Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No opin sit uutta :bag: jotenkin kuvittelin sen liittyvän siihen et munasarjat on ns. Nollatilassa
Joo niin mäkin luulin, että katsotaan, että munasarjat lepotilassa ja kohdun limakalvo ohut. Ne ainakin multa katsottiin.No opin sit uutta :bag: jotenkin kuvittelin sen liittyvän siihen et munasarjat on ns. Nollatilassa
Tulin vaan kertomaan että tosi tärkeäksi tullut nopeasti tämä palsta hoitotaipaleen tukena!
Ihan alussa tosin vasta ollaan. Pitkään välttelin kaikkea vertaistuelta haiskahtavaa jostain syystä, ehkä jotenkin pää pusikossa ”omaa juttua” tässä tehden. Siitä onnellisessa asemassa olen että miehen lisäksi lähipiiri on kuulolla ja tukena, ja koska ikääkin kypsästi niin aihepiiri ei täysin vieras omissa ympyröissäni vaikka samanaikaisesti ainakaan tietääkseni ei muita nyt samassa tilanteessa ole. IVF hoidot on nyt meillä tosiasia (selittämätön), kai siitä sain viimeisen sysäyksen palstailuun. Ja hyvä niin, paljon tietoa ja vinkkejäkin olen täältä saanut.
Luin viimevuodenkin ketjun vuodenvaihteen projektina, kiitos myös siihen osallistuneille!
Kiitos! Julkisella ja ensimmäisiä piinapäiviä vietän.Tämä foorumi on kyllä ollut tukena joka askeleella :) Ja on tosi valaisevaa kuulla muiden hoidoista ja kokemuksista, koska niistä oppii paljon.
Tsemppiä IVF polulle! Miten teillä alkaa hoidot? Oletteko julkisella vai yksityisellä?
Kiitos! Julkisella ja ensimmäisiä piinapäiviä vietän.
Tuumin parhaillaan, mahtaako tuo salainen keskustelu olla vilkas IVF-hoidokkien osalta? Ehkä vielä vähän arastelen tässä kirjoittelussa, et kävisiköhän suojatumpi avautuminen mulle paremmin.
Itse olen vuosia jo seurannut tätä palstaa ennenkuin uskalsin itse alkaa kommentoida. Mikä on salainen ryhmä?Kiitos! Julkisella ja ensimmäisiä piinapäiviä vietän.
Tuumin parhaillaan, mahtaako tuo salainen keskustelu olla vilkas IVF-hoidokkien osalta? Ehkä vielä vähän arastelen tässä kirjoittelussa, et kävisiköhän suojatumpi avautuminen mulle paremmin.
Itse olen vuosia jo seurannut tätä palstaa ennenkuin uskalsin itse alkaa kommentoida. Mikä on salainen ryhmä?
Eilen alkoi menkat ja saatiin äsken tietää, ettei päästä vieläkään aloittamaan. Alustava varaus viikolle 11.
Itse olen vuosia jo seurannut tätä palstaa ennenkuin uskalsin itse alkaa kommentoida. Mikä on salainen ryhmä?
Onkohan se tuo "Lapsettomuudesta kärsivillä on nyt salainen ryhmä"? Tuo on siis ylimmäinen otsikko tuon lapsettomuuden alla. Itse en ole vielä saanut aikaiseksi sinne liityttyä. Mutta itsekin kyllä mietin aika tarkkaan, mitä nettiin tulee kirjoitettua
Eilen alkoi menkat ja saatiin äsken tietää, ettei päästä vieläkään aloittamaan. Alustava varaus viikolle 11.
Voi ei! Onko siellä vieläkin niin hirvee ruuhka?
Ihan hirveetä odottelua Kuinka monta kuukautta teillä on nyt aloitus viivästynyt?
Vaikka tässä on keskustelu käynnissä niin pakko tulla pyytää neuvoja.
Eli tammikuussa oli lääkkeellinen PAS. 1.2. negatiivinen tulos ja lopetin lääkkeet. Vasta 5-7.2 vuoto josta vain yksi päivä normaali ja kaksi todella niukkaa. Kolmantena vuotopäivänä nousi kuume ja muina oireina myös todella kipeä alaselkä, pahoinvointia, huimausta, päänsärkyä ja ruokahaluttomuus. Koronatestissä käyty, oli negatiivinen ja naistenklinikan päivystykseen soitettu, eivät olleet huolissaan enkä saanut mennä tarkistaa onko kaikki kunnossa. Olo tänään jo hieman parempi, enään on vähän kuumetta ja alaselkäkivut.
Onkohan tää vaan joku perus pöpö vai liittyyköhän endometrioosiin? Miten voi olla niin niukka vuoto lääkkeellisessä kierrossa jossa limakalvo todettu paksuksi?
Mulla on lääkkeellisissä kierroissa ollut välillä niukka vuoto, välillä Niagara. Eli voi hyvinkin vaihdella! Ja itseasiassa mulla on monesti iskenyt joku pöpö just siihen hetkeen kun lääkkeet loppuu. Kerran oli flunssa kuumeen kera, kerran ihan järkyttävä vatsatauti (suolistotulehdus) ja kerran silmätulehdus. En tiedä laskeeko vastustuskyky kun ne lääkkeet loppuu ja hormonitasot romahtaa Voit varmaan seurailla tilannetta vielä kotona.