmöltä painaa sydäntä sympatia-mielessä ja sit siinä lukeekin ihana, ja sit laitan voittaja-mitalin kun siinä sentään lukee tsemppiä.. Pahoittelut siis jos tulee epäselviä reaktioita täältä! Anxious Face With Sweat Toivottavasti noita vielä päivitetään.
Mutta siis medium! Toivottavasti tuo enteilisi plussaa! Clapping Hands Light Skin Tone Oliko sulle milloin laitettu virallinen testipv?
Kefir harmi jos pakkaseen ei saatu mitään, mutta eihän sitä tarvi kuin sen yhden hyvän! Tsemppiä piinapäiviin!
HoPe tervetuloa mukaan! Ainakin kuulostaa että siellä on ollut lähtötilanne hoitokiertoon tosi hyvä! Itse olen näissä hoidoissa myös jännittänyt joka vaihetta; kasvaako solut, hedelmöittyykö ne, päästäänkö siirtoon, ja tietysti että alkaako se raskaus vai ei.. Henkisesti koen nämä hoidot raskaiksi, etenkin kun itsellä niitä vastoinkäymisiä on tullut vähän joka vaiheessa. Mutta en silti kyllä ainakaan vielä ole ollut valmis luovuttamaan, täytyy vain purra hammasta ja jatkaa yritystä. Ja täältä forumilta ainakin itse olen saanut hurjasti vertaistukea. Blue Heart
Tsemppiä myös kaikille muillekin piinailijoille ja PAS-kiertolaisille!
On: Viimeyönä heräsin ihan hirveään alavatsan kramppiin, joka nosti aivan hien pintaan. Anxious Face With Sweat- Meni kyllä muutamassa minuutissa ohi, mutta aamulla pelotti että onkohan menkat alkanut - ei ollut. Kävi myös mielessä että pitäisikö testata, mutta en uskaltanut. Toki tukilääkitykset voi pitää ne menkat poissa, tai sitten voi olla että oli hyväkin merkki. Enää pari päivää niin sittenhän se selviää.
Olispa sullakin ne krampit plussan merkki Tsemppiä viimeisten hetkien piinailuun!
Ittekin painelen täällä vähän entisten hymiöreaktioiden mukaan...