Pystytkö laittamaan viestiä tai soittamaan hoitajalle ja kysymään?
Mulla myös on lyhyin kierto ollut 21 päivää mut sit hoitojen aikana se oli ~26. Mulla alkoi kp 21 se sumute. Ja ohjeistuksessa oli 18-21 päivää joista mulle sanottiin et 21. Silloin mun ovis oli kp 20, et just ehti ovis olla mä. Mietin sitä et miten se vaikuttaa siihen jos ei ehdi tulla ja kierto venyy. No synarelan kans se venyi muutenkin muistaakseni 5 vai 6 päivää pidemmäksi.
Itseasiassa laitoinkin heti eilen viestiä mut muotoilin asian erilailla, lyhyesti sanottuna että haittaako jos ovis on ajoissa kp11 ja synarela alkaa vasta kp21. En siis maininnut et kierto on tollasella oviksella sen 23pv. Ja hoitaja vastasi että omalla oviksella ei tässä ole merkitystä kun omaa hormonitoimintaa manipuloidaan voimakkaasti ja kehotti lukemaan ohjeet uudelleen jne. Mulle tuli vähän tyhmä olo tosta niin sen takia ajattelin kysyä ensin täältä jos joku tietää ennenkuin kysyn uudestaan tarkentavan kysymyksen
Muoks. Siks myös pohdin tätä kun käynnillä oli puhetta et synarelakäynti olisi kp18 ja jotain puhetta kiertoni epäsäännöllisyydesta