Kauramaito, Carnation, Henskukka ja Kefir90, tsemppiä ja onnea hoitoihin! Enkelinsiivelle ja Kahdestakolmelle tsemppiä sekä onnea ylihuomisiin (edit: ei kun ilmeisesti huomisiin, olen päivistä ihan sekaisin!) punktioihin
Mukavaa kuulla, että mahdollista piinailuseuraa on tulossa!
ON: Punktio takanapäin ja olipahan kokemus! Jännitin ihan superpaljon, ja varsinkin kun ei etukäteen tiennyt miten päivän kulku oikein sujuu, ja korona-ohjeistusten takia mies ei saanut olla mukana kuin punktiossa..joten kun jouduimme miehen kanssa erillemme ennen kuin pääsin vastaanottoajalle/sisään tarkkaamoon, sain pienen paniikin miten meidän yhdistetään, joutuuko mies haahuilemaan klinikan käytäviä
Ja kun en sitten viitsinyt peräänkään soittaa, etten häiritsisi miehen omaa toimitusta. Jotenkin stressasin sitä, että mitä jos miestä alkaakin jännittää ja hänen osuus ei onnistuisikaan. Laitoin sitten vaan viestin jonkin ajan kuluttua, että lähtee omille asioilleen ja laitan viestiä kun saa tulla hakemaan
Eli mies ei sitten ollut mukana itse toimenpiteessä. Ja otin kyllä kaikki rauhoittavat ja kipulääkkeet mitä vain sai!
Itse toimenpide oli oikeastaan kivuton, ei se puudutuskaan sattunut. Toinen puoli oli vähän haastavampi kuin toinen. Ja molemmilta puolilta kuitenkin saatiin folleja! Mutta, lopulta kypsiä munasoluja oli vain 1/3 siitä määrästä, mitä oltiin punktioitu. Se vähän askarrutti, varsinkin kun tiedostan osan soluista varmasti kuukahtavan. Toisaalta, mielummin vähän soluja kuin se, että olisi huonoja soluja pakkanen täynnä. Punktion jälkeen, kun humautuslääkkeen teho alkoi hiipua, alavatsa tuli kipeäksi mutta onneksi siihen sai särkylääkettä. Ja tosiaankin, nyt makaan visusti peiton alla, kaikki kävely jne. tuntuu alavatsassa erittäin epämukavalta! Jos seuraava kerta tulee (mitä toivon, että ei tulisi, mutta täytyy olla realisti), pidän oman intuitioni mukavista vaatteista