IVF/ICSI 2020

Mä pääsin eilen ekaan passiin! Siirrettiin kuulemma hyvä blasto. Yksi jäi vielä pakkaseen. Nyt on ihmeellisen rauhallinen olo. Tuntuu hyvältä, että päästiin eteenpäin... Testipäiväksi on merkattu vasta 2.3, mutta testaan jo ensi viikon loppupuolella.

Ihanaa vihdoin:love7 tsemppiä piinapäiviin :hello2
 
Mä pääsin eilen ekaan passiin! Siirrettiin kuulemma hyvä blasto. Yksi jäi vielä pakkaseen. Nyt on ihmeellisen rauhallinen olo. Tuntuu hyvältä, että päästiin eteenpäin... Testipäiväksi on merkattu vasta 2.3, mutta testaan jo ensi viikon loppupuolella.

Tsemppiä!

Täälä tulin just ultrasta ja Synarela lopettanut toimintansa mutta limakalvo liian paksu aloittaakseen pistelyt eli nyt siirrytään pois pitkästä kaavasta ja aloitan lyhyen kaavan mukaan pistelyt kp2 kunhan ne menkat nyt vaan tulis. Sain Bemfola 300IU ja Fyremadel.
Eli nyt saa vielä enemmän toivoa että ne helkutin menkat alkais!
 
Mä hätähousu testasin jo tänään, jotta saisin voimia kestää tätä selkäkipua. Oon menossa tänään lääkäriin ja lääkärihän vois määrätä vaikka mitä troppeja mutta kun en uskalla ottaa. Tuommoinen viivanpaikka, tai joku ihan hailura tähän herkkään testiin ilmestyi. En oo ennen tehnyt näitä Sofi erittäin herkkä puikkoja niin en tiedä tuleeko näihin miten helpolla haamuja vaikkei ois raskaana. Ja en tehnyt tätä aamupissasta. Jännät paikat! Sain tästä kuitenkin tsemppiä siihen, etten kinua lääkäriltä mitään epäsopivia lääkkeitä. Jospa huomenna tai torstaina torstaisin uudestaan. Viimeksi (ja ainoan kerran) kun sain plussan niin se tuli dpo11 ja torstaina ois kans nyt dpo11.
 

Liitteet

  • 0E5DA2AE-C31F-456F-BB00-F7AA14417097.jpeg
    0E5DA2AE-C31F-456F-BB00-F7AA14417097.jpeg
    11.5 KB · Katsottu: 229
Bluebe, mulla on sellaisia testejä joihin tahtoo tulla vähän viivanpaikkaa. Ainakin jos kovasti toivoo näkevänsä sellaisen. :) Oliko mielestäsi tuossa viivassa yhtään väriä? Toivotaan, että se olisi alkavaa viivaa. :Heartred

Kiva kuulla Ninnu, että mikään ei mennyt pieleen. Suunnitelma vain muuttui. :)

Mulla huomen aamulla punktio. Jännittää ja samalla rauhallinen mieli.
 
Upunup oli tuo haaleanvaaleanpunainen. Mulle ei oo ikinä tullut viivanpaikkoja mut tää olikin eri testi ku viimeksi. Teen lähipäivinä uudestaan samalla testillä ja lisäksi toisen merkin niin näkee näyttääkö tää vikahaamuja. Tsemppiä punktioon! Eiköhän se mene hyvin :)
 
Bluebe, toivottavasti se olisi hento haamulainen eikä viivanpaikka! :)

Neuvolaan soitettu, en päässyt verikokeeseen. Neuvottiin odottelemaan rauhassa ja kysymään OYSsista mielipidettä, jos siellä ollaan sitä mieltä että verikoetta tarvitaan niin sitten se voidaan ottaa. Laitoin sinne nyt viestiä, mutta oon kyllä ihan satavarma ettei sieltäkään lupaa heru. Kyllä tässä on melkosta henkistä vuoristorataa tällä hetkellä ja joka kerta vessassa käydessä hirvittää että nytkö se vuoto sitten alkaa. Yölläkin heräsin miettimään tätä asiaa, että yritäppä tässä nyt sitten "odotella rauhassa" :shifty: Jos tuolla masussa onkin joku jolla on kaikki hyvin, niin taatusti aiheutan kohta itelleni keskenmenon tällä stressaamisella :facepalm: Huomenna kun on asioilla käyntiä niin käyn kyllä ostamassa kaksi niitä clearbluen viikkonäyttöllistä testiä, jos sitten edes niistä saisi jotain mielenrauhaa jos näyttävät oikeita viikkoja ja viikot sitten kasvaa.
 
Bluebe, toivottavasti se olisi hento haamulainen eikä viivanpaikka! :)

Neuvolaan soitettu, en päässyt verikokeeseen. Neuvottiin odottelemaan rauhassa ja kysymään OYSsista mielipidettä, jos siellä ollaan sitä mieltä että verikoetta tarvitaan niin sitten se voidaan ottaa. Laitoin sinne nyt viestiä, mutta oon kyllä ihan satavarma ettei sieltäkään lupaa heru. Kyllä tässä on melkosta henkistä vuoristorataa tällä hetkellä ja joka kerta vessassa käydessä hirvittää että nytkö se vuoto sitten alkaa. Yölläkin heräsin miettimään tätä asiaa, että yritäppä tässä nyt sitten "odotella rauhassa" :shifty: Jos tuolla masussa onkin joku jolla on kaikki hyvin, niin taatusti aiheutan kohta itelleni keskenmenon tällä stressaamisella :facepalm: Huomenna kun on asioilla käyntiä niin käyn kyllä ostamassa kaksi niitä clearbluen viikkonäyttöllistä testiä, jos sitten edes niistä saisi jotain mielenrauhaa jos näyttävät oikeita viikkoja ja viikot sitten kasvaa.
Jos ei kunnalliselta heru hcg mittausta niin pääsisitkö johonkin yksityiselle?
 
Mä hätähousu testasin jo tänään, jotta saisin voimia kestää tätä selkäkipua. Oon menossa tänään lääkäriin ja lääkärihän vois määrätä vaikka mitä troppeja mutta kun en uskalla ottaa. Tuommoinen viivanpaikka, tai joku ihan hailura tähän herkkään testiin ilmestyi. En oo ennen tehnyt näitä Sofi erittäin herkkä puikkoja niin en tiedä tuleeko näihin miten helpolla haamuja vaikkei ois raskaana. Ja en tehnyt tätä aamupissasta. Jännät paikat! Sain tästä kuitenkin tsemppiä siihen, etten kinua lääkäriltä mitään epäsopivia lääkkeitä. Jospa huomenna tai torstaina torstaisin uudestaan. Viimeksi (ja ainoan kerran) kun sain plussan niin se tuli dpo11 ja torstaina ois kans nyt dpo11.

Kyllä mä nään tuossa hennon viivan joka vaaleanpunainen! Toivottavasti vahvistuu! Jee!!
 
Klo 3.30 heräsin sitten. Tunti olisi ollut vielä aikaa nukkua vaan eipä sitä tässä punktiojännityksessä. Onneksi nyt ylipäätään ehdin jonkun tunnin nukkua. :)
 
Moikka!

Pitkään lueskeltuani Googlen kautta näitä ketjuja päätin itsekin liittyä joukkoon.
Me ollaan miehen kanssa oltu ilman ehkäisyä 5 vuotta mutta hoitoihin hakeuduttiin viime syksynä. Ikää mulla on 33 ja miehellä 37 vuotta.
Syksyllä tehtiin kaksi inssiä joista ekasta sain hetkellisen plussan mutta verikokeissa arvot oli niin pienet että meni heti ”kesken” jos näin voi kuvailla.
Lääkäri meinasi että IVF on se meidän juttu ja nyt vuoden alusta päästiin aloittamaan nää hommat.
Nyt siis eka hoitokierto tätä. Lyhyellä kaavalla mennään. Gonalia ja fyremadelia oon pistelly nyt viikonpäivät ja perjantain ultrassa selviää onko punktio ensiviikolla. Jännää!
 
Kauramaito tervetuloa joukkoon! Toivottavasti pääsette punktioon.

ja Upunup onneksi voit sitten lepäillä päivän vaik unet jäi lyhyiksi :)



Testailin jo tänään uudestaan koska oon tällainen himotestaaja. Kyllä tuossa sofi herkkä raskaustestipuikko -testissä on viiva! Mutta voiko siihen luottaa? Mun luottotestillä (herkkyys 25) tuli jotain epämääräistä eli ei tyylipuhdasta negaa (ennen aina tullut sitä) mut ei voi viivaksi kutsua. Jos tuohon puikkotestiin voi luottaa niin kai mä sit raskaana olen, mutta toki tää voi olla kemiallinen raskaus kun näin aikaisin testailen. Laitan kuvat tiirailtavaksi (ekassa herkät eiliseltä ja tänään ja tokassa tän päivän molemmat testit).
 

Liitteet

  • F6B26326-2CE7-4B1A-9870-BED4657FB8EA.jpeg
    F6B26326-2CE7-4B1A-9870-BED4657FB8EA.jpeg
    30.9 KB · Katsottu: 270
  • 8933C5DB-94DB-405B-A74F-4066AB8BAADA.jpeg
    8933C5DB-94DB-405B-A74F-4066AB8BAADA.jpeg
    25 KB · Katsottu: 266
Kiitos! Mä oon sen verran pessimisti et pidän kyl mielessä että tosi iso osa raskauksista menee kesken näin aikaisessa vaiheessa. Muutenkin tuntuu uskomattomalta et voitaisko me oikeasti saada toinen lapsi näin helpolla. Mutta, katsotaan miten tilanne etenee :)
 
Kyllä bluebe selkeä vahvistuminen on! Toivotaan että pysyy! Oliko tää siis teidän eka siirto?
 
Kyllä bluebe selkeä vahvistuminen on! Toivotaan että pysyy! Oliko tää siis teidän eka siirto?

Meille on tehty kaksi IVF/ICSI:tä. Ekassa oli vaan tuoresiirto ja loput alkiot lensi roskiin kun olivatkin niin huonoja. Toisen hoidon tuoresiirrosta on tuloksena lapsi. Tää oli nyt eka pakkasalkio, joka siirrettiin ja pakkasessa on vielä 4. Eli nyt oli yhteensä kolmas siirto, joka mulle tehty. Tuntuu siis uskomattomalta et oisko oikeesti voinut tärpätä.
 
Takaisin
Top