Suski75, kiva kun kerroit oman kokemuksesi. Päätin nyt tosiaankin ottaa loppuajan iisisti, töissäkin täytyy vaan askelta keventää ja jättää lenkit sikseen, tai pitää ne ihan miniversioina. Minua kyllä etukäteen varoiteltiin munasarjojen kasvatuskivuista. Sitä ei oikeastaan ole, mutta sellainen oudon täyteläinen olo + maha turvoksissa. Mutta mulla varmaan muutenkin maha turpoaa hormonien takia, nimittäin Synarelan kanssa kun ajettiin hormonitoimintaa alas, oli ihan superlitteä vatsa! Täytyy myös skarpata veden juomisen kanssa. Varmaan myös tämä lämmin ulkoilma voi korostaa olon tukaluutta.
Kauramaito, peukut pystyssä että folleja kasvaisi hyvä määrä :)
Enkelinsiipi, kiva kuulla että mennään lähes samassa rytmissä, mulla on tosiaankin perjantaina punktion ajoituskäynti :) Taidankin muistaa teidän tilanteen, niin ymmärrän ettei tuoresiirtoa ole tulossa.
Hui, tuliko sulla siis viimeksi kuinka paha hyperstimulaatio? Selvisitkö kotilevolla vai olitko sairaalassa? Ei tarvi vastata, jos kysyn liikaa. Mua se hyperstimulaatio aavistuksen stressaa, varsinkin jos joutuisi sairaalaan. En ole kertonut hoidoista kuin esimiehelle ja sisarukselle, esim. omat vanhemmat ovat täysin tietämättömät. Asuvat toki muualla, mutta en tiedä pystyisikö sairaalareissua pitämään salassa
Tottakai mennään terveys edellä ja jos jotain tapahtuisi, niin sitten vaan mennään sairaalaan. Mutta jännä miten jotkut asiat askarruttavat sinällään irrationaalisella tavalla. Nytkin siis mietityttää se, että muut saisivat tietää sairaalareissun jälkeen, että on tällaisissa hoidoissa. Mulla ei sinällään olisi ongelmaa kertoa, että ollaan tällaisissa hoidoissa mutta en vaan jaksaisi sitä, että pitäisi kaikille sitten selostaa missä vaiheessa ollaan, mitä raskaustesti näytti jne. Jotenkin helpompaa kertoa vasta hoitojen jälkeen, jos näistä saa lapsen syliin asti tai sitten ei.
Laitoinkin nyt klinikalle viestiä sun ja Suskin viestien jälkeen, ohjeeksi tuli tarkkailla oloa ja jos se pahentuisi tms. tulisi tiettyjä oireita, täytyy ottaa asap yhteyttä. Labran perusteella ei pitäisi olla hyperiä tulossa. Voi myös olla, että tämä helteinen lämpö myös tekee tepposiaan ja korostaa oloja. Täytyy myös muistaa juoda vettä. Tosiaankin jos suakin askarruttaa oma olotila, kannattaa ottaa yhteyttä hoitavaan tahoon.
Mutta tsemppiä sinnekin, toivotaan ettei tule hyperstimulaatiota!