Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla onneksi helpotti olo nyt vähän, ja uskon pärjääväni punktioon asti hyvin. Luulen, että helle teki ongelmia, samaten ehkä turhan raskas ruoka ja liian pitkä kävelylenkkk
Viimeksi punktio oli siis torstaina, ja jouduin maanantaina hakemaan lisää saikkua, koska pyörrytti niin paljon ja oli melkoisesti vielä kipuja (en voinut kävellä edes puolta kilometriä).
Tiistain ja keskiviikon välisenä yönä heräsin aivan kammottavaan kipukohtaukseen ja vietin sitten yön Naistenklinikalla. Tuo kipu oli aika pelottava kokemus, mutta muuten hyperi oli mulla vaan epämiellyttävää ja punkeroa oloa. Eipä siinäkään mitään, sain Naikkarilta vaan kovempia kipulääkkeitä. Ei siis tarvinnut nestettä poistaa kehosta lääkkein tms. Meni lopulta levolla ohi, palasinkohan töihin sitten maanantaina reilun viikon saikun jälkeen.
Jos nyt tulisi hyperstimulaatio, voisin varmaan tehdä etänä töitä nopeammin. Viimeksi kun suurin ongelma oli se,etten voinut liikkua ja pyörrytti, mutta pää toimi muuten.
Aion tehdä huomenna aamulla testin, sittenpä sen tietää. Verta tuli jo reilusti enemmän toisella vessakäynnillä. Kipuja on kyllä ollut aika paljon tänään, mutta tosiaan ovat aika erilaisia kuin yleensä menkkojen aikaan. Voikohan punktio jotenkin vaikuttaa siihen?
Ja mietin myös Lugesteroneja, kai ne pitää vielä jatkaa ainakin huomiseen asti vuodosta huolimatta? Yritin soittaa klinikalle mutta en saanut enää kiinni sieltä ketään.
. Itse odotan nyt ensi viikon PASsia. Herkeämättä niinkuin voitte uskoa!
Tervetuloa Kisulin! Huh mikä saalis tulossa! Toivottavasti tulee kerralla alkiot loppuelämänntarpeiksi satsista siis. :)