Wau miten selkee!! Onnea paljonOikeassa olitte. Se on plussa kiitos onnitteluista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wau miten selkee!! Onnea paljonOikeassa olitte. Se on plussa kiitos onnitteluista!
Mulla menee Gonalia 150, paljonko sulla?
Mä oon kans muutenkin jotenkin herkkä kaikelle hormonitoiminnalle jne.
Ja oli kans noita ”kuuma-kylmä”oloja ja hieman huonoa oloa. Nyt vaan pahentunut entisestään.
Sanoin miehelle, että mihinkähän lähtis kun ei siedä edes itse itseään...
Onnea!Oikeassa olitte. Se on plussa
Oikeassa olitte. Se on plussa kiitos onnitteluista!
Oikeassa olitte. Se on plussa kiitos onnitteluista!
Mä en tiedä mihin se lääkärin heitto perustui enkä hoksannut sitä kysyä. Voihan se olla et tarkoitti jotenkin niin ettei siitä oo todettu olevan erityisesti hyötyä tai jotain.Marrukka, toivotaan että tuo siirretty olisi elinvoimainen ja pysyisi kyydissä 9kk
Ymmärrän kyllä tunteesi. Itse en ole vielä päässyt edes ivf asti, mutta jo tämä odottelu on hirveää. Ja jännittää mikä munasolujeni laita on.
Tuota E-vitamiinia en ymmärrä, miksi ei suositella? Ainaki luomuna yrittäjille suositellaan, ja on suositellut kymmeniä vuosia. Aloitin juuri vehnäalkionöljyn, jossa on omegaa ja E-vitamiinia. Omegasta olen kuullut, ettei sitä kannata ennen ivf, koska ohentaa verta? Mutta ei siitä välttämättä haittaa ole. Mutta mitä haittaa E-vitamiinista on no lopetan sen kuitenkin muutama viikko ennen ivf..
Miten te muut jaksatte tätä pettymysten ja toiveikkuuden vaihtelua? Itsellä tuntuu, että alkaa pää hajota... Meen aina jotenkin niin syvälle noitten pettymysten kanssa, että en edes tajua miten sieltä voisi taas nousta. Mutta sitten kuitenkin...
Meillä meni tää toinen IVF-kierros masentavan huonosti. Punktiossa saatiin tasan 1 kypsä munasolu (ja 2 raakaa). Folleja oli kuitenkin vissiin 13. Tietääkö kukaan, mitkä asiat voi vaikuttaa siihen, että follit on noin tyhjiä? Mulle silloin punktion jälkeen sanottiin, että lääkkeillä voidaan vaikuttaa lähinnä follien määrään, mutta ei siihen, että kuinka siellä niitä munasoluja on.
Joku kertoi täällä, että e-vitamiinista oli sanottu, että ei suositella... oonko mä voinut sillä pilata tän kierroksen? (kun oon sitä syönyt)
Olin siis punktion jälkeen tosi surullinen ja pettynyt. Varsinkin, kun julkisella sitä seuraavaa kierrosta joutuisi taas odottamaan pitkään. Meillä oli myös tarkoitus saada omien viimeisten siittiöiden lisäksi lahjoitettuja, mutta eipä nyt sitten tarvittu niitäkään. Puolittain odotin punktion jälkeen sitä soittoa, että ei nyt ole mitään siirrettävää... (onks täällä ketään, jolle olisi käynyt näin? Että munasolu hedelmöittyy, mutta alkio kuolee ennen tuoresiirtoa?)
Tuoresiirrossa eilen kumminkin siirrettiin 1 alkio (kolmepäiväinen? punktio oli tiistaina, enkä mä muista miten tuo lasketaan). Sanoivat, että oli hyvän näköinen (mutta niin taisivat sanoa viime syksynäkin tuoresiirrossa, joka oli nega). Ja en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Osa musta haluaisi niin kovasti toivoa, että tää olis se, mikä onnistuisi ja loppuosa pelkää sitä pettymystä, että ajattelee vaan pessimistisesti, että ei tästä mitään tule kuitenkaan.
Miten te muut jaksatte tätä pettymysten ja toiveikkuuden vaihtelua? Itsellä tuntuu, että alkaa pää hajota... Meen aina jotenkin niin syvälle noitten pettymysten kanssa, että en edes tajua miten sieltä voisi taas nousta. Mutta sitten kuitenkin...
Meillä meni tää toinen IVF-kierros masentavan huonosti. Punktiossa saatiin tasan 1 kypsä munasolu (ja 2 raakaa). Folleja oli kuitenkin vissiin 13. Tietääkö kukaan, mitkä asiat voi vaikuttaa siihen, että follit on noin tyhjiä? Mulle silloin punktion jälkeen sanottiin, että lääkkeillä voidaan vaikuttaa lähinnä follien määrään, mutta ei siihen, että kuinka siellä niitä munasoluja on.
Joku kertoi täällä, että e-vitamiinista oli sanottu, että ei suositella... oonko mä voinut sillä pilata tän kierroksen? (kun oon sitä syönyt)
Olin siis punktion jälkeen tosi surullinen ja pettynyt. Varsinkin, kun julkisella sitä seuraavaa kierrosta joutuisi taas odottamaan pitkään. Meillä oli myös tarkoitus saada omien viimeisten siittiöiden lisäksi lahjoitettuja, mutta eipä nyt sitten tarvittu niitäkään. Puolittain odotin punktion jälkeen sitä soittoa, että ei nyt ole mitään siirrettävää... (onks täällä ketään, jolle olisi käynyt näin? Että munasolu hedelmöittyy, mutta alkio kuolee ennen tuoresiirtoa?)
Tuoresiirrossa eilen kumminkin siirrettiin 1 alkio (kolmepäiväinen? punktio oli tiistaina, enkä mä muista miten tuo lasketaan). Sanoivat, että oli hyvän näköinen (mutta niin taisivat sanoa viime syksynäkin tuoresiirrossa, joka oli nega). Ja en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Osa musta haluaisi niin kovasti toivoa, että tää olis se, mikä onnistuisi ja loppuosa pelkää sitä pettymystä, että ajattelee vaan pessimistisesti, että ei tästä mitään tule kuitenkaan.
Kiitos voihan olla että vielä jänistän enkä testaa huomenna tai sitten testaan jo tänään töiden jälkeen pelottaa ja jännittää:banghead: oireita ei oikeastaan oleParhaat toiveet myös Sissun testille jo etukäteen!
Kiitos voihan olla että vielä jänistän enkä testaa huomenna tai sitten testaan jo tänään töiden jälkeen pelottaa ja jännittää:banghead: oireita ei oikeastaan ole
Vitamiineista menee monivitamiinit, biotiini, magnesium, foolihappo ja rautaa yritän välillä syödä mut maha kestää sitä huonosti. Jostain syystä myös maitohappobakteeri tekee hurjan turvotuksen joten niitäkään en syö.. omegat tekee tiputtelu vuotoa joten en syö niitäkään.
Mites melatoniini? Jotkut sanoo ehdottomasti ei ja jotkut sanoo ettei haittaa..?
Onnea matkaan piinapäiviin!! :angelic:Tuoresiirrossa eilen kumminkin siirrettiin 1 alkio (kolmepäiväinen? punktio oli tiistaina, enkä mä muista miten tuo lasketaan). Sanoivat, että oli hyvän näköinen (mutta niin taisivat sanoa viime syksynäkin tuoresiirrossa, joka oli nega). Ja en nyt tiedä mitä pitäisi ajatella. Osa musta haluaisi niin kovasti toivoa, että tää olis se, mikä onnistuisi ja loppuosa pelkää sitä pettymystä, että ajattelee vaan pessimistisesti, että ei tästä mitään tule kuitenkaan.