IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:Heartred Voi ei perhonen, ihan kamalaa! Voimia! :sad001

täällä tosiaan tuli toukokuun alun tuoresiirrosta nega ja mieli alkaa kääntyä kohti Blaston PASia toivottavasti parin viikon päästä. Nyt takana siis yksi kemiallinen ja tämä nega kahdesta tuoresiirrosta. Mieli on välillä tosi musta ja usko onnistumiseen vaikeaa.
Onko täällä sellaisia, joilla tuoresiirrot olis mennyt mönkään mutta PASilla olis tullut onnistuminen? Oletteko pitäneet välikiertoja ennen siirtoja vai suoraan vaan?
Meillä on vielä neljä blastoa siis pakkasessa. Ovista tuetaan nyt alkukierrossa letroilla.

Heippa mulla tuoresiirto nega 2012 ja pas synty kaksostyt 2013❤️ Nyt uutta yritystä tuoresiirto nega 2019 jouluna ja sitten siirty yrittkset eteenpäin oviksen ajankohdan takia siirto aina osu v.lopulle sekä korona viivyttänyt myös. Nyt progynova lääkkeellä pas siirto tulossa luultavasti ensi viikolle. Nyt perjantaina uä niin näkee siirtopäivän. Kauhun/onnen sekaisin tuntein jännitän siirtoa koska viimeinen alkio pakkasessa

Ultrassa käyty. 16kpl 9-12mm munaa löytyi :happy: ilmeisesti myös muutamia pienempiä mut ei varmaan ehdi mukaan. Jatkan samalla gonal annoksella ja huomenna alkaa jarrulääke. Maanantaina uus ultra. :)

VMP. Miks mä kuvittelin et meil joskus menis joku asia hyvin. Spontaani raskaus ivf jonossa. No tänään sikiö todettiin kuolleeksi (rv 8+2).Kohtua pehmentävä lääke otettu ja pe cytotec. Koska pitää olla toinen kotona myös... Eli heinäkuulle hoidon suunnitteluun aika. Ekaa tehtiin 4 vuotta niin samaa kaavaa...

Pahoittelut :sorry:

Heippa mulla tuoresiirto nega 2012 ja pas synty kaksostyt 2013❤️ Nyt uutta yritystä tuoresiirto nega 2019 jouluna ja sitten siirty yrittkset eteenpäin oviksen ajankohdan takia siirto aina osu v.lopulle sekä korona viivyttänyt myös. Nyt progynova lääkkeellä pas siirto tulossa luultavasti ensi viikolle. Nyt perjantaina uä niin näkee siirtopäivän. Kauhun/onnen sekaisin tuntein jännitän siirtoa koska viimeinen alkio pakkasessa
Okei ihana kuulla että teille PAS tuonut vieläpä tuplaonnen! :Heartred Antaa toivoa! Tsemppiä hurjasti, mulla myös ultra nyt perjantaina.

Täällä odotellaan vielä menkkoja alkavaksi... o_O eilen olisi pitänyt jo tulla? Tein testin vielä varuiksi, ja ilmoitti kyllä selkeästi ”not pregnant”. Mitähän nyt...? Voiko luget siirtää menkkojen alkua..? :confused:

Nega täälläkin. Mulla oli tukilääkityksenä terolut tähän testipäivään asti ja yleensä uusi kierto on lähtenyt 2 päivää lääkityksen lopettamisen jälkeen. Sitä odotellessa. :sorry:

Huomenna toinen PASsi. Ei ole nyt etukäteen jännittänyt yhtä paljon kuin ekalla kerralla kun vähän tietää mitä on tulossa. Harmittaa tosi paljon että mies ei saa tulla mukaan. Ihan kun ei muutenkin olisi rankkaa naiselle tämä homma niin tuntuu että tämän kanssa jää nyt ihan yksin.

Olen työmatkalla ja käyn vain klinikalla siirtoa varten ja suoraan takaisin töihin. Sovimme että mieheni ei tarvitse tulla ollenkaan koska hänhän vain istuisi autossa odottamassa "turhaan" kun käyn vain töiden välissä klinikalla. Ja ei asuta lähellä klinikkaa niin ihan "turhaan" hän sinne ajaisi.

Nyt alkaa kuitenkin vähän tuntuu siltä että sitä tukea kuitenkin haluaisi.

Voi ei perhonen otan osaa, täällä samoissa eli hoitojen välissä spontaani tärppi jännittää ihan sikana mutta ei kai se auta kuin odottaa

Onko luget aiheuttaneet muille suunnatonta väsymystä, joka kestää pidempään mitä käyttöohjeen 1-3h pillerin ottamisen jälkeen? Olen käyttänyt niitä nyt viikon ja olen käytännössä nukkunut torstain alkuillasta ja nyt alkaa olemaan sellainen olo, että jaksaa nousta ja lähteä liikkeelle. :dead:

Erityistä väsymystä en Lugesteronin muista mukanaan tuoneen. Mutta koko sen ajan kun sitä käytin, niin kainalosta mitattu lämpö oli 37,3 astetta, vaikka mun normaali lämpö on alle 37 astetta.

Onko luget aiheuttaneet muille suunnatonta väsymystä, joka kestää pidempään mitä käyttöohjeen 1-3h pillerin ottamisen jälkeen? Olen käyttänyt niitä nyt viikon ja olen käytännössä nukkunut torstain alkuillasta ja nyt alkaa olemaan sellainen olo, että jaksaa nousta ja lähteä liikkeelle. :dead:
Minulla oli just inseminaatiossa luget ja väsyttivät kyllä kovasti koko päivän ajan. Tuntui kuin olisin ollut ihan puoliunessa koko ajan o_O

Te jotka olette kahvin juojia. Oletteko siirtojen jälkeen heti jättäneet pois kahvin tai jopa ennen? Vai elättekö normaalia elämää kunnes plussaatte?

Te jotka olette kahvin juojia. Oletteko siirtojen jälkeen heti jättäneet pois kahvin tai jopa ennen? Vai elättekö normaalia elämää kunnes plussaatte?

En jättäny kahvia muulloin pois, kun hetkeksi pahoinvoinnin takia raskauden aikana. Määriä vähensin jonkin verran, mut tais silti suositukset ylittyä :angelic:

Minä jätin kahvin vuoden vaihteessa pois. Olin jäätävä kofeiiniaddikti yli 20 vuotta ja teki todella tiukkaa päästä eroon kofeiinista, mutta onnistuin lopulta. Jostain luin kofeiinin vaikutusta naisten hormonitoimintaan, jonka vuoksi päätin jättää sen kokonaan pois. Oli toki muitakin syitä miksi jätin kofeiinin pois, mm. iho-oireet, vapina ja tärinä, levottomuus, unettomuus jne., mutta lapsettomuus suurin innoittaja tähän.

Siirron jälkeen olen syönyt kaikkea mahdollista, mitä raskaana ollessa ei enää saa syödä. Olen myös pari lasia viiniä nauttinut, vaikka siitäki on ilmeisesti jotain näyttöä, että pienikin määrä alkoholia heikentää tuloksia lapsettomuushoidoissa. Mutta jos narkkarit ja alkoholistit saa lapsia ja minä en saa lasta, kun juon kaksi lasia roseeta, niin pitäköön joku sitten tunkkinsa.

Mä olen juonut koko ajan kahvia 1-2 kuppia päivässä. Nyt tuli mieleen pitäiskö kokeilla pientä breikkiä. Kesällä on jotenki helpompi olla ilman kahvia kuin talvella jolloin oikeestaan herää vasta sen kupillisen jälkeen.. :hilarious:

Siirtojen jälkeen olen saattanut juoda yhden lasin viiniä ja syödä jotain kiellettyjä ruokiakin epähuomiossa. Selvimmät kuten raaka liha ja kala toki ollut pois ruokavaliosta aikalailla muutenkin.

Mulla oli perjantaina ultra, kp9 vasta, mutta kahden letron annoksella (kp 2-6) oli kasvanut kaksi follia joista toinen oli jo kypsä! :woot: Sainkin heti käynnin jälkeen pistää ovitrellen ja siirto on sitten nyt perjantaina. Vähän huolettaa kun toi ovulaatio nyt keinotekoisesti tuli näin hurjan aikaisin että olosuhteet varmasti on sitten otolliset. Oviskivut oli myös aika jäätävät eilen. Tuli tietenki heti mieleen että jos ne follikkelit ei ihan ollutkaan kypsiä ja kivut tuli siksi.. mahdollisella ensi kerrall kysyn riittäisikö yhden letron annostus/pv kuten aikoinaan ovulaation induktiossa aikoinaan käytettiin. Onko muilla ollut tota samaa kahden tabletin annosta letrossa ennen siirtoa? Oliko muita menossa tällä viikolla siirtoon? Siiri kai ainakin? :)

Takaisin