Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VMP. Miks mä kuvittelin et meil joskus menis joku asia hyvin. Spontaani raskaus ivf jonossa. No tänään sikiö todettiin kuolleeksi (rv 8+2).Kohtua pehmentävä lääke otettu ja pe cytotec. Koska pitää olla toinen kotona myös... Eli heinäkuulle hoidon suunnitteluun aika. Ekaa tehtiin 4 vuotta niin samaa kaavaa...
Okei ihana kuulla että teille PAS tuonut vieläpä tuplaonnen! Antaa toivoa! Tsemppiä hurjasti, mulla myös ultra nyt perjantaina.Heippa mulla tuoresiirto nega 2012 ja pas synty kaksostyt 2013 Nyt uutta yritystä tuoresiirto nega 2019 jouluna ja sitten siirty yrittkset eteenpäin oviksen ajankohdan takia siirto aina osu v.lopulle sekä korona viivyttänyt myös. Nyt progynova lääkkeellä pas siirto tulossa luultavasti ensi viikolle. Nyt perjantaina uä niin näkee siirtopäivän. Kauhun/onnen sekaisin tuntein jännitän siirtoa koska viimeinen alkio pakkasessa
Täällä odotellaan vielä menkkoja alkavaksi... eilen olisi pitänyt jo tulla? Tein testin vielä varuiksi, ja ilmoitti kyllä selkeästi ”not pregnant”. Mitähän nyt...? Voiko luget siirtää menkkojen alkua..?
Minulla oli just inseminaatiossa luget ja väsyttivät kyllä kovasti koko päivän ajan. Tuntui kuin olisin ollut ihan puoliunessa koko ajanOnko luget aiheuttaneet muille suunnatonta väsymystä, joka kestää pidempään mitä käyttöohjeen 1-3h pillerin ottamisen jälkeen? Olen käyttänyt niitä nyt viikon ja olen käytännössä nukkunut torstain alkuillasta ja nyt alkaa olemaan sellainen olo, että jaksaa nousta ja lähteä liikkeelle.
Te jotka olette kahvin juojia. Oletteko siirtojen jälkeen heti jättäneet pois kahvin tai jopa ennen? Vai elättekö normaalia elämää kunnes plussaatte?
Te jotka olette kahvin juojia. Oletteko siirtojen jälkeen heti jättäneet pois kahvin tai jopa ennen? Vai elättekö normaalia elämää kunnes plussaatte?