Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä niitä tuntemuksia ja limajuttuja voi tulla aika nopeasti, joten en olisi kovin huolissani tuosta. Toivottavasti kaikki niin kuin toivotaan!
Mua masentaa kun tuo synarela on väliin temppuillut. Sumu tulee väliin vähän pienemmän oloisena tai kahdessa osassa. Väliin ihan hyvin. Tuntui tänä aamuna taas annos pienemmältä.. paska. Nyt pelkään että follit poksahtelee omia aikojaan.
Sekin vähän mietityttää onko ma kompromissipäivä ja ihanteellinen olisi jo huomenna. Eilen oli 4kpl 19-20mm. 4kpl 15-18cm ja yksi 13-14cm. Huolettaa että nuo isoimmat on poksahtaneet tai vanhentuneet ennen maanantaita.
Mutta tätähän tämä on. Huolta huolen perään. :)
Pari päivää vielä. Tänään illalla Pregnyl.
Mullakin vähän huolettaa oma Synarela-pullo! Nyt varsinkin kun olen ekalla kierroksella, tuo pullon kenkkuilu. Tai siis kun en tiedä, kuuluuko sen olla tuollainen vai ei Mietinkin jo, onko pullo maanantaikappale vai onko omassa tekniikassa hiomista. Miten muut, millaisia suihkeita te saatte tuosta pullosta? Pitäisikö sen olla siis sellainen kunnon sumu? Olen ollut jo klinikkaan yhteydessä ja tänään purin huoltani apteekissa. Mutta jos täältä saisi vertaistukea, millaisia kokemuksia teillä on Synarelasta?
Itse huomasin, että sumuun vaikuttaa tosi paljon se miten pumppua painaa. Muistaakseni parhaimmat satsit sai, kun painoi sopivat rauhallisesti ja voimakkaasti (ei kuitenkaan hitaasti) ja piti parin hengityksen (tai sisäänpäin niiskutuksen) ajan taukoa suihkauksien välissä. Jos tosi nopeasti painoin, niin suihkusta tuli pieni. Ja suuttimen pesu jokaisen käytön jälkeen on tärkeää.
Edit: Ja kunnon suihkauksia sain, kunhan oli aluksi pumpannut ekat tyhjät suihkaukset pois. Välillä tuli epämääräisempiä, jos painoin jollain tavalla huonosti.
Minä suihkin ylimääräisiä tuolla toisella pullolla kun siihen tuntui olevan varaa. Laskin että pulloon jäisi yli 20 annosta. Väliin kävi niin että hyvä suihkaus tuli paperiin ja heti perään katkonainen nenään. Ärsyttävä, stressaava pullo..
Mahtavaa kuulla Ananas86 ja CherryRed, että on tuntemuksia. Voi kumpa ne olisi kiinnitymisestä ja että CherryRedin hyvät fiilikset olisi oikeassa ja kaikki menisi hyvin. Mulla myös edelleen alavatsassa ajottaisia tuntemuksia ja kipuakin. Alavatsa on myös iltapäivästä alkaen aina kovasti turvoksissa. Verensokerit meinaa mennä matalaksi ihan jatkuvasti ja tämä on tuttua edellisestä raskaudesta. Mulla on siis 1.-tyypin diabetes. Toisaalta hormoonit (Lutinuskin) voi vaikuttaa sokereihin. Mulla on suurimman osan aikaa CherryRedin tavoin todella hyvät fiilikset, mutta välillä alkaa epäilyttää ja pelottaa pettymys. Nyt tällä hetkellä taas hyvä ja luottavainen olo. Tsemppiä teille! Mulla on enää 4 päivää testiin ja te tulette kovaa vauhtia perässä.
Täällä on hyvänkuuloisia oireiluja! toivotaan että ne enteilevät sitä parasta tulosta!
Onhan tää kai niin yksilöllistä mutta mulla piinapäiväoireina oli dpo6-7 runsaasti turvotusta mahassa ja sit dpo8 alkaen erilaisia alavatsatuntemuksia, vihlaisuja, jomotuksia ja uutena menkkamaisia tai polttelumaisia, yks isompi kouraisu dpo9 jolloin pelkäsin et alkaako vuoto. Rinnat oli kipeet punktiosta asti niin siitä en voinu päätellä mitään (ja on edelleen kipeät). Selkeen plussahaamun sain dpo12 mihin uskalsin luottaa ettei ole enää lääkejämiä.
Moi kaikille!
Oon hetken seuraillut tätä keskustelua ja kiva, kun tää on näin aktiivinen. Olin hetken tuolla simpukan foorumilla, mutta siellä ei juuri ollut muita vastaavassa ketjussa.
Nopsaa kerron vähän tilanteesta. Meillä ollut yritystä 7/2018 ja tuloksena yksi kohdunulkoinen raskaus jouluna 2019. Kokeiltu nyt letrot ja inssejä pari. Ollaan yksityisellä hoidoissa, kun meni totaalisen hermot julkisen jonoihin ja nihkeisiin lääkäreihin. Tällä hetkellä ekan ivf:n eka siirto tehty viime torstaina. Nyt pp6. Ei päästy tuoresiirtoon eli kyseessä PAS.
Nyt siis piinikset tulilla, hermot riekaleina ja mieli aika matalalla. Ei tunnu yhtään siltä, että vois onnistua ja pelottaa kuinka monia pettymyksiä vielä edessä. Virallinen testipäivä on viikon päästä 13.8 ja ajattelin ehkä testata sunnuntaina 9.8. Haluaisin viikonloppuna itkeä negaitkut, ettei tarttis viikolla töissä jännittää ja ahdistua.
Jännittää seurata muiden piinailuita myös! Tsemppiä Elevine vikoihin piiniksiin
Mulla oli kiinnittymisen aikoihin yksi vessareissu, jossa paperissa oli selvästi vaaleanpunaista. Ajattelin että se saattoi olla kiinnittymisestä (tai sen yrityksestä) ihan pieni verimäärä, joka sekoittui Lutinukseen (jota tuntuu aina pieni määrä valuvan ulos).
Ananas86:n ja CherryRedin lisäksi siis ainakin Elevine ja Amy_91 testaavat ihan samoihin aikoin, kuin minä. Onpa kiva ja jännittävää, että saa piinailla jonkun kanssa.
Musta tuntuu, että mun raskausoireet jotenkin hiipuu testipäivää kohti mentäessä. Toisaalta edellisestä raskaudesta minulla ei ollut hajuakaan ennen kuin testasin. Toisaalta se raskaus alkoi luomuna ja yllättäen, joten en oireita silloin seurannutkaan. Nyt tuntuu, että olen jotenkin ihan liiankin tietoinen itsestäni ja olostani. Tämä on tavallaan jotenkin ihanaa ja samalla jotenkin raskasta ja ahdistavaa. Voi malttamattomuus!