IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
ON: Huh, virallinen testipäivä koitti, digi näytti "raskaana 2-3" ja tulos ilmoitettu Tilkkaan! Paluupostina tuli aika varhaisultraan. Nyt on kyllä hölmistynyt olo. Ultra on vasta 2,5 viikon kuluttua, miten ihmeessä tässä pärjää sinne asti? Tekisi mieli tehdä testejä tyyliin tunnin välein, jotta varmistuisin siitä, että kaikki on hyvin. Yhä odottaminen ja epävarmuus ovat läsnä, kuten koko hoitoprosessin, vaikka nyt onkin se isoin kynnys ylitetty. Eli aika varovaisin, mutta kuitenkin erittäin positiivisin mielin täällä ollaan :happy:
Onnea! :happy:

Tsemppiä CherryRedille punktioon, olkoon saalis runsas, laadukas ja kypsä! :happy:

ON: Huh, virallinen testipäivä koitti, digi näytti "raskaana 2-3" ja tulos ilmoitettu Tilkkaan! Paluupostina tuli aika varhaisultraan. Nyt on kyllä hölmistynyt olo. Ultra on vasta 2,5 viikon kuluttua, miten ihmeessä tässä pärjää sinne asti? Tekisi mieli tehdä testejä tyyliin tunnin välein, jotta varmistuisin siitä, että kaikki on hyvin. Yhä odottaminen ja epävarmuus ovat läsnä, kuten koko hoitoprosessin, vaikka nyt onkin se isoin kynnys ylitetty. Eli aika varovaisin, mutta kuitenkin erittäin positiivisin mielin täällä ollaan :happy:

Ihania Uutisia!!! :smiley-bounce013 Onnittelut!! Nyt koittaa tosiaan erilaiset piinailut. Tarrasukkia matkaan! :Heartred

Punktiosta saatu 7 munasolua. Eli osa folleista ollut tyhjiä. Nyt jännätään sitten hedelmöittymistä ja blastosaalista.
Tais olla isompia folleja enemmän tällä kertaa koska oon vähän enemmän kipeä kun viime kerralla. Onneks en niin kipee kun ekalla kerralla!

Nyt makaan sängyllä ja mies kokkaa ruokaa ja kohta tarjoilee :)

Tsemppiä CherryRedille punktioon, olkoon saalis runsas, laadukas ja kypsä! :happy:

Ihanaa onnea. :love7

Mitä luulette, näkyisikö raskaus huomenna jos tekisin testin? Huomenna on pp10.

Negasta huolimatta jatkaisin kyllä lääkkeitä ensi viikon ti asti, jolloin on virallinen testipäivä.

Mitä luulette, näkyisikö raskaus huomenna jos tekisin testin? Huomenna on pp10.

Negasta huolimatta jatkaisin kyllä lääkkeitä ensi viikon ti asti, jolloin on virallinen testipäivä.
Riippuu alkion iästä ja kiinnittymisajankohdasta. Mulla näkyi 3-4 päiväisinä siirretyistä plussat yhdessä raskaudessa pp6 (maailman haalein haamu) ja toisessa raskaudessa pp8 (selvä plussa). En yrittänyt testata kummassakaan aiemmin.

Cherry, onnea punktiosaaliista :Heartpink

Itsellä siirretty 5 päiväinen blasto. Monilla täällä näkynyt positiiviset aika aikaisessakin vaiheessa:happy:

Pitää vielä harkita viitsinkö kiusata itseäni testillä huomenna. Jos tulee nega on sitten vähän epämotivoivaa odotella tiistaita.

Itsellä siirretty 5 päiväinen blasto. Monilla täällä näkynyt positiiviset aika aikaisessakin vaiheessa:happy:

Pitää vielä harkita viitsinkö kiusata itseäni testillä huomenna. Jos tulee nega on sitten vähän epämotivoivaa odotella tiistaita.
On niin yksilöllistä miten näkyy. Mulle siirrettiin kans 5pv ikäinen blasto, haalea haamu näkyi pp 7 (en malttanut odottaa pidempään). siitä sitten pikkuhiljaa lähti vahvistumaan.

Tsemppiä testailuun!
Jännää! :hello2 :thumleft

Täällä mietin ihan samaa et testaanko etukäteen vai en, pakko malttaa sunnuntaihin asti vai joko näkyis la iltana:rolleyes: mulla siirrettiin 3päiväinen viime pe .. normi kierron mukaan menkat alkais maanantainao_O virallinen testipäivä olis ens perjantaina eli kp33 :eek: on kyllä ollu niin kova vitutus pari päivää että varmaan alkaa menkat:angry4

Onko kenelläkään kokemusta hiustenlähdöstä IVF:n jälkeen? Mulle tehtiin IVF helmikuussa ja tuoresiirrosta alkoi raskaus. Nyt on rv 18+1. Huomasin hiustenlähdön jo useita viikkoja sitten. Alkaa oikeasti ahdistaa, kun peilailee päälakea, jossa hiukset ovat jo tosi ohuet. Milloin mahtaa uusia alkaa kasvaa tilalle?

Neuvolassa otin asian puheeksi ja th meinasi, että johtuu raskaudesta. Raskaudessa kuitenkin yleensä hiukset vahvistuvat. Olen aika varma että syynä on Synarelan pitkä käyttö ja mahdollisesti pistoslääkkeetkin. Googletin "IVF hair loss" ja löytyi kyllä tekstiä. Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia.

Neuvolassa otin asian puheeksi ja th meinasi, että johtuu raskaudesta. Raskaudessa kuitenkin yleensä hiukset vahvistuvat. Olen aika varma että syynä on Synarelan pitkä käyttö ja mahdollisesti pistoslääkkeetkin. Googletin "IVF hair loss" ja löytyi kyllä tekstiä. Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia.
hypin tänne ketjuun tuolta muualta kun ensikäynti vasta elokuussa tulossa. mutta, hiustenlähtöasiasta sellainen kokemus, että mulla esikoisen (saanut alkunsa luomuna) raskausaikana lähti todella paljon tukkaa, siis ihan selvästi oheni hiukset. sitten vauva-aikana ne alkoi kasvaa takaisin, oli ihan naurettavan näköistä kun sellasta lyhyttä haituvaa puskee otsalta :hilarious: eli lääkkeiden vaikutuksesta en osaa sanoa, mutta voi ihan raskaushormonitkin aiheuttaa tuota hiustenlähtöä.

Lumotarella ja sissu90:lla on kyllä jännät hetket käsillä :nailbiting::Heartred Täällä peukut pystyssä!! Toivottavasti plussatuuli tarttuu! :love7
Itse testasin ekan kerran 5pv-alkion siirron jälkeen himmeän mutta selvän plussan pp8, se oli myös ensimmäinen päivä kun tein testin.

Noh, menin tekemään testin aamulla. Tuli haamu, mut en vielä iloitse. Luin että tällä kyseisellä rfsu herkällä testillä on tullut vääriä plussia, kun jostain syystä näyttää viivan paikkaa.

Tänään on tarkoitus ostaa Apteekista toisen merkin herkkä testi:nailbiting:

Liitteet

• IMG_20210604_055913.jpg
    IMG_20210604_055913.jpg
    1.7 MB · Katsottu: 212
Noh, menin tekemään testin aamulla. Tuli haamu, mut en vielä iloitse. Luin että tällä kyseisellä rfsu herkällä testillä on tullut vääriä plussia, kun jostain syystä näyttää viivan paikkaa.

Mun mielestä tää on paljon selvempi haamu kuin ne tän testin viivanpaikkafeikkiviivat :wideyed::smiley-angelic001:Heartpink
Varovaiset onnittelut :love7

Mäkin sanoisin kyllä, että tämä on jo kyllä viivan paikkaa vahvempi! Varovaiset onnittelut täältäkin!! :Heartred:Heartred:Heartred

Muokattu viimeksi:
Vertaistukea etsimässä... ehkä:sorry::dead::wtf:
Synarelan ja Gonal F parissa on mennyt kaikki suht hyvin jo viikkoja, mutta nyt meinaa kuuppa alkaa sekoilla! Pinna tosi kireällä ja voi palaa sadasosasekunnissa, väsyttää, itkuherkkyyttä ilmoilla ja muutenkin jotenkin paska olo koko kropassa(lue päässä).:shifty::yuck: Mulla siis maanantaina folliultra ja ehkä ensi viikolla punktio. Nyt Gonalissa pistospvä 8.
Onko muilla ollut tässä vaiheessa ”pään leviämisiä”?:hungover:

Vertaistukea etsimässä... ehkä:sorry::dead::wtf:
Synarelan ja Gonal F parissa on mennyt kaikki suht hyvin jo viikkoja, mutta nyt meinaa kuuppa alkaa sekoilla! Pinna tosi kireällä ja voi palaa sadasosasekunnissa, väsyttää, itkuherkkyyttä ilmoilla ja muutenkin jotenkin paska olo koko kropassa(lue päässä).:shifty::yuck: Mulla siis maanantaina folliultra ja ehkä ensi viikolla punktio. Nyt Gonalissa pistospvä 8.
Onko muilla ollut tässä vaiheessa ”pään leviämisiä”?:hungover:

Mulla vasta toinen päivä Gonalia menossa. Onko sulla mikä annos? Mut aika usein huonoa oloa ja kuuma kylmä ni alkaa välillä ottaa nii päähän. :yuck: kauheet jos tää tästä pahenee mä oon muutenki herkkä ni jippii. Kohta ohi sullakin toivon mukaa :happy:

Oikeassa olitte. Se on plussa ❤️ kiitos onnitteluista!

Mä jo meinasin kommentoida edelliseen testiin, että en oo noin törkeetä viivan paikkaa ikinä nähnyt että taitaa olla ihan toinen viiva ja niinhän se sitten olikin! :smiley-bounce013 Onnittelut ja toivotaan että pikkanen tarraa hyvin kiinni!

Me saatiin omia tuloksia tuossa aamupäivästä, että 7:Stä on 6 hedelmöittynyt normaalisti. Seuraavaksi jännätään ens Tiistaita, että miltä siellä näyttää...

Mulla vasta toinen päivä Gonalia menossa. Onko sulla mikä annos? Mut aika usein huonoa oloa ja kuuma kylmä ni alkaa välillä ottaa nii päähän. :yuck: kauheet jos tää tästä pahenee mä oon muutenki herkkä ni jippii. Kohta ohi sullakin toivon mukaa :happy:

Mulla menee Gonalia 150, paljonko sulla?
Mä oon kans muutenkin jotenkin herkkä kaikelle hormonitoiminnalle jne. :dead:o_O
Ja oli kans noita ”kuuma-kylmä”oloja ja hieman huonoa oloa. Nyt vaan pahentunut entisestään.
Sanoin miehelle, että mihinkähän lähtis kun ei siedä edes itse itseään...:eek::finger::hilarious::hilarious::hilarious:

Takaisin