IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minkä ikäinen siirrettiin? Mä en tiedä pääseekö kunnalliseen tuossa tapauksessa, kannattaa soittaa ja kysyä. Joissain päin on neuvolassa kin ultra! Tietty siellä sun polilla voi käydä, mut se maksaa tietenkin enemmän kuin julkisella (polimaksu).
5päiväinen plasto siirrettiin 5.6. Vitsi te kaikki ootte ihan parhaita täällä,nää viestit on lämmittänyt todella paljon mieltä ja auttanut jaksamaan. Toivon niin kaikille onnistumisia❤️

Moikka. En malttanut olla testaamatta ja testasin jo eilen pregchekillä ja haaleaa viivaa näytti hetken kerkesin innoita kun tuli mieleen vaikuttaakohan tukilääkitys progynova ja terolut tulokseen? tänään myös apteekintesti näytti haaleaa viivaa ja testipäivä vasta 19.6 on tää kyl ku ei uskalla iloita. Millonkohan sinne ekaan ultraan pääsee?

Paljon onnea Siiri!! :love017 on selkeä viiva! Voih saisimpa tulla perässä! Onko sulla ollut mitään oireita vielä?

Paljon onnea Siiri!! :love017 on selkeä viiva! Voih saisimpa tulla perässä! Onko sulla ollut mitään oireita vielä?
Jotain pientä nippailua ollut vatsassa mutta ei paljoa. Oireet: johtuu varmasti myös lääkkeistä niin kahvi ei oikein maistu, yöhikoilut,painajaiset,pääkipu oli yhtenä päivänä,unettomuus. Toi kuumataallot on ollu pahin siis niin kuuma että yksi yö nukuin parvekkeella

Moikka!

Meille oli eilen tuoresiirto. Virallinen testipäivä on 24.6. ja taidetaan varmaan odottaa sinne asti. Itseasiassa tehtiin aina inseminaatioiden aikaan niin, että jos menkkoja ei kuulunut niin odoteltiin vielä varmuuden vuoksi pari kolme päivää ja sitten vasta testattiin. Me ollaan siinä mielessä vähän outoja, että odotetaan mielellään noitten testiien kanssa.

Meillä oli laskujeni mukaan 4 päiväinen nyt kun siirrettiin. Tiedättekö millä perusteella lääkäri päättää, että minkä ikäinen siirretään?

Niin ja pakkaseen saatiin 12:sta munasolusta 5 kappaletta. Lääkäri sanoi, että se oli hyvä määrä.

Kissankäpälä

Meillä tosiaan nyt takana 2 ICSIä julkisella, molemmista oli saaliina vain yksi hedelmöittynyt alkio. Ekasta ICSIstä tehtiin tuoresiirto, tokasta ICSIstä PAS. Molemmista nega.

Ongelma meillä miehen siittiöissä, hänellä on suvussa myös muita kenellä on ollut samoja ongelmia.

Meillä myös ongelma miehen siittiöissä, munasoluja saatu joka kerta tosi hyvin mutta huonosti hedelmöittyvät. Saatiin julkiselta vielä neljäs hoito (tehty 1x ivf ja 2x icsi), joka on syyskuussa. Yksi plussa tullut mutta oli kemiallinen, 4 alkionsiirtoa on tehty.

Tuota nyt aloin myös pohtimaan että mitä jos luovutettuja siittiöitä käytettäis ja inseminaatiolla yksityisellä. Ellei tuo viimeinen hoito tuo tulosta. En tiedä.. Tuo luovutettujen käyttö on kuitenkin taas oma juttunsa.

Onnea Siiri!

Oon vähän hermoheikkona täällä. Kohtua pistää ikävästi ja eilen oli virallinen testipäivä (ja ainut nyt neljään päivään, jolloin en edes tehnyt testiä:facepalm:). Mutta aamulla digiin tuli 1-2vk raskaana, eikä äsken apteekin testiin tullut samanväristä viivaa kuin kontrolliviiva, mutta selvä viiva kuitenkin, niin mietin että mitenhän käy... Siis vissiin pitäisi olla digissä 2-3vk vai pitäisikö? o_O

Onnea Siiri! :Heartred

Onkos muut testailleet? Sorruin, nyt tiedän miltä tyylipuhdas vitivalkoinen nega näyttää. :BangHead:pale Tosin vasta 10 vrk. punktiosta niin josko se vielä muuttuisi plussaksi.

Onnea Siiri! :Heartred

Onkos muut testailleet? Sorruin, nyt tiedän miltä tyylipuhdas vitivalkoinen nega näyttää. :BangHead:pale Tosin vasta 10 vrk. punktiosta niin josko se vielä muuttuisi plussaksi.

On testailtu :rolleyes: mutta mulla vähän eri tilanne siin mieles et vielä siirtopäivänä maanantaina pistin 1000 iu pregnyliä joten en voi poissulkea et tän päivänen viiva johtuu siitä. Pp3 tuli pregnylhaamu, eilen pp4 selvästi haaleampi ja tän päiväsestä en osannu päättää onko vahvempi vai samanlainen kuin eilen tai torstaina, eli jännän äärellä ollaan :bag: mulla ei tietoa miten pitkään toi 1000 iu voi näkyä testissä.. Noh jatketaan testailuja :hungry:

Ja todella voi muuttua Mape vielä plussaksi! Nythän vasta periaatteessa dpo10.

Ei kai se vielä ole pakko tulla? Se on niin yksilöllistä miten nopeasti ja vahvasti sitä hcg:tä erittyy virtsaan!
Mulla tuli tasavahvat viivat vasta myöhemmin, ei testipäivänä läheskään.
Toivottavasti sulla viivat jatkaa vahvistumista ja kaikki menee hyvin!
Okei no hyvä tietää. Heti sitä ajattelee pahinta. Kaveri tänään kysyi onko mulla vauvakuumetta ja vastasin, että ei ja tuli aika paha mieli. Ei vaan jaksais selitellä, jos taas tulee ongelmia. Tämä kaveri tietää olosuhteiden pakosta keskenmenosta, mutta ei muista ongelmista. Ootteko muut avoimia näistä asioista vai pidättekö omana tietona?

Okei no hyvä tietää. Heti sitä ajattelee pahinta. Kaveri tänään kysyi onko mulla vauvakuumetta ja vastasin, että ei ja tuli aika paha mieli. Ei vaan jaksais selitellä, jos taas tulee ongelmia. Tämä kaveri tietää olosuhteiden pakosta keskenmenosta, mutta ei muista ongelmista. Ootteko muut avoimia näistä asioista vai pidättekö omana tietona?
Ite en oo kertonu kuin muutamalle. Jotenki en halua että kukaan tietää. Onhan tässä tietynlainen alemmuudentunne ollut kun jotkut vaan tulee raskaaksi enkä nimenomaan haluu kellekkää selitellä..

Meillä tietää käytännössä kaikki meidän ystävät, muttak perhe ei tiedä.

Ekan PASin negatiivisesta viisastuneena en aio kertoa ihan kaikille, että tehdään vielä siirto ennen heinäkuuta. Oli aikamoista paskaa pelkästään omille noin 25 ystävälle (laskin tätä määrää siinä vastaillessa:smiley-angelic006), että nega tuli. :inpain: viestejä paukkui virallisena testipäivänä ja kaikki tietysti hengessä mukana halusi kysellä miten menee ja koittaa parhaansa mukaan vastata suht asiallisesti kaikille eikä laita mitään raivoviestiä. :sad001 nyt ehkä viisi aivan lähintä minun ystävää tietää, että vielä tehdään siirto.

Kaivelin arkistoista kuvan mun testeistä, tsempiksi, kun täällä pohditaan viivojen vahvuuksia :Heartred Eka on tehty klinikan antamana ekana mahdollisena testipäivänä eli 2vkoa kaks päiväisen tuoresiirrosta. Eli aika haalea tulos oli. Ja siitä se sit tummu, mut ei kontrolliviivan tasolle. Ei lähelläkään :) Tein vielä yhden testin, noin viikko noiden jälkeen eikä sekään ollu kontrolliviivan tasoinen :) En yhtään muista mitä testejä noi oli..

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin! :Heartred
FE3923AE-EAC3-4330-B17E-36BF104DD37E.jpeg

Meillä tietää varmaan lähes kaikki ystävät, miehen perhe, ja mun sisarukset mutta omille vanhemmilleni en ole osannut kertoa vaikka jollain tapaa haluaisinkin, en vaan uskalla. Tästä meidän hoidosta tietää melko moni mutta vain pari ystävää tietää tarkalleen missä mennään. Näin paria ystävää siirron jälkeen ja he pyysivät kertomaan sitten ensi viikolla tuloksen. Sanoin suoraan että katsotaan, etten ole varma haluanko asiasta ilmoitella juuri silloin ja eivät myöskään todennäköisesti kysele tulosta. Mutta oon onnekas et oikeastaan kaikki ystävät ovat olleet hyvin ymmärtäväisiä näistä asioista esim viime vuosi oli pakko ottaa vähän etäisyyttä muutamaan raskaana olevaan ja ymmärsivät :Heartred

Ite en oo kertonu kuin muutamalle. Jotenki en halua että kukaan tietää. Onhan tässä tietynlainen alemmuudentunne ollut kun jotkut vaan tulee raskaaksi enkä nimenomaan haluu kellekkää selitellä..
Niin sanopa mikä siinä on, että pitää tuntea itsensä niin huonoksi, vaikka ei tälle asialle yleensä juuri mitään mahda :sad001

Meillä tietää käytännössä kaikki meidän ystävät, muttak perhe ei tiedä.

Ekan PASin negatiivisesta viisastuneena en aio kertoa ihan kaikille, että tehdään vielä siirto ennen heinäkuuta. Oli aikamoista paskaa pelkästään omille noin 25 ystävälle (laskin tätä määrää siinä vastaillessa:smiley-angelic006), että nega tuli. :inpain: viestejä paukkui virallisena testipäivänä ja kaikki tietysti hengessä mukana halusi kysellä miten menee ja koittaa parhaansa mukaan vastata suht asiallisesti kaikille eikä laita mitään raivoviestiä. :sad001 nyt ehkä viisi aivan lähintä minun ystävää tietää, että vielä tehdään siirto.
Kyllähän se tietenki on mukava, kun saa tukea kävi aina miten kävi. Ainakin erottuu oikeat ystävät :Heartred Viimeksi "turvallisilla vesillä" rv12 kerroin perheelle raskaudesta ja rv15 olikin sen tarinan loppu, niin olihan se pettymys. Toki en enää olisi pahoinvoinnin ja sairaalassa olon takia asiaa peitelläkään.

Kaivelin arkistoista kuvan mun testeistä, tsempiksi, kun täällä pohditaan viivojen vahvuuksia :Heartred Eka on tehty klinikan antamana ekana mahdollisena testipäivänä eli 2vkoa kaks päiväisen tuoresiirrosta. Eli aika haalea tulos oli. Ja siitä se sit tummu, mut ei kontrolliviivan tasolle. Ei lähelläkään :) Tein vielä yhden testin, noin viikko noiden jälkeen eikä sekään ollu kontrolliviivan tasoinen :) En yhtään muista mitä testejä noi oli..

Tsemppiä kaikille omiin vaiheisiin! :Heartred View attachment 90424
Kiitos!! :Heartbigred Ihanaa, että jaksoit tämän tehdä, rauhoittaa kovasti mieltä:Heartpink

Meillä tietää varmaan lähes kaikki ystävät, miehen perhe, ja mun sisarukset mutta omille vanhemmilleni en ole osannut kertoa vaikka jollain tapaa haluaisinkin, en vaan uskalla. Tästä meidän hoidosta tietää melko moni mutta vain pari ystävää tietää tarkalleen missä mennään. Näin paria ystävää siirron jälkeen ja he pyysivät kertomaan sitten ensi viikolla tuloksen. Sanoin suoraan että katsotaan, etten ole varma haluanko asiasta ilmoitella juuri silloin ja eivät myöskään todennäköisesti kysele tulosta. Mutta oon onnekas et oikeastaan kaikki ystävät ovat olleet hyvin ymmärtäväisiä näistä asioista esim viime vuosi oli pakko ottaa vähän etäisyyttä muutamaan raskaana olevaan ja ymmärsivät :Heartred
Niin kertoo niille, kelle se varmasti tuntuu hyvältä. Itse just en halua omia vanhempia asialla kuormittaa, vaikka varmasti tukisivat kyllä. Se on siis vain oma mielipiteeni omassa henkilökohtaisessa tilanteessani.

Takaisin