Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oliko sinulla myös tuo Ovitrelle silloin? Jos oli niin muistatko mikä kiertopäivä sen otit? Mietin vaan että ehtisikö tässä vielä ennen kesätaukoa jos alkaisi NYT kuukautiset vai onko se turha toivo.
Tässä PASissa ovitrelle mulla jo siis kp9 illalla. Se katotaan sen mukaan et oma follikkeli tai follikkelit siinä kierrossa on kypsiä ja samalla voidaan kai vähän Tarvittaessa säätää ettei siirto osuis viikonlopulle. Mulla kahden letron annostus siis aikaisti ovista tosi paljon, ja yhden tabl päiväannoksella hiukan myös Kp 18:sta (luomusti) kp 14-15:een.Millä kp:llä otit sitten Ovitrellen? Kuten @Kanna :llekin kirjoitin niin mietin jos on vielä mahdollisuus ehtiä tehdä PAS ennen kesätaukoa jos ne kuukautiset alkais NYT.
Juuri tuli soitto polilta, että yksikään munasolu ei ole hedelmöittynyt, joten edes siirtoon ei päästä... Kaikki piikitykset, ultrat ja punktio aivan turhaan.. Kyllä ottaa koville.
No voi paska, varmasti ottaa koville ja paljon! Kaikki sympatia täältä sinulle. Oliko sinulla tiedossa syy lapsettomuuteen tai siihen miksi munasolut ei hedelmöittyneet? Paljon sinulta saatiin punktiossa munasoluja? Tehdäänkö teille uusi IVF ?
Täällä Ornament87. Olen niin pahoillani Huskymama. Tuo on kyllä niin epäreilua. Sitä kun ajattelee, että huh, nyt on kaikki läpikäyty (siis pistoskierros, ultra, matka punktioon yms) niin odottaa vaan että jotain hyvää siitä oman kehon "ronklaamisesta" ja vaivasta seuraisi, varsinkin meillä naisilla. Itsekin yritän koko ajan asennoitua, että kaikki ei ehkä menekään niinkuin haluaisi, mutta kyllä sitä aina korkealta tipahtaa, jos todella käy niin. Ja jos käy vielä pahemmin kuin mitä voi ajatellakaan. Nyt toivon teille hurjasti onnea jatkoon ja luottoa siihen että seuraava kierros menee paremmin ja jos tosiaan vaihdetaan isci:hin.
Onnea ilmestyneistä plussista täällä muille ja pahoittelut negoille, en muista enää nimimerkkejä. Mutta tuntui tärkeältä kirjoittaa Huskymamalle kun meillä oli samat päivät. Jotenkin jokainen plussa täällä sykähdyttää, koska tietää sen uskomattoman tunteen, että nytkö se onnistui. Ja silti vielä silloinkin kaikki on niin epävarmaa. Uskoa tulevaan plussanneille. Ja samoin jokainen täältä luettu nega puristaa rintaa kun tietää miltä sekin tuntuu. Se on niin iso henkilökohtainen suru, jota tuntuu että muut ympärillä ei ymmärrä. Onneksi täällä voi purkaa tuntojaan. Ja puolisoille myös, puhuminen on niin tärkeää.
Me jännitetään omaa siirtoa vielä huomiseen, hyperin riski on mutta vointi on ollut yllättävän hyvä, joten uskon että aamulla lähdetään ajelemaan siirtoon. 7 munasolua oli meidän saalis, sama kuin viimeksi. Silloin tuoresiirrosta sai alkunsa esikoisemme, joten siksi siihen latautuu paljon, vaikka tietysti PASkin saa raskauksia alkuun.
Juuri tuli soitto polilta, että yksikään munasolu ei ole hedelmöittynyt, joten edes siirtoon ei päästä... Kaikki piikitykset, ultrat ja punktio aivan turhaan.. Kyllä ottaa koville.
Voi ei todella kurjaa varmasti todella turhauttavaa ja iso pettymys kuin noin pitkälle päässyt ja sitten käy noin. Voimia
Kääntöpuolelta katsottuna on toiveikasta että ratkaisu teille voi todella löytyä icsistä! Ja hienoa myös jos pääsette jo pian uuteen yritykseen! Onko lääkäriltä tullut vielä soittoa?
Täällä pieni huoli että nouseeko hcg tarpeeksi nopeasti kun testit ei oo tuntunu tummuvan niin nopeasti kuin "muilla". Toki liljattaren viesti on toiveikas. Huomenna verikokeeseen niin ehkä antaa osviittaa.
Sama juttu täällä, jopa haalenemista tapahtunut :
Ei täällä tarjota.Toivotaan että molemmilla ois turha huoli ootko käynyt verikokeissa?
Muuten Kanna, toi aspiriini on varmaan ihan hyvä asia. Mulle lääkäri määrännyt "baby-aspiriinia" PAS-kiertoon. Olen sen sijaan leikannut tavallisen neljään osaan ja syönyt yhden palasen per päivä. Jenkkilääkäri, niin määrää tietty kaikki mahdolliset lääkkeet joilla edes pieni mahdollisuus avittaa kiinnittymistä. Kortisonipillerit määrättiin myös mutta niistä olen tutkinut, että ei ole tutkimuksissa pystytty mitään todistamaan, joten luulen että en ota niitä tässä kierrossa. (Lääkärille en kerro...)