Tuikku84 riippuu minkä ikäisinä teidän hoitava taho tekee siirtoja, mutta jos punktio on to niin maanantaina alkio olisi neljäpäiväinen. Meillä tuoresiirto tehtiin viidentenä päivänä punktiosta blastolla, ja muutenkin kasvattelivat kaikki blastoiksi asti. (Ja siinähän sitä katoa sitten kävikin) Oon ymmärtänyt että siirtoja tehtäis yleensä joko 3 tai 5 pvn ikäisillä alkioilla, korjatkoon joku viisaampi jos niikseen on!
Lillum8 toivotaan että vuoto olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotelua! Kyllähän nuo aina säikäyttää, tule kertomaan päivitystä sitten kun ultrassa olet käynyt!
Ja Sofia_ mulla ei myöskään ollut ekalla kierroksella minkäänlaisia oireita hormoneista, mutta mulla toki kasvoikin vain 11 follia. Vasta sitten punktion jälkeen tuli turvonnut olo ja menkkamaisia kipuja.
Lillum8 toivotaan että vuoto olisi vain harmitonta alkuraskauden vuotelua! Kyllähän nuo aina säikäyttää, tule kertomaan päivitystä sitten kun ultrassa olet käynyt!
Ja Sofia_ mulla ei myöskään ollut ekalla kierroksella minkäänlaisia oireita hormoneista, mutta mulla toki kasvoikin vain 11 follia. Vasta sitten punktion jälkeen tuli turvonnut olo ja menkkamaisia kipuja.