Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Mä oon sen verran pessimisti et pidän kyl mielessä että tosi iso osa raskauksista menee kesken näin aikaisessa vaiheessa. Muutenkin tuntuu uskomattomalta et voitaisko me oikeasti saada toinen lapsi näin helpolla. Mutta, katsotaan miten tilanne etenee :)
Hei te, jotka olette inssien ym kevyempien hoitojen jälkeen siirtyneet (julkisella) ivf:iin ja oma lähisairaala ei niitä tee vaan joudutte reissaamaan pitemmälle punktioihin ja siirtoihin, niin ootteko joutuneet pitkään jonottamaan hoidon alkua vai päässeet ns. suoraan oman hoitopolun jatkona? Meillä tuleva yhteistyösairaala on HUS niin mietin vaan mihin tulee varautua... kotisairaalassa kun ei ole minkäänlaisia jonoja niin kaikki on ilmeisesti kiinni jatkossa siitä toisesta päästä.
Hei te, jotka olette inssien ym kevyempien hoitojen jälkeen siirtyneet (julkisella) ivf:iin ja oma lähisairaala ei niitä tee vaan joudutte reissaamaan pitemmälle punktioihin ja siirtoihin, niin ootteko joutuneet pitkään jonottamaan hoidon alkua vai päässeet ns. suoraan oman hoitopolun jatkona? Meillä tuleva yhteistyösairaala on HUS niin mietin vaan mihin tulee varautua... kotisairaalassa kun ei ole minkäänlaisia jonoja niin kaikki on ilmeisesti kiinni jatkossa siitä toisesta päästä.
Mä en ole vielä uskaltanut testata. Nyt pp7. Bluebe onko sulla mitään oireita tai tuntemuksia? Ajattelin kysyä kun mennään samoissa. Mulla välillä sellasta paineen tunnetta alavatsassa ja rinnat turvonneet. Tänään ollut päänsärkyä. Mut mä en usko mihinkään koska viimeksikin oli vaikka mitä ja neg silti. Nyt yritän ottaa chillisti enkä kuvittele turhia. Vaikka kuitenkin kuvittelen.
Miten te jotka asutte kaukana klinikoista hoidatte esim. ultrakäynnit? Olen itse kiitellyt mielessäni niin monta kertaa että hoitopaikka sijaitsee 5 min kävelyn päässä toimistolta, eikä edes 20 min ratikkamatkan päässä kun siellä pitää ravata noin kolmen päivän välein ja keskellä päivää. Ei ennen hoitojen alkua osannut arvatakaan kuinka keskeinen ominaisuus kätevä sijainti tulee olemaan. Mutta entä jos on kymmenien tai jopa satojen kilometrien etäisyys?
Miten te jotka asutte kaukana klinikoista hoidatte esim. ultrakäynnit? Olen itse kiitellyt mielessäni niin monta kertaa että hoitopaikka sijaitsee 5 min kävelyn päässä toimistolta, eikä edes 20 min ratikkamatkan päässä kun siellä pitää ravata noin kolmen päivän välein ja keskellä päivää. Ei ennen hoitojen alkua osannut arvatakaan kuinka keskeinen ominaisuus kätevä sijainti tulee olemaan. Mutta entä jos on kymmenien tai jopa satojen kilometrien etäisyys?
Meillä ei muuta hoitoja oo ollu vaan suoraan ivf lyhyellä kaavalla.Moikka!
Pitkään lueskeltuani Googlen kautta näitä ketjuja päätin itsekin liittyä joukkoon.
Me ollaan miehen kanssa oltu ilman ehkäisyä 5 vuotta mutta hoitoihin hakeuduttiin viime syksynä. Ikää mulla on 33 ja miehellä 37 vuotta.
Syksyllä tehtiin kaksi inssiä joista ekasta sain hetkellisen plussan mutta verikokeissa arvot oli niin pienet että meni heti ”kesken” jos näin voi kuvailla.
Lääkäri meinasi että IVF on se meidän juttu ja nyt vuoden alusta päästiin aloittamaan nää hommat.
Nyt siis eka hoitokierto tätä. Lyhyellä kaavalla mennään. Gonalia ja fyremadelia oon pistelly nyt viikonpäivät ja perjantain ultrassa selviää onko punktio ensiviikolla. Jännää!