IVF/ICSI 2020

Onnea Amy, ihana uutinen. Kyllä minuakin suuresti ilahduttaa jokainen positiivinen testitulos täällä. Kaikki täällä ovat niitä huonompiakin saaneet. Minua itse asiassa melkein itkettää nämä iloiset uutiset. Voin niin eläytyä tuohon tunteeseen. Onnea matkaan teille!
 
Onnea Amy! :Heartred:Heartred Aivan ihania ja toivottuja uutisia! Minusta tässä ryhmässä jokainen raskautuminen on jotenkin erityisen toivoa antavaa. Toivon että pelkosi osoittautuvat turhaksi ja uskallat nauttia, varmasti sen aika tulee. Se olis kyllä hieno lahja kun osaisi sopivasti elää hetkessä eikä murehtia. :)

Mietinkin että tänne voi olla jopa pelottavaa tulla kertomaan raskautumisesta. Aika kamala ryhmähän tämä olisi, jos ei onnea ja onnistumista juhlittaisi. :hug003
 
Onnea Amy! :love7 Ja täsmälleen samaa mieltä muiden kanssa olen, täällä raskausuutiset tuovat vain toivoa ja luottoa niinä huonoinakin päivinä. Meistä jokainen tietää sen lapsettomuuden aiheuttaman tuskan ja surun, ja on ihanaa, että aina joku onnistuu ja pääsee siirtymään kohti sitä suurta unelmaa.
 
Onnea Amylle plussasta! Plussat tuovat kaikille meille toivoa sillä nämä hoidot ovat kova ja raskas tie tulla vanhemmaksi. Olisi tosiaankin outoa jos emme osaisi niistä iloita toisen puolesta vertaistukipalstalla. Kun ei se toisen onni/odotus ole lopulta itseltä pois, vaikka se oman lapsen kaipuu onkin raastavaa.

Olen itsekin miettinyt sitä, kun en ole koskaan saanut nähdä kahta viivaa raskaustestissä, miltä niiden näkeminen tuntuisi. Siis tosiaankin, varmaan sitä murehtisi sitten sitä, pysyykö tyyppi kyydissä, syntyykö lapsi syliin asti? En usko, että olisin sellainen "huoleton odottaja", iloinen varmasti ja hyvinkin kiitollinen, mutta samalla pelkona niin moni asia. Ei siinä sitten oikeastaan auta muu kuin luottaa siihen, että elämä kantaa :Heartred Toivon, että sinulla + muilla plussanneilla sujuu odotus hyvin :)

ON, Meilläkin selviää kohta, saanko aloittaa pistokset :nailbiting: Jännittää! Ja sitten seuraava lääke, mistä saa stressin, tai siis noiden Gonal-F -pistosten kuljettaminen/säilyttäminen jotenkin huolestuttaa pedanttia ohjeiden noudattajaa, ymmärränkö sen oikein :brb:
 
DPO9 ja täysin puhdas nega. Ei minkäänlaista viitettä edes roskishaamusta. Tämä on kyllä yksi raskaimmista vaiheista hoidossa. Ei malta olla testaamatta tai odotella vuotoa. Testasin eilen ja tänään. Ja nyt testi testiltä aina pettyy karvaasti ja koko ajan ymmärtää paremmin että ei. Pettymys kasvaa ja silti pitää kokeilla josko se sittenkin.
Jotenkin ymmärrän että on vielä aikaista ja voi vielä muuttua. Mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että suurin osa saa jotain viitteitä dpo 10, yleensä jo dpo 9. Ainakin jos on tällainen roskishaamukyttäri. Jotkut harvat jo dpo 8. Ja on niin ärsyttävää kun mieli alkaa uskotella. Että kyllä nämä menkkamaiset kivut ovat sitä...
Plääh.
 
Rouva epätoivo taas googlaili.:angelic: Osaatteko sanoa, onkohan tuo es+ (Saksassa) Suomen dpo+.
Sen mukaan voisi tuudittautua taas epätoivosta toivon puolelle.. :facepalm:
 

Liitteet

  • Screenshot_20200812-080258_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20200812-080258_Samsung Internet.jpg
    17.7 KB · Katsottu: 172
Rouva epätoivo taas googlaili.:angelic: Osaatteko sanoa, onkohan tuo es+ (Saksassa) Suomen dpo+.
Sen mukaan voisi tuudittautua taas epätoivosta toivon puolelle.. :facepalm:
En osaa kyllä sanoa, mutta muutaman päivän voi hyvin olla vielä toiveikas ja odottaa. Älä kiusaa itseäs, malta muutama päivä ja testaa vielä? Eihän se välttämättä muutu, mutta voi muuttua.

Ymmärrän aivan hyvin aikaisen testaamisen houkutuksen, teen sen varmasti itsekkin. Mitään suurta järkeä siinä ei välttämättä ole:rolleyes:.
 
Mä testasin ekan kerran vasta dpo 15 ja silloin siis Pregcheck selvä viiva. En siis tiedä milloin alkoi vahvistua... Mutta dpo 9 tuntuu kovin varhaiselta, olis ollut vasta 4 pvää blastosiirron jälkeen... :angelic:

Malttia siis!
 
Plaah. Ultrassa turhan ohut limakalvo. Joten estrogeenin tuplaus ja viikko lisää kasvattelua. Taas odotetaan ja sehän maistuu... eiku...

Nyt saa kertoilla omat kikka kolmoset limiksen kasvatteluun, estradi on teidän arvon leidit!
 
Vehnänalkioöljy, greippimehu, rautapitoista ruokaa/rautalisää? Tulee mieleen... ☺️

Niin ja ehkä vadelmanlehtitee? Myös liikunta varmaan lisää verenkiertoa.
 
Plaah. Ultrassa turhan ohut limakalvo. Joten estrogeenin tuplaus ja viikko lisää kasvattelua. Taas odotetaan ja sehän maistuu... eiku...

Nyt saa kertoilla omat kikka kolmoset limiksen kasvatteluun, estradi on teidän arvon leidit!

Mulla auttoi Letrot. Eli kaikenlaisten kokeilujen jälkeen onnistunut siirto tehtiin ns. luomukiertoon, jossa lisänä vain letrot limakalvon kasvattamiseen. Nyt menossa 28+3.
 
Mun pitäisi huomenna dpo 6 pistää Gonapeptyl edistämään mahdollista kiinnittymistä. Onko teillä ollut kyseiseen pistokseen ohjeistusta kellonajasta suhteessa punktioon/alkionsiirtoon? Mulle sanottiin vain, että joskus päivän aikana, mutta ei ihan illasta. Mietin vain, että onko muilla ollut tarkempia ohjeita vai onko se tosiaan ihan sama, milloin tuikkaa.
 
Mun pitäisi huomenna dpo 6 pistää Gonapeptyl edistämään mahdollista kiinnittymistä. Onko teillä ollut kyseiseen pistokseen ohjeistusta kellonajasta suhteessa punktioon/alkionsiirtoon? Mulle sanottiin vain, että joskus päivän aikana, mutta ei ihan illasta. Mietin vain, että onko muilla ollut tarkempia ohjeita vai onko se tosiaan ihan sama, milloin tuikkaa.

Meillä oli muutaman kans viime kierrossa Gonapeptyl. Mulle ohje oli et heti herättyä, toiselle et illalla ja kolmannelle milloin vain sopii :joyful: eli ei tietoa. Ja sori en millään muista ketkä olivat kaksi kanssapiikittäjää :shy:
 
Takaisin
Top