Oih! Varovaiset onnittelut CherryRed! Beating Heart Toivotaan että tämä plussa nyt pysyy! Olipa sulla muuten myöhään laitettu virallinen testipäivä jos se olis ollut vasta sunnuntai, mulla testipäivä maanantai ja silloin dpo14. Kiitos myös kun jaoit kokemuksiasi tuosta endosta, itselläni myös vasta 3. Ivf toi oireita pahemmaksi. Ehkäpä yritän hakeutua jollekin spesialistille kysymään mielipidettä myös, jollei nyt raskaus tästä kierrosta ala!
Illusialle myös onnea hyvistä uutisista! Beating Heart
Beisla toivotaan että ovis tulee kuitenkin ajallaan!
Medium oot ihanan seesteisen kuuloinen! Itse täällä hypin välillä seinille, välillä itkettää kaikki, välillä räjähtelen miehelle ihan tyhjästä ja välillä tuntuu jopa siltä että jospa tämä nyt onnistuisikin.. Taitaa hormonit aikalailla sekoittaa päätä Beaming Face With Smiling Eyes En kyllä aio testata ennen maanantaita, pelkään niin paljon sitä negatiivista tulosta.. välillä jopa pohdin että ehkä en edes testaa kotona vaan käyn vain verikokeessa ja kuulen tuloksen sieltä, mutta taitaa olla että ihan siihen en pysty.Ei näitä kyllä turhaan piinapäiviksi kutsuta!
Illusialle myös onnea hyvistä uutisista! Beating Heart
Beisla toivotaan että ovis tulee kuitenkin ajallaan!
Medium oot ihanan seesteisen kuuloinen! Itse täällä hypin välillä seinille, välillä itkettää kaikki, välillä räjähtelen miehelle ihan tyhjästä ja välillä tuntuu jopa siltä että jospa tämä nyt onnistuisikin.. Taitaa hormonit aikalailla sekoittaa päätä Beaming Face With Smiling Eyes En kyllä aio testata ennen maanantaita, pelkään niin paljon sitä negatiivista tulosta.. välillä jopa pohdin että ehkä en edes testaa kotona vaan käyn vain verikokeessa ja kuulen tuloksen sieltä, mutta taitaa olla että ihan siihen en pysty.Ei näitä kyllä turhaan piinapäiviksi kutsuta!