Upunup
Satasella mukana keskusteluissa
Pienen tauon jälkeen taas täällä. Mikäli kaikki menee hyvin niin uusi kierros elokuussa.
Sain käteeni älykellon ja olen sen myötä innostunut liikkumaan vähän enemmän ja katsomaan syömisiäni jonkin verran tarkemmin. Positiivisena puolena on painon lasku, mutta onko se sitä juuri ennen hoitoja? Onko kellään ollut tällaisesta puhetta hoitavan tahon kanssa? Ylipainoa on minulla 6-7kg painoindeksin mukaan. Ajatuksena olisi huolehtia että max 0,5-1kg lähtee viikossa.
Osaako kukaan neuvoa? :)
Sain käteeni älykellon ja olen sen myötä innostunut liikkumaan vähän enemmän ja katsomaan syömisiäni jonkin verran tarkemmin. Positiivisena puolena on painon lasku, mutta onko se sitä juuri ennen hoitoja? Onko kellään ollut tällaisesta puhetta hoitavan tahon kanssa? Ylipainoa on minulla 6-7kg painoindeksin mukaan. Ajatuksena olisi huolehtia että max 0,5-1kg lähtee viikossa.
Osaako kukaan neuvoa? :)
Mutta kuten itsekin sanoit, niin lohduttavaa on, että jotain siellä on tapahtunut. Meillä ei ole millään ilveellä saatu yli neljään vuoteen haamun haamua mihinkään testiin.

Noi konstit kuulemma vaikuttaa kiinnittymiseen. Neljäntenä iltana ei tosin kumpikaan mennyt enään alas, mutta josko tyyppi olisi jo kiinnittynyt.
Tulisin hulluksi.
Akupunktion, vyöhyketerapiaa, ayurvedaa, greippimehua, ananasta, royal geleetä, maca-jauhetta, ubikinonia (Q10), L-arginiinia, rautaa, monivitamiinia, parapähkinöitä... you name it! Mulla kans toi ferritiini huiteli 30 kieppeillä siitä huolimatta et olin vuoden vedellyt sitä monivitamiinissa ja ajattelin et se riittää. Nyt otan sitä erikseen vielä aina muistaessani. Mitähän sitä seuraavaksi keksis.. 
Katsoin vain kannasta että tähän siirtoon käytetyn alkion koodi 10S2.0 (tuoresiirrossa, joka johti synnytykseen, alkion koodi oli 8S3.5). Omituista puhua koodeista kun tuo 8S3.5 tuhisee tuossa vieressä..
mutta sitä en kyllä ymmärrä että miten hoitaja kehtaa edes nuhdella tälläisestä asiasta ihmistä joka juuri taas joutunut pettymään pahemman kerran