Meillä seuraava hoito on syyskuussa. Tänään jouduin punktiota siirtämään viikolla, koska jostain syystä kuukautiset ei nyt ala. Onko muilla ollut välikierrossa sitä ongelmaa? Tuoresiirtoon ei silloin päästy ja kuukautiset alkoi, mutta nyt on jo KP33 menossa eikä mitään tietoa vuodosta. Yleensä kierto sen 27 päivää. Ovulaatiotuntemuksia oli, mutta tuntuu että niitä tuli useampana päivänä viikon sisässä..
Mäkin olen pitänyt taukoa, kun hommat seisoivat. Keväällä meinas koko elo pyöriä tän hoidon ympärillä, mikä ei itselle ollut ihan hyväksi.
Mulla oli punktion jälkeen tooooodella pitkät kierrot. Päiviä normaalisti 28, mutta 3kk ajan ne venyivät 45-47 päiväisiksi. Kysyin lääkäriltä onko se tavallista, mutta kuulemma ei erityisen. Sanoi että kierron pitenemiseen voi vaikuttaa moni asia, myös stressi. No stressiä kyllä oli myös, mutta jotenkin luulen että keho oli myös sekaisin hoidoista.
Nyt oon lääketieteelliselä kierrolla, ja tänään siirrettiin nelipäiväinen alkio! Hirveästi mukamas jo nyt tuntemuksia mahassa