Kiitos tsempistä, mutta r.testi on tyylipuhdas negatiivinen myös.
Oli ensimmäinen tuoresiirto ja top alkio, mutta ei napannut.
Yksi hitaasti kehittynyt blasto pakkasessa.![]()
Voi ei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos tsempistä, mutta r.testi on tyylipuhdas negatiivinen myös.
Oli ensimmäinen tuoresiirto ja top alkio, mutta ei napannut.
Yksi hitaasti kehittynyt blasto pakkasessa.![]()
Voi Riepu85, onpa harmillista, toivottavasti olisi parempi onni ensi kerralla. Minkä ikäinen alkio siirrettiin? Hyvä kun on siellä pakkasessakin vielä
Voi eiKurja kuulla, että sinullakaan ei vielä tärpännyt
Sitten vaan suunta kohti seuraavaa siirtoa
Mäkin toivoisin, että menkat jo vaan alkaisi, että pääsisi hommassa eteenpäin. Mulla pitää Lugesteron menkat aina poissa, kunnes lopetan ne ja silloinkin kestää 2 pv vuodon alkuun.
Voi ei ! Tuliko sullakin nega?
On ollut kyllä kurja viikonloppu![]()

ja Upunupille tosiaan toivottavasti on ollut laatusaalis munia ja hedelmöittyisi tarrasukkaiset alkiot!
tein jo hätähousuna herkän raskaustestin, siinä näkyi haaveitteni haalein haamujen haamu 
toivon että näkisin edes jonkun haamun ekaa kertaa oikeasti. Jotenkin minulla aika rauhallinen ja luottavainen olo, tää kelpaa. Ei mitään hajua mitä tulevaisuus tuo, mut tää hetki kun vain odottaa on ihana. Voi toivoa kaikkea 
Täällä tuoresiirto takana, 5. Päivän ikäinen alkio laitettiin. 2 alkiota vielä ilmeisesti huomiseen viljelyssä ja sitten pakastetaan.
Tsemppia Ananas86 myös piinailuun! :)
Milloin sulla on virallinen testipäivä?
Elevine, Haalein haamu? oooh! Toivotaan että vaan vahvistuu!
Ihanaa Elevine! Voin vain kuvitella tunteen. Toivottavasti haamu siitä vahvistuu.
Eli Ananas86 ja CherryRed on suunnilleen samoissa kuin minä. Minkä te saitte testipäiväksi? Odotatteko sinne asti vai testaatteko etukäteen? Mä sain 10.8 testipäiväksi, mutta meinasin jo 9. päivä testata, koska se on sunnuntai. En halua testin jälkeen maanantaina sännätä töihin, vaikka tulos olisi mikä. Onko teillä jokin keltarauhashormoonilääke tukena? Minulla on Lutinus ja se aiheuttaa kyllä aikamoisia raskausoireita. Viikonlopun aikana oli alavatsalla kipeitä jomotuksia ja vihlaisuja, vatsa on iltaisin ihan mielettömän turvoksissa, naama tuntuu normaalia rasvaisemmalta ja rinnat on turpeat ja kipeät. Kaikki taitaa kuitenkin löytyä Lutinuksen sivuoirelistalta. Onko teillä tuntemuksia? Tsemppiä meille kaikille näihin mateleviin päiviin.
Oletteko ostaneet testit jo valmiiksi? Mitä merkkiä ostitte / ostatte?
Ihanaa Elevine! Voin vain kuvitella tunteen. Toivottavasti haamu siitä vahvistuu.
Eli Ananas86 ja CherryRed on suunnilleen samoissa kuin minä. Minkä te saitte testipäiväksi? Odotatteko sinne asti vai testaatteko etukäteen? Mä sain 10.8 testipäiväksi, mutta meinasin jo 9. päivä testata, koska se on sunnuntai. En halua testin jälkeen maanantaina sännätä töihin, vaikka tulos olisi mikä. Onko teillä jokin keltarauhashormoonilääke tukena? Minulla on Lutinus ja se aiheuttaa kyllä aikamoisia raskausoireita. Viikonlopun aikana oli alavatsalla kipeitä jomotuksia ja vihlaisuja, vatsa on iltaisin ihan mielettömän turvoksissa, naama tuntuu normaalia rasvaisemmalta ja rinnat on turpeat ja kipeät. Kaikki taitaa kuitenkin löytyä Lutinuksen sivuoirelistalta. Onko teillä tuntemuksia? Tsemppiä meille kaikille näihin mateleviin päiviin.
Oletteko ostaneet testit jo valmiiksi? Mitä merkkiä ostitte / ostatte?

Mulla on onestepeistä huonoja kokemuksia. Pistin juuri roskiin läjän kun ovat antaneet kohtuu näkyviä haamuja turhaan. Siis sellaisia juuri ja juuri haamuhtavia peruspäivän valossa. Toivon todella että Elevine minun on ollut huono erä ja sinun on ihan oikea! Ja että saat pikaisesti haamun myös jostain muusta testistä. :)
Meillä ei mennyt punktio kovin häävisti ja pettymys on ollut tässä illan päällimmäinen tunne. Tai punktio meni hyvin mutta folleista vain muutamaan oli irronnut munasolu..