IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussanneille❤️ Täällä laitettiin maanantaina 5päiväinen plastokysti kyytiin. Miten noi pp nyt laskettiinkaan?
Siirtopäivä on pp0, siirtoa seuraava päivä on pp1 (piinapäivä1) jne. Jos haluat muuttaa dpo-päiviksi niin lisää piinapäivien määrään alkion ikä siirtohetkellä. Esim 5 päiväisenä siirretty alkio piinapäivänä viisi = dpo 10.

Kyllähän tuossa haamuviiva näkyy!:wideyed::) JES!
tsemppiä kamalasti tähän samaan piinavaiheeseen!!!!:Heartpink
ja kerro kuulumisia kun jaksat/ehdit aina..:hello

No varmaan päivittäin annan päivityksiä :hilarious: tänään en ole vielä testannut mutta ekat oireet ovat eilen ilmaantuneet.

Menkkamainen juilinta alkoi eilen. Mutta se on kuitenkin erilaista. Menkkakivut tuntuvat minulla koko alavatsan alueella, tämä taas tuntuu hyvin tarkkaan kohdun alueella. Ja tämä kipu ei ole aaltoileva eikä myöskään niin paha että joutuisin miettimään kipulääkkeitä. Ja eilen illalla mun puoliso kommentoi että mun nännipihat ovat kasvaneet ja nännit tummuneet. Ja hän kysyi onko tämä hyvä merkki? Hymyilin vaan ja sanoin että on. Rinnat eivät kuitenkaan ole yhtään kipeitä.
Nämä kaksi oiretta on ainoat mitä toistaiseksi on. Tuun tekemän editin kun olen testannut taas tänään:happy093

Terveisin, himotestaaja :playful:

EDIT: hailakka viiva on vähän vahvistunut, ei tarvitse siristää. Puolisoni sanoi nähneensä tästä testistä toisen viivan. Edelleen todella hailakka mutta suunta on hyvä

Muokattu viimeksi:
@Herukka mulla näkyi tuoresiirrossa hyvin testeissä viivat vielä viralliseen testipäivään, mutta verikokeissa hcg oli enää 6 ja vuoto alkoi kahden päivän päästä. Toivotaan, että sinulla kuitenkin jatkuisi raskaus.
Mä liityn myös elokuisiin PAS-jännittäjiin :wideyed:

Hyvältä kuulostaa, Pupsis! ❤️

Ihana että täällä on plussia, kyllä ivf on onneksi tehokas hoitomuoto.

Mulla toivo-epätoivo- vuorottelu päättyi nyt menkkojen alkuun. Nyt sitten seuraavaksi sinne kohtuleikkaukseen, ja haavoja nuollen kesänviettoon. Toivottavasti en saisi kovin pitkää uintikieltoa.

Täytyy yrittää keskittyä nyt kesällä aiempaa enemmän itsen hoitamiseen ja voimien keräämiseen. Ehkä tämä taas tästä...

Jään seuraamaan jännityksellä ja myötätunnolla muiden tilanteita. ❤️

747D502E-C9C6-4042-9430-37AFEAEE6EA5.jpeg
Omaa napaa piinailussa…

Täällä testiviivat vahvistuneet, mutta…
Rusehtavaa vuotoa tulee pyyhkiessä paperiin ja alavatsaa juilii menkkamisesti.:depressed: Luin että suht monilla ivf-hoitolaisilla on tullut vuotoa ennen ja/tai jälkeen plussaamisen. ja onhan nyt itselläkin ns”menkkojen”aika, että toivon tämän olevan vain sitä.:meh: Tosiaan aiemmassa raskaudessa ei tämmöisiä vuotoja ollut, joten senkin vuoksi huoli nousee hieman väkisinkin….
ei auta kuin odotella ja kestää epätietoisuutta ja pelätä pahinta. iloa ei kauheasti plussauksesta kyllä osaa vielä kokea..:inpain::blackeye:

Mites muilla piinailijoilla meneepi?:angelic:

View attachment 104002

Kolmatta päivää testejä tehnyt ja edelleen toooodella hailakka viiva. Huolestuttaa ettei lähde nopeammin vahvistumaan :sad001 luulisi kuitenkin että ekan ja kolmannen päivän välillä näkyisi selkeä ero ja että viiva olisi vahvempi nyt pp9. Täytyy katsoa jos huomenna pitäisi taukoa ja perjantaina testaisi seuraavan kerran.

Alavatsassa vaihtelevati tuntuu. Päivällä päänsärky ja väsymys mutta saattoi yhtä hyvin johtua ukonilmasta .

Kolmatta päivää testejä tehnyt ja edelleen toooodella hailakka viiva. Huolestuttaa ettei lähde nopeammin vahvistumaan :sad001 luulisi kuitenkin että ekan ja kolmannen päivän välillä näkyisi selkeä ero ja että viiva olisi vahvempi nyt pp9. Täytyy katsoa jos huomenna pitäisi taukoa ja perjantaina testaisi seuraavan kerran.

Alavatsassa vaihtelevati tuntuu. Päivällä päänsärky ja väsymys mutta saattoi yhtä hyvin johtua ukonilmasta .
Mullakin viivat lähtivät vahvistumaan hitaasti, tein ekan hailakan plussan pp8, oli vähän vahvistunut pp9 mutta pp10-11 jämähti tai haaleni. Sitten taas sama kaava kolmen seuraavan päivän osalta. Tunnen sun tuskasi, mutta on oikein hyvät mahdollisuudet, että viiva siitä vielä vahvistuu! :)

Mullakin viivat lähtivät vahvistumaan hitaasti, tein ekan hailakan plussan pp8, oli vähän vahvistunut pp9 mutta pp10-11 jämähti tai haaleni. Sitten taas sama kaava kolmen seuraavan päivän osalta. Tunnen sun tuskasi, mutta on oikein hyvät mahdollisuudet, että viiva siitä vielä vahvistuu! :)

Kiitos paljon tsempeistä! :Heartred tuskasta tämä on, helpottaisi jos haamut lähtisivät vahvistumaan.

Täällä pp4 eikä mitään oireita.. paitsi tissit vähän turvonneet mutta oli keräyspäivän jälkeen jo. Tää piinailu kauheeta.. tekis mieli jo testata mutta turhaan.. zemppii kaikille❤️

View attachment 104002
Omaa napaa piinailussa…

Täällä testiviivat vahvistuneet, mutta…
Rusehtavaa vuotoa tulee pyyhkiessä paperiin ja alavatsaa juilii menkkamisesti.:depressed: Luin että suht monilla ivf-hoitolaisilla on tullut vuotoa ennen ja/tai jälkeen plussaamisen. ja onhan nyt itselläkin ns”menkkojen”aika, että toivon tämän olevan vain sitä.:meh: Tosiaan aiemmassa raskaudessa ei tämmöisiä vuotoja ollut, joten senkin vuoksi huoli nousee hieman väkisinkin….
ei auta kuin odotella ja kestää epätietoisuutta ja pelätä pahinta. iloa ei kauheasti plussauksesta kyllä osaa vielä kokea..:inpain::blackeye:

Ihanat viivat, milloin sulla on virallinen testipäivä? :happy: kuinka on nyt mennyt, loppuiko vuoto?

Tai siis mitä hittoa…….View attachment 104092

Herukka mulla just tuollaiset todella hailakat viivat tullut testeihin koko viikon ajan. Mitä ajot tehdä/ilmoittaa klinikalle?

Minulla huomenna virallinen testipäivä. Otan vielä digitestin joka todennäköisesti näyttää "ei raskaana". Koska lääkkeellinen niin ajattelin kuitenkin ilmoittaa että tulos positiivinen ja sitten kirjoittaa Omapolkuun tilannetta ja kysyä pääsisikö verikokeisiin mittaamaan HCGtä jotta tietäisi lopetanko lääkkeet vai jatkanko.

Onko täällä jotku menossa alkionsiirtoon elokuussa? Meillä mahdollinen 1.PAS elokuun aikana. Nyt kuukautisetki alkoi ajallaan kp28. Normaalin oloiset kuukautiset enempi ollu vaa kipua. Tuli myös kirje sairaalasta niin siinä lukee et alkio sulatetaa edellisenä päivänä eli varmaa kerkeää sit jatkaa kasvua. :happy:

Herukka mulla just tuollaiset todella hailakat viivat tullut testeihin koko viikon ajan. Mitä ajot tehdä/ilmoittaa klinikalle?

Minulla huomenna virallinen testipäivä. Otan vielä digitestin joka todennäköisesti näyttää "ei raskaana". Koska lääkkeellinen niin ajattelin kuitenkin ilmoittaa että tulos positiivinen ja sitten kirjoittaa Omapolkuun tilannetta ja kysyä pääsisikö verikokeisiin mittaamaan HCGtä jotta tietäisi lopetanko lääkkeet vai jatkanko.
Mulla huomenna soitto hesoista. Pitää kertoa tätä tilannetta ja miettiä pääsiskö kokeisiin. Tein digin joka tietty ei raskaana mutta silti sisällä oleva viiva on vahva ja toinen halpis testi haamuilee..
488A554E-1D7F-4B3C-954C-CDD7903D67ED.jpeg

Onko täällä jotku menossa alkionsiirtoon elokuussa? Meillä mahdollinen 1.PAS elokuun aikana. Nyt kuukautisetki alkoi ajallaan kp28. Normaalin oloiset kuukautiset enempi ollu vaa kipua. Tuli myös kirje sairaalasta niin siinä lukee et alkio sulatetaa edellisenä päivänä eli varmaa kerkeää sit jatkaa kasvua. :happy:

Tuoresiirtoon toivottavasti pääsen elokuussa :happy:

Heinäkuussa yksityiselle etäkäynti, toivon että voimme puhelimitse suunnitella ivf, siltä varalta ettei päästä julkiselle. Oon kyllä tosi innoissani :joyful:

Tuoresiirtoon toivottavasti pääsen elokuussa :happy:

Heinäkuussa yksityiselle etäkäynti, toivon että voimme puhelimitse suunnitella ivf, siltä varalta ettei päästä julkiselle. Oon kyllä tosi innoissani :joyful:

Ihana kuulla. toivotaan että pääsette suunnittelemaan ivf.

Meillä kanssa ensimmäinen PAS elokuussa tai syyskuussa. Pakkasessa odottaa 5x3 päivän alkiota ja 1x6 päivän alkio.

Takaisin