Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun testi täysin nega tuskin tuo tuosta muuttuu, virallinen testipäivä ens perjantaina mut tekis jo nyt mieli jättää tukilääkkeet pois että kerettäis uuteen siirtoon ennen kesä sulkua:banghead:
Mun testi täysin nega tuskin tuo tuosta muuttuu, virallinen testipäivä ens perjantaina mut tekis jo nyt mieli jättää tukilääkkeet pois että kerettäis uuteen siirtoon ennen kesä sulkua:banghead:
Halusin lähinnä kirjoittaa sympatia viestin, ei ole mitään järkevää ehdotettavaa . Eikö teilläkin ollut mikroTESE siittiöt? Meillä myös. Koko hoidot ja azoospermia diagnoosi oli meille ja ehkä erityisesti mulle tosi raskaat. Odottelu tuntui tosi julmalta kun tiesi että nolla mahdollisuudet ilman hoitoja, ja että hoidossakin alkioita tulee vähemmän kuin muilla diagnooseilla.
Mulla oli myös tyhjiä folleja noin puolet kahdessa hoidossa, mutta munasoluja kuitenkin n. 10. Hoidot tehtiin ihan samalla lailla kummallakin kertaa. Ensimmäisessä nolla hedelmöittynyttä ja sen jälkeen oli kyllä raskasta. Tokassa saatiin kolme alkiota, joista nyt 1 PAS menossa rv 31, eli ei niitä alkioita aina montaa tarvita vaikka tietenkin toivoisi että niitä enemmän olisi. Mä ajattelin ainakin tosi negatiivisesti ennen meidän toistaiseksi onnistunutta siirtoa, ja eipä se negatiivisuus tulokseen vaikuta, joten turha sitä teeskennellä mitään huippufiilistä jos ei siltä tunnu.
En usko että E-vitamiinista olisi mitään haittaa tai selittäisi tyhjiä folleja. Iso osa hoitotuloksista näyttää olevan ihan sattumasta kiinni. Jos olisi joku lisäravinne tai dieetti mikä oikeasti oikeasti toimisi, niin kaikki lääkärithän sitä silloin määräisi.
HUS jono uuteen hoitoon epäonnistuneen kierron jälkeen ollut 2kk, mutta ilmeisesti monet päässeet vasta toisesta tai kolmannesta ilmoittautumisesta jonon jälkeen (jannn tässä ketjussa?)...
Toivon teille plussaa tosi paljon!
Heippa kaikille! Onnea plussaneille ja zemppiä piinailuihin meillä alko toinen hoito kunnallisella..nenäsuihke menossa ja piikitys myös tarkoituksena tehdä keräys reilu viikon päästä. Halusin kysyy tosta nenäsuihkeesta, kun mulla oli ne menkat jotka kestää aina 5päivää niin nyt vuoto kesti pidempään. Siis pientä tiputteluu ja tänäänkin vielä rusehtavaa valkovuodon tyylistä tuli. Voisiko se johtua suihkeesta tai onko muilla ollut? Menkat siis loppui 30.5 Toinen asia mistä loukkaannuin lääkärissä niin sanoivat että tämä on sitten viimeinen hoito että 3hoitoa tehdään sanoin että tämä vasta toinen niin kuulemma yksityisellä tehtykkin lasketaan nyt kauhea stressi onnistumisesta.. mikähän siihen syy että 3hoitoa? Onko se elimistön takia vai miksi? Mun mielestä törkeetä että yksityisellä tehty myös lasketaan..
Paljon onnea, ihan mahtava juttu!! Ja peukut pystyssä, että jatkuu tästä hyvin eteenpäin!En ollut uskoa aamulla tulosta, koska tämä on myös elämäni ensimmäinen plussa. Ikää nyt 36. Meille tämä oli 4 pas.
Olin lähes varma heti siirrosta lähtien, että ei varmaan onnistu tämäkään. Turnausväsymys vaivasi ja olin aika pessimistinen. Jopa tänä aamuna, kun sinne viivaa piirtyi.
Mikä oli sitten pessimistisen asenteen kera eri tavalla edellisiin siirtoihin nähden. Tämä siirto tehtiin päivää myöhemmin ruuhkan takia. Minulla oli myös käytössä vehnänalkioöljyn, D-vitamiinin ja foolihapon lisäksi maitohappobakteerit. Käytän myös kofeiinitonta kahvia. Näistä millään ei välttämättä ollut vaikutusta. Voi olla että tämä alkio nyt vain oli parempi ja tarrasi kiinni. Tai kävi hyvä tuuri.
Olen ollut aika oireeton. Nyt on alkanut kuukautismaisia tuntemuksia vatsassa ja vähän rinnoissa. Aiemmin, jos se nyt oli oire, oli kukonlaulun aikaan herääminen. Siis aivan tolkuttoman aikaisin klo 5 jälkeen kuvitellen että kello onkin jo enemmän. Tammenterholle taisi olla sama oire?
Nyt olen iloinen plussasta, katsotaan miten sitten lopulta käy. Muiden plussat ja hoitotarinat ovat auttaneet jaksamaan
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Testien piirtymiset ovat kuitenkin niin yksilöllisiä, ja kun tässä on vielä viikko viralliseen päivään, niin tässä on monta päivää aikaa vielä tapahtua! Toivon kovasti, että tilanne kääntyy vielä!!Mun testi täysin nega tuskin tuo tuosta muuttuu, virallinen testipäivä ens perjantaina mut tekis jo nyt mieli jättää tukilääkkeet pois että kerettäis uuteen siirtoon ennen kesä sulkua:banghead:
älä vielä heitä toivoa, viralliseen testipäivään on vielä aikaa ja tilanne voi muuttua.
itsellä myös fiilikset vaihdellut tämän ekan ivf-hoidon aikana ja nyt välikiertoa viettäessä ennen PASia. Meillä koko hoitokuvio tuli tosi nopeasti kun endodiagnoosi tuli talvella ja päästiin melko nopeasti ensikäynnille peruutusajalla. Ei siis jouduttu jonotella paljoa ja jäi ehkä koko homman prosessointi vähän lyhyeen ennen hoidon alkamista. Hoitoaikana mietin paljon, että jos tämä ei onnistu niin en lähde uudelle rundille. Hoitoaika oli minulle aika rankka ja se varmasti vaikutti ajatuksiin. Nyt en tiedä muuttuuko mieli jos pakkasen 6 blastoa ei tärppää. Luulen, että ei muutu. Poden siitä jollain tapaa huonoa omaatuntoa, että jos en halua yrittää uudelleen. Jotenkin mietin, että enkö halua lasta tarpeeksi kun tiedän, että moni on valmis käymään läpi monia rundeja eikä luovuta. No, katsotaan miten ajatukset menee jos näillä ei onnistuta.. eka PAS taitaa tosin mennä nyt kuitenkin kesätauon jälkeen, kierron päivä 28 eikä menkkoja näy.. pitäisi alkaa pikimmiten että olisi mitään toivoa ehtiä ennen kesätaukoa, blaah.
Mulla olisi huomenna toinen ultra ja jännittää kamalasti onko mitään tapahtunut. Oon nyt pistäny Gonal f 5 päivänä mut ei oikeestaa mitää tuntemuksia ole ollu näitä vois päätellä et jotai tapahtuis. Onko jollaki ne munarakkulat kasvaneet vaikka ei mitään ole tuntenut? Pelottaa onko mitään tapahtunut vaikka oli niin monta rakkulaa ekassa ultrassa. Välillä tuntuu vaa hetkellisesti nipistelyä mut se ei välttis mitää ees tarkoita.
Minulla ei ollut mitään tuntemuksia ennen Ovitrellen pistämistä ja saatiin silti 20 munasolua, josta 16 kypsää.
Mä jotenki odotin että jotain oireita tulis. hyvä jos ilmanki mahdollisesti kasvavat. huomennapa se selviää.
Alussa ei välttämättä tule mitään oireita, kun follit vielä pienempiä. Lähempänä punktiota voi tullakin oireita. Tsemppiä ultraan! :)