Niin kertoo niille, kelle se varmasti tuntuu hyvältä. Itse just en halua omia vanhempia asialla kuormittaa, vaikka varmasti tukisivat kyllä. Se on siis vain oma mielipiteeni omassa henkilökohtaisessa tilanteessani.
Sama meillä, ettei vanhempia (eli jo vanhuksia) halua asialla kuormittaa. Toisaalta tiedän, että molemmilla puolilla toivotaan lapsenlapsia, niin luultavasti jossain vaiheessa asia pitäisi heille kertoa, mikäli ei onnistuta. Ja jos onnistuisin tulla raskaaksi, niin luultavasti aika alkuvaiheessa heillekin kerrottaisiin aiheesta ja jos jotain ikävää kävisi, niin ymmärtäisivät hekin tilanteen.
Minun ja meidän kaveriporukassa puhutaan kaikki asiat melko avoimesti, niin on helpompi ollut sanoa suoraan kun valehdella. Muutamalle ei niin läheiselle olen sanonut lapsiuteluiden yhteydessä, että vielä ei ole aika. Luultavasti he ovat tajunneet asian, koska yleensä lörpöttelen pitkät tovit asioista ja tuon olen lyhyesti kuitannut ja vaihtanut aihetta.
Pahoittelut minun viestien kirjoitusvirheiden määrää. Puhelimella jos kirjoitan ja koitan muokata jo kirjoitettuja tekstejä, niin ne muokkautuvat todella oudoksi.