IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voikohan Menopurista jo yhden pistoksen (150 iu) myötä alkaa huimaus? Eilen pistin ja nyt heittää päässä. Välillä helpompana ja välillä on voimakkaampaa. Vai onkohan tää jostain muusta johtuvaa..

Mulla menopur aiheutti aika kovaakin huimausta, joka jatkui vielä viikon punktion jälkeen. Muistaakseni oireet alkoivat myös melko pian aloittamisen jälkeen.

Minulla takana keräys, 9munasolua saatiin kerättyä. laadusta tms en vielä tiedä. Siirtoa suunnitellaan 5. Päivä. Onko kokemuksia tuosta, että siirto tehtäisiin vasta 5. Päivä?

5. Päivä kuulostaa ihan hyvältä. Useampi tippunee matkasta ennen siirtoa, mutta jäljelle jääneillä paremmat mahdollisuudet. Meillä siirto 2. Pvä mikäli siirrettävää tulee.

Harkitsen muuten vakavissani punkkupullon ostoa. :dance008:grin

Kaipa tuo 5. päivän siirto on ihan normaalia siinä missä aiempikin siirto. Ja voihan ne siellä labrassa pakastaa aiemmin alkioita, jos hyviä on useita?
Nyt vaan lepoa ja juomaa runsaasti! Vain lievän hyperin kokeneena en toivo sitä kyllä kellekkään.

Joo, ennen keräystä puhuttiin alustavasti 2. Päivän siirrosta mutta keräyksen jälkeen sanottiin heti, että 5. Päivän siirtoa suunnitellaan.

Joo, ennen keräystä puhuttiin alustavasti 2. Päivän siirrosta mutta keräyksen jälkeen sanottiin heti, että 5. Päivän siirtoa suunnitellaan.

Kuulostaa siltä, että haluavat kasvatella blastoja teille. Jos 5.päivä on siirto.
Onko teillä ollut juttua, että jos tulee hyvä saalis niin kasvattelette heti blastoja?

Ei ollut mitään puhetta niiden kasvattelusta enkätietysti osannut asiaa kysymään etukäteen. Alkuun näytti siltä että kypsyy vain muutama munasolu mutta keräyksessä näkyikin sitten useampi munasolu.

Miten hedelmöittyminen oli sujunut? Täällä on peukut pystyssä!

Yksi neljästä munasolusta hedelmöittyi. Sen jakautumista seurattiin lähes henkeä pidätellen 2 päivää ja tänään sa siirrettiin. Onneksi tämä ainokainen ihme jatkoi jakautumistaan. Biologi sanoi tänään, että oikein hyvännäköinen alkio siirrettiin. Testipäivä on 10.8.

Miten hedelmöittyminen oli sujunut? Täällä on peukut pystyssä!

Yksi neljästä munasolusta hedelmöittyi. Sen jakautumista seurattiin lähes henkeä pidätellen 2 päivää ja tänään sa siirrettiin. Onneksi tämä ainokainen ihme jatkoi jakautumistaan. Biologi sanoi tänään, että oikein hyvännäköinen alkio siirrettiin. Testipäivä on 10.8.

Hienoa valo!

Kuinka monesti ananas ultrattiin? Toki tässä itsekin toivoisi yllätystä parempaan. Vaikka tälläkin voi olla varovaisen toiveikas että olisi edes jotain siirrettävää.

Huomenna viimeinen ultra ja punktiopäivän varmistus välille ma-ke.

Upunup ultrattiin 2 kertaa ennen keäystä, edellinen ultra oli 2 päivää ennen keräystä. Huomenna alkaa terolut ja maanantaina tuoresiirto, toivottavasti vaan on jotain siirrettävää

Olen luullut, että dpo0 on aina ovisplussapäivä, koska lyhenne on sanoista days past ovulation. :wideyed: kertokaa blondille mikä logiikka on, että punktio on dpo0?

No sehän on 0 days past ovulation eli siinä mielessä looginen, dpo1 sitten 1 day past ovulation jne. Eli punktio on vähän niinkuin ovispäivä koska munasolut kerätään=irtoaa. Niin ja siis itse munasoluhan irtoaa vasta 24-36h lh-piikin jälkeen siksi ovisplussapäivä ei teoriassa ole se päivä kun ovis tapahtuu ja siks ovisplussapäivä on dpo-1.

Muokattu viimeksi:
No sehän on 0 days past ovulation eli siinä mielessä looginen, dpo1 sitten 1 day past ovulation jne. Eli punktio on vähän niinkuin ovispäivä koska munasolut kerätään=irtoaa. Niin ja siis itse munasoluhan irtoaa vasta 24-36h lh-piikin jälkeen siksi ovisplussapäivä ei teoriassa ole se päivä kun ovis tapahtuu ja siks ovisplussapäivä on dpo-1.

Niinniin, aivan! :laughing021:laughing021 mitähän ihmettä kelailin, ajattelin että tarkoitit, että siirto on yhtä kuin dpo0. :laughing002:laughing002 tämä kesäloma taisi tulla tarpeeseen, adios! :laughing001

Tervetuloa Yliste! Ihan huippu määrä alkioita mun mielestä Ikään nähden. Me ollaan myös yli 40 ja me saatiin aikaan yksi alkio. Onneksi se lähti jakautumaan ja näytti oikein hyvältä.

Täällä menossa pp4 ja päivät matelee.

Osaatteko sanoa, aiheuttaako lutinus turvotusta? Mun maha on kuin jalkapallo eikä alkio vielä ole voinut edes kiinnittyä. 4-vuotias tyttäreni kysyi jo äsken, että onko sulla vauva mahassa, kun näyttää vähän siltä. Toivon selkeitä kiinnitystuntemuksia viikonlopulle.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Tervetuloa Yliste! Ihan huippu määrä alkioita mun mielestä Ikään nähden. Me ollaan myös yli 40 ja me saatiin aikaan yksi alkio. Onneksi se lähti jakautumaan ja näytti oikein hyvältä.

Täällä menossa pp4 ja päivät matelee.

Osaatteko sanoa, aiheuttaako lutinus turvotusta? Mun maha on kuin jalkapallo eikä alkio vielä ole voinut edes kiinnittyä. 4-vuotias tyttäreni kysyi jo äsken, että onko sulla vauva mahassa, kun näyttää vähän siltä. Toivon selkeitä kiinnitystuntemuksia viikonlopulle.

Hyvää viikonloppua kaikille.

Minulla ainakin Lugesteron aiheutti alavatsan turpoamista/tuntemuksia niin, että pidin housuja mahdollisuuksien mukaan auki tai rullailin niitä alemmas. Housut siis painoivat kipeästi johtua. Näin siis kahdessa epäonnistuneessa PASissa. Toivottavasti sinulla turvotuksen syy olisi kiinnittynyt pikkuinen. :smiley-angelic001

Minulla ainakin Lugesteron aiheutti alavatsan turpoamista/tuntemuksia niin, että pidin housuja mahdollisuuksien mukaan auki tai rullailin niitä alemmas. Housut siis painoivat kipeästi johtua. Näin siis kahdessa epäonnistuneessa PASissa. Toivottavasti sinulla turvotuksen syy olisi kiinnittynyt pikkuinen. :smiley-angelic001

Jep - munkin oli pakko pitää housuja töissä auki. Yritän nyt pitää mekkoja, jotta mikään ei puristaisi kohtua. Tuntuu ikävälle ja mietin, että jos sekin jotenkin häiritsee verenkiertoa ja kiinnittymistä.

Takaisin