Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pahoittelut myös täältä Lipsulle ja Thetaiolle on tämä kyllä niin epäreilun rankkaa, mutta jos jotain positiivista niin ainakin siellä kiinnittymisen yrityksiä on ollut. Paljon voimia jatkon suunnitteluun molemmille!
MyyräMatikaiselle onnea hienosta punktion tuloksesta! Koska saat lisäinfoa kypsistä ja hedelmöittyneistä?
Onko Illusia saanut jo verikokeen tuloksia?
Hulinamammalle tervetuloa! Itsellä on kaikki kolme stimulaatiota ollut vähän eri pituisia, kaikissa eri lääkkeet ja kaksi tehty pitkällä ja yksi lyhyellä kaavalla niin sekin varmaan vaikuttaa. Mutta hyvin normaalia elämää olen pystynyt elämään punktioon asti, sen jälkeen pari-kolme päivää mennyt vähän varovasti liikkuessa kun alakerta on ollut sen verran arka että tärähtelyt ym on tuntunut ikävältä. Mutta kannustuksena sanoisin että yllättävän helposti näistä hoidoista selviää! Itselle enemmän se henkinen puoli on tuntunut vaikealta kun tapaan stressata joka käännettä.
Muoks. Ja kysymys vielä, et voiko yhessä follissa olla kaks solua?
Täällä menossa pp3 eikä oikein mitään oireita. Paitsi arat tissit ja alavatsan nippailut, mutta nehän alkoi jo ennen itse siirtoa niin taitaapa olla vaan lääkkeistä johtuvaa. Mutta halusin kysyä teiltä joilla on oikeasti endo todettu, että miten se on teillä reagoinut stimulaatioihin / punktioon? Minähän olen sen siis vain autodiagnosoinut enkä saanut keltään gyneltä vahvistusta kun ultrassa ei mitään näy, mutta nyt tämän kolmannen punktion jälkeen tuntuu että oireet on pahentunut.. lähinnä siis suolistokivut tuli tämän punktion jälkeen heti päälle. Pari päivää oli tosi kipeä, sitten helpotti muutamaksi päiväksi mutta nyt siirron jälkeen eilen alkoi taas kipuilla. Vähän kauhistuttaa että mitä se voi tarkoittaa siirron onnistumiselle, ja lähinnä siis mietin että kun ne kivut nyt taas tuli päälle niin enteileeköhän vain niitä tulevia menkkoja.. varmaan pitäisi jossain vaiheessa suunnata jollekin spesialistille, vaikka en tiedä muuttaisiko se diagnoosi mitään, kun kivut kuitenkin ihan siedettävän rajoissa vielä on.
On tosiaan erikoisen olonen tämä ulkoasu Anguished Face-
Punktiosta kotiuduttu. Meni ihan kohtuudella. Niitä follejahan näky se parikymmentä, mutta munasoluja saatiin vaan 6kpl. Jospa nämä nyt hedelmöittyisi ja päästäisiin siirtoon perjantaina. Melko höntti olo on, mutta onneksi kipuilua ei juurikaan.
Mulla lievä endo ja siirron jälkeen olin heittää hanskat tiskiin heti alussa kun alavatsaa juili tuttuun tapaan ja mietin että ei tästä ikinä voi tulla mitään. Mutta taisikin olla kiinnittymiseen liittyviä tuntemuksia koska siirto johti raskauteen josta syntyi meidän esikoinen :) eli älä heitä vielä kirvestä kaivoon! Voi olla hyväkin merkki. Mulla noi tuntemukset oli heti siirrosta seuraavana aamuna ja sitä seuraavana iltana tuntui hassu sykkivä tunne alavatsalla ja sen jälkeen aloin olla varma että jotain on tapahtunut :)Täällä menossa pp3 eikä oikein mitään oireita. Paitsi arat tissit ja alavatsan nippailut, mutta nehän alkoi jo ennen itse siirtoa niin taitaapa olla vaan lääkkeistä johtuvaa. Mutta halusin kysyä teiltä joilla on oikeasti endo todettu, että miten se on teillä reagoinut stimulaatioihin / punktioon? Minähän olen sen siis vain autodiagnosoinut enkä saanut keltään gyneltä vahvistusta kun ultrassa ei mitään näy, mutta nyt tämän kolmannen punktion jälkeen tuntuu että oireet on pahentunut.. lähinnä siis suolistokivut tuli tämän punktion jälkeen heti päälle. Pari päivää oli tosi kipeä, sitten helpotti muutamaksi päiväksi mutta nyt siirron jälkeen eilen alkoi taas kipuilla. Vähän kauhistuttaa että mitä se voi tarkoittaa siirron onnistumiselle, ja lähinnä siis mietin että kun ne kivut nyt taas tuli päälle niin enteileeköhän vain niitä tulevia menkkoja.. varmaan pitäisi jossain vaiheessa suunnata jollekin spesialistille, vaikka en tiedä muuttaisiko se diagnoosi mitään, kun kivut kuitenkin ihan siedettävän rajoissa vielä on.
Endon reagointi hoitoihin on tosi yksilöllistä, toisilla ei reagoi mitenkään ja toisilla voi alkaa oireilla hyvinkin voimakkaasti. Minulla on diagnosoitu endo, ja hoidot kyllä sai sen oireilemaan aika voimakkaasti jo munisten kasvattelun aikana. Punktion jälkeen epäiltiin ensiksi hyperiä, mutta todennäköisesti kyse oli kuitenkin endon reagoinnista. Minulla meni punktion jälkeen useampi viikko että endo rauhoittui, mutta valitettavasti vaikuttaa siltä, että paheni jonkin verran hoitojen seurauksena kokonaisuudessaan. Mutta kuten sanottu, reaktiot on tosi yksilöllisiä.