Tinkelbell
Silmät suurina ihmettelijä
Kiitos oliko sulla mitään oireita? Mä luulen että kaikki mun tuntemukset on teroluttien ansiota rinnat mulla on aina kipeät oviksesta menkkoihin asti... Virallinen testipäivä olis vasta pe 11.6 mut labran veritestiin meen jo torstaina kun en perjantaina töiden takia pääse.. mut eikö se oo jotenkin tosi myöhään jos kierto normaalisti on 28pv ja testi päivä on vasta kp33
Meillä myös virallinen testipäivä oli kp33 (pp14). Testasin tosin jo PP11 CB digillä Raskaana 1-2. Virallisena testipäivänä (PP14) Raskaana 2-3.
ON
PP14 positiivisen testin jälkeen kävin vielä varmistamassa tilanteen verikokeella. Jouduin odottelemaan tulosta viikonlopun yli ja hoitajan soittaessa iski masennus. S-hcg arvo (PP14) oli vain 132 (olisi pitänyt olla 370-1300).
Tänään (PP18) kävin kuitenkin uudestaan verikokeessa ja sain tuloksen 609, hcg kasvaa siis normaalia vauhtia, joskin arvo on edelleen suhteessa pienempi kuin pitäisi. Hieman helpotti oloa ja nyt odotellaan parin viikon päästä olevaa varhaisraskauden ultraa, mikäli ei mitään takapakkia ehdi ennen sitä tulemaan.
Minkä ikäisiä yrittäjiä täällä muuten on? Itse olen jo 37, ja aika tietoinen, että biologinen kello tikittää. Pakkasessa olevat alkiot ovat onneksi tämänhetkistä ikääni nuorempia.
Täällä myös kello tikittää, ikää jo 38.
Muokattu viimeksi: