IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuinka nopeasti teillä on alkanut tulla ovulaatio-oireita Menopurista? Mulla nyt neljä pistosta takana (150 iu) ja tuntuu, että limat on alkaneet lisääntyä tosi paljon ja nippailut munasarjoissa myös. Pelottaa, että siellä joku johtofolli etenee liian lujaa. :nailbiting: Huomenna tosin aloitan jarrut, kai ne sitten ehtii hidastaa.. Punktio olisi alkuperäisen suunnitelman mukaisesti noin viikon päästä.

Kyllä niitä tuntemuksia ja limajuttuja voi tulla aika nopeasti, joten en olisi kovin huolissani tuosta. Toivottavasti kaikki niin kuin toivotaan!

Mua masentaa kun tuo synarela on väliin temppuillut. Sumu tulee väliin vähän pienemmän oloisena tai kahdessa osassa. Väliin ihan hyvin. Tuntui tänä aamuna taas annos pienemmältä.. paska. Nyt pelkään että follit poksahtelee omia aikojaan.
Sekin vähän mietityttää onko ma kompromissipäivä ja ihanteellinen olisi jo huomenna. Eilen oli 4kpl 19-20mm. 4kpl 15-18cm ja yksi 13-14cm. Huolettaa että nuo isoimmat on poksahtaneet tai vanhentuneet :whacky011 ennen maanantaita.

Mutta tätähän tämä on. Huolta huolen perään. :)
Pari päivää vielä. Tänään illalla Pregnyl.

Kyllä mulla aika nopeasti alkoi Menopurista nippailut, lisääntynyt valkovuoto yms. Alkuun myös pelästyi mutta kuuluu kuulemma asiaan. Mulla meni koko Menopurin pistely ajan myös Synarela suihkeet ja sitä ennen oli vielä Procren pistokset.

Tänään kp1. :smiley-angry003
Harmittaa ja todella surullinen olo.
Aamulla tein negatiivisen testin (virallinen päivä 5.8), koska tänään on oletettu kuukautisteni alkamis päivä ja sitä se olikin. Syön vielä maanantaihin asti terolutit kunnes saan hoitajan kiinni ja jatko ohjeet.

Soitin osastolle synnärille tuosta Synarelasta kun aamun tuhahdus oli niin pieni. Sain gynekologilta ohjeen ottaa uuden annoksen. Sillä nyt mennään. :)

Nabs mullakin oli noita limajuttuja. On ihan normaalia ja johtuu estrogeenista.
Upunup lääkäri sanoi mulle että on todella harvinaista että munasolu olisi karannut ennen punktiota. Joten ole rauhallisin mielin. Mulla oli pitkään ovis oireita hoidoissa, johtuen lääkkeistä, ilman että ovista oli tapahtunut.

New moon:
Joo olen. Mutta oli kerran yöksi unohtunut se suoja päältä. En tiedä siksikö on vähän herkällä temppuillut.

Ja kiitos Blanca rauhoittavista sanoistasi!

Halaus Riepu ikävään käänteeseen.

Voi ei Riepu85:sad001.... oliko tää eka siirto? Nyt vaan teetä ja sympatiaa ja kohti uusia koettelemuksia:smiley-angelic003

Tänään kp1. :smiley-angry003
Harmittaa ja todella surullinen olo.
Aamulla tein negatiivisen testin (virallinen päivä 5.8), koska tänään on oletettu kuukautisteni alkamis päivä ja sitä se olikin. Syön vielä maanantaihin asti terolutit kunnes saan hoitajan kiinni ja jatko ohjeet.

Voi ei, olen todella surullinen puolestasi. :Heartblue Onko varmasti täysin menkat? Joillain tulee paljonkin vuotoa vaikka raskaus käynnistyy. :( Voimia

Minulla tuntuu epätyypillisiä ja selviä nippailuja vatsassa tänään. Toivon niin että olisi kiinnittymiskipuja. Tänään 7. päivä hedelmöittymisestä. Koitan pysyä optimistisena, mutta en liian toiveikkaana.

Moikka! Pohdin omaa tulevaa ensimmäistä IVF hoitoa, suunnittelukäynti tulossa 26.8.

Monentena kiertopäivänä teillä on ollut punktio? Olisin todella kiitollinen tiedosta niin osaan hahmotella tulevan hoidon aikatauluja.

Moikka! Pohdin omaa tulevaa ensimmäistä IVF hoitoa, suunnittelukäynti tulossa 26.8.

Monentena kiertopäivänä teillä on ollut punktio? Olisin todella kiitollinen tiedosta niin osaan hahmotella tulevan hoidon aikatauluja.
Kp 16 oli punktio.

Kp 14. Tiedätkö tuleeko teille lyhyt vai pitkä kaava?

Kp 14. Tiedätkö tuleeko teille lyhyt vai pitkä kaava?

En vielä tiedä tuleeko pitkää vai lyhyttä. Itse tietenkin toivon lyhyttä. Ovulaatioinduktiossa kehoni on reagoinut hyvin Gonal-F lääkkeeseen ja tuottanut jopa 3 follia. Tämän vuoksi toivoisin että lyhyt kaava riittäisi, lääkäri toki arvioi ja saadaan kuulla se suunnittelukäynnillä 26 päivä.

Voi ei, olen todella surullinen puolestasi. :Heartblue Onko varmasti täysin menkat? Joillain tulee paljonkin vuotoa vaikka raskaus käynnistyy. :sad001 Voimia

Kiitos tsempistä, mutta r.testi on tyylipuhdas negatiivinen myös.

Oli ensimmäinen tuoresiirto ja top alkio, mutta ei napannut.
Yksi hitaasti kehittynyt blasto pakkasessa. :inpain:

Ärsyttävää. Kp 30. Menkoista ei tietoakaan. Raskaustesti totaalisen negatiivinen. Ei sikäli kiire, kun syyskuussa mahdutaan vasta hoitoihin (ehkä). Mut tätä menoa menkat syyskuun ihan lopussa et sit viel heikommat mahikset mahtua mukaan

Voi Riepu85, onpa harmillista, toivottavasti olisi parempi onni ensi kerralla. Minkä ikäinen alkio siirrettiin? Hyvä kun on siellä pakkasessakin vielä

Takaisin