IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos tsempistä, mutta r.testi on tyylipuhdas negatiivinen myös.

Oli ensimmäinen tuoresiirto ja top alkio, mutta ei napannut.
Yksi hitaasti kehittynyt blasto pakkasessa. :inpain:

Voi ei :sad001 Kurja kuulla, että sinullakaan ei vielä tärpännyt :sad001 Sitten vaan suunta kohti seuraavaa siirtoa <3 Mäkin toivoisin, että menkat jo vaan alkaisi, että pääsisi hommassa eteenpäin. Mulla pitää Lugesteron menkat aina poissa, kunnes lopetan ne ja silloinkin kestää 2 pv vuodon alkuun.

Voi Riepu85, onpa harmillista, toivottavasti olisi parempi onni ensi kerralla. Minkä ikäinen alkio siirrettiin? Hyvä kun on siellä pakkasessakin vielä

Neli päivänen siirrettiin nyt ja pakkaseen mennyt on 5 päiväinen käsittääkseni.

Voi ei :sad001 Kurja kuulla, että sinullakaan ei vielä tärpännyt :sad001 Sitten vaan suunta kohti seuraavaa siirtoa :Heartred Mäkin toivoisin, että menkat jo vaan alkaisi, että pääsisi hommassa eteenpäin. Mulla pitää Lugesteron menkat aina poissa, kunnes lopetan ne ja silloinkin kestää 2 pv vuodon alkuun.

Voi ei ! Tuliko sullakin nega?:sad001
On ollut kyllä kurja viikonloppu:sad001

Voi ei ! Tuliko sullakin nega?:sad001
On ollut kyllä kurja viikonloppu:sad001

Joo, kävi samalla tavalla kuin viime kierrossa, että haamuplussa muuttui negaksi. Tein siis erittäin herkän testin. Samalla hävisi myös kaikki oireet eli vatsan turvotus ja nippailu. Teen vielä testin viralllisena päivänä, mutta en usko, että nega muuttuu uudelleen plussaksi.

Paljon voimia molemmille Anselmiina ja Riepu85! <3 Joillakin nappaa nuo tuoresiirrot paremmin ja joillain pakastetut.

Riepu85 ei kannata yhtään vielä lannistua, pakastetuilla moni vasta saa plussan.

Ja Anselmiinallekin lohtua toivottavasti tuo se että kerran kuitenkin tarttunut matkaan. Se on siis mahdollista, vaikka nyt koetellaankin kärsivällisyyttä <3

Pupsis, mulla oli lyhyt kaava Gonal-F:llä ja punktio kp 13 (ovis normaalisti kp 12).

Kiitos paljon kaikille tähän asti vastanneille, tämä auttoi todella paljon. Ja tsemppiä kaikille hoitoihin!

Moikka kaikille!
Ainahan jotain pitää hermoilla ja vähän painaa kun 4 follia oli pe 19-20mm että onko ne ylikypsiä. Onneksi oli 5 vähän pienempääkin. Voi kun onni olisi myötä nyt.

Ihan hyvin tässä muuten on mennyt. Alamaha on vähän tukala ja rauhallista oloa. Yhtään ei tee mieli rehkiä mitään. Sain viime yönä onneksi nukuttua hyvin. Ensi yö on varmasti heikompi. Huomenaamulla sitten kötrrytellään punktioon. Vähän jännittää, mutta henkilökunta on ihana ja rapifen toimi viimeksikin kipulääkkeenä hyvin niin näillä mennään.

Ketäs muita on nyt tällä tai viime viikolla punktiossa? Kenen kanssa jännäillään omaa ja toisten tilannetta. :)

Tsemppiä ja halaus Anselmiinalle ja Riepulle. ❤️

Meillä oli punktio viime Maanantaina ja siirto torstaina. Viikonloppuna on ollut monenlaista tuntemusta alavatsassa. Voi kunpa olisi kiinnittymisestä johtuvaa. Toisaalta ne vihlaisut ja repäisyt voi kai tulla lutinuksestakin. Alavatsa on myös aivan kova ja turvoksissa sekä rinnat arat. Harmillisen samat oireet raskaudesta ja lutinuksesta. 8 päivää testipäivään.

Tsemppiä Upunup huomiseen punktioon!

Tsemppiä punktioon Upunup! Toivottavasti tulee hyvä saalis! :)

_Valo_ Meillä on vähän samat piinapäivät menossa. Mulla oli PAS viime perjantaina. Mulla on progesteronista tullut vaan väsymystä ja huimausta, niinkun viimeksikin. Munasarjoissa tuntuu jotain, mutta ei vatsan seudulla muuta. Nyt alkio olisi 6.päiväinen, eli tässä parin päivän sisään toivoisi jotain oireita, että kiinnittyisi :Heartred
Tsemppiä sun piinailuun!

Halit Riepulle ja Anselmiinalle! <3

Muokattu viimeksi:
Täällä tuoresiirto takana, 5. Päivän ikäinen alkio laitettiin. 2 alkiota vielä ilmeisesti huomiseen viljelyssä ja sitten pakastetaan.

Ihanaa kun on niin monta meitä piinailijoita! Kunpa kaikkia lykästäisi :smiley-angelic003 ja Upunupille tosiaan toivottavasti on ollut laatusaalis munia ja hedelmöittyisi tarrasukkaiset alkiot!

Mulla nyt 7. päivä siirron jälkeen. Pikkuisen edelleen mahassa epämukavuutta ja tuntemuksia, oon ehkä normaaliakin herkempi kylmälle ja eilen etoi illalla. Ja tänään pikkuisen nännit arat. Suoraan sanottuna oireet ovat ihan olemattomia, mutta jotain :):joyful: tein jo hätähousuna herkän raskaustestin, siinä näkyi haaveitteni haalein haamujen haamu :hilarious::hilarious: toivon että näkisin edes jonkun haamun ekaa kertaa oikeasti. Jotenkin minulla aika rauhallinen ja luottavainen olo, tää kelpaa. Ei mitään hajua mitä tulevaisuus tuo, mut tää hetki kun vain odottaa on ihana. Voi toivoa kaikkea :love7

Täällä tuoresiirto takana, 5. Päivän ikäinen alkio laitettiin. 2 alkiota vielä ilmeisesti huomiseen viljelyssä ja sitten pakastetaan.

Tsemppia Ananas86 myös piinailuun! :)
Milloin sulla on virallinen testipäivä?

Elevine, Haalein haamu? oooh! Toivotaan että vaan vahvistuu!

Ihanaa Elevine! Voin vain kuvitella tunteen. Toivottavasti haamu siitä vahvistuu.

Eli Ananas86 ja CherryRed on suunnilleen samoissa kuin minä. Minkä te saitte testipäiväksi? Odotatteko sinne asti vai testaatteko etukäteen? Mä sain 10.8 testipäiväksi, mutta meinasin jo 9. päivä testata, koska se on sunnuntai. En halua testin jälkeen maanantaina sännätä töihin, vaikka tulos olisi mikä. Onko teillä jokin keltarauhashormoonilääke tukena? Minulla on Lutinus ja se aiheuttaa kyllä aikamoisia raskausoireita. Viikonlopun aikana oli alavatsalla kipeitä jomotuksia ja vihlaisuja, vatsa on iltaisin ihan mielettömän turvoksissa, naama tuntuu normaalia rasvaisemmalta ja rinnat on turpeat ja kipeät. Kaikki taitaa kuitenkin löytyä Lutinuksen sivuoirelistalta. Onko teillä tuntemuksia? Tsemppiä meille kaikille näihin mateleviin päiviin.

Oletteko ostaneet testit jo valmiiksi? Mitä merkkiä ostitte / ostatte?

Ihanaa Elevine! Voin vain kuvitella tunteen. Toivottavasti haamu siitä vahvistuu.

Eli Ananas86 ja CherryRed on suunnilleen samoissa kuin minä. Minkä te saitte testipäiväksi? Odotatteko sinne asti vai testaatteko etukäteen? Mä sain 10.8 testipäiväksi, mutta meinasin jo 9. päivä testata, koska se on sunnuntai. En halua testin jälkeen maanantaina sännätä töihin, vaikka tulos olisi mikä. Onko teillä jokin keltarauhashormoonilääke tukena? Minulla on Lutinus ja se aiheuttaa kyllä aikamoisia raskausoireita. Viikonlopun aikana oli alavatsalla kipeitä jomotuksia ja vihlaisuja, vatsa on iltaisin ihan mielettömän turvoksissa, naama tuntuu normaalia rasvaisemmalta ja rinnat on turpeat ja kipeät. Kaikki taitaa kuitenkin löytyä Lutinuksen sivuoirelistalta. Onko teillä tuntemuksia? Tsemppiä meille kaikille näihin mateleviin päiviin.

Ymmärrän, ettet halua tulosta Maanantaiksi töihin. Mulla tuntuu että noi munasarjat tekee jotain vähäistä alavatsa turvotusta. Väsyä ja pientä huimausta tulee Lugesteroneista, mutta niin oli viimeksikin. Mun annos on kuitenkin 800mg päivässä. Ei muita oireita ...vielä.
Mulla on kasa raskauskeijun halpoja herkkiä testejä, kun metsästän haamuja josko näkis onko edes kiinnittymisyritystä. Sekä sitten on RFSU:n yks luotettava herkkä testi jota mietin ehkä pari päivää ennen virallista päivää testattavaksi. Nää on jo mulla valmiina kotona.

Ananas86, Mulla on näköjään sama testipäivä, kun sulla eli 14.8. :) On taas kyllä jännää!
Mun yksityisellä ei niinkään tehdä luokituksia. Ne kertoi kyllä jokaisesta pakastetusta, minkä verran oli 3.päivässä tullut soluja, eli toiset vähän nopeempia jakautuun kun toiset. Niiden motto on, että huonolaatuisia ei edes pakasteta. En tiedä mitä tapahtuisi, jos olisikin yksi alkio vähän niin ja näin. Kysyisiköhän ne sitten siinä tapauksessa erikseen, että siirretäänkö kuitenkin? Kun huonolaatuisemmistakin lähtee ihan normaaleja raskauksia ja syntyy terveitä lapsia.

Mulla on kans halpoja OneSteppejä pussissa muutamia, ajattelin ostaa jonkun vähän fiksumman setin ehkä loppuviikkoon. Mun virallinen testipäivä oli muuten kans 9.8. eli vielä on aikaa. :) Mulla käytössä Estradot ja Cyclogest, en aikaisemmin huomannut niistä mitään oireita. Voipi olla et osa fiiliksistä tulee niistä.

Mulla on onestepeistä huonoja kokemuksia. Pistin juuri roskiin läjän kun ovat antaneet kohtuu näkyviä haamuja turhaan. Siis sellaisia juuri ja juuri haamuhtavia peruspäivän valossa. Toivon todella että Elevine minun on ollut huono erä ja sinun on ihan oikea! Ja että saat pikaisesti haamun myös jostain muusta testistä. :)

Meillä ei mennyt punktio kovin häävisti ja pettymys on ollut tässä illan päällimmäinen tunne. Tai punktio meni hyvin mutta folleista vain muutamaan oli irronnut munasolu..

Elevine, toivotaan vahvistumista haamulle:hello2
Upunup, voi ei, toivottavasti saat parempia uutisia loppu viikosta :Heartblue

Saan vasta ensi kierrossa pakastealkio siirron, koska lääkitys olisi jo pitänyt aloittaa kp2 aamulla ja tänään päivällä vasta kyselin mitä tehdään seuraavaksi. Olin vähän helppottunutkin kuukauden tauosta kun 2 inseminaatiota ja 1 ivf yhteen putkeen on tullut tehtyä ja maksettua. Tänään sain laskunkin IVF hoidosta, 4000e sisältäen 600e lahjasiittiöt.

Kyllä kirpaisi kun yksin maksan ja vain yksi blasto jäi pakkaseen tuoresiirron lisäksi.

Tsemppiä kaikille! :Heartpink
Kävin salmiakkia ostamassa hoitotauon kunniaksi :jimlad:

Minä kävin tänään (kp 8) ultrassa ja yli 10 mm folleja oli yhteensä 16, isoimmat jo 15-16 mm. Limakalvo oli 11,4 mm eli ilmeisesti hyvä. Tänään ja huomenna pistän vielä Menopurin ja Fyremadelin, sit ke-to-yönä Gonapeptylin. Punktio tehdään perjantaina. :nailbiting:

Nyt jo alkaa olla vähän tukala olo, saa nähdä miten tästä vielä kehkeytyy.. Ihan hyvä varmaan olla punktiopäivä jo saikulla, vaikka ensin meinasin mennä töihin. Tuli minulle yllärinä että senkin saa saikuksi, vaikka toimenpide vasta iltapäivästä.

Mulla on onestepeistä huonoja kokemuksia. Pistin juuri roskiin läjän kun ovat antaneet kohtuu näkyviä haamuja turhaan. Siis sellaisia juuri ja juuri haamuhtavia peruspäivän valossa. Toivon todella että Elevine minun on ollut huono erä ja sinun on ihan oikea! Ja että saat pikaisesti haamun myös jostain muusta testistä. :)

Meillä ei mennyt punktio kovin häävisti ja pettymys on ollut tässä illan päällimmäinen tunne. Tai punktio meni hyvin mutta folleista vain muutamaan oli irronnut munasolu..

Voi ei, ikävä kuulla! Toivottavasti tulee hyvät alkiot noista. Oliko ivf vai icsi hedelmöitystapa?

Mulla ne tikut ovat olleet harmillisenkin viivattomia, mut ihan tuollaista halpaa hempulaahan ne ovat. :grin Sopii tällaiseen kärvistelytestailuun ehkä, kun tietää ettei kannata kalliita vielä käyttää. ostin Pregcheckejä ja RSFU:ta loppuviikkoon, digin vasta ostan jos plussaan. RFSUlla olen itse saanut aivan selvän väärän haamun, tuntuu et pysyvät jatkumot vasta luotettavia noissa viivoissa.

Takaisin