Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Olisi taas kysymyksiä, jos täällä joku kokeneempi haluaa jakaa omia kokemuksia ja tietoja. O
ekaa kertaa tosiaan menossa PASsiin tiistaina, jossa on tarkoitus siirtää 5d alkio. Onko testipäivä aika 14 vrk siirron jälkeen vai voiko se olla jotain muutakin?
Tsemppiä Zinnia ja katariinap - Plussaonnea teille! Minä voin vasta kuvitella, miten piinaavaa tuo odottelu on. Ja onnittelut Lentolle plussasta. Toivottavasti se siitä vahvistuu.
Meillä on tänään toinen seurantaultra. Mua jännittää sekin. Eilen illalla, kun ajelin äidin luota kotiin päin, niin olin näkevinäni haikaran. En tiedä onko se edes mahdollista näillä kylmyyksillä, mutta koitin sanoa sille, että toisi meillekin nyytin. Ihan hömpsähtäneeksihän tässä tulee.
Ultrassa näkyi 7 munarakkulaa, jotka oli 11-16 cm. Olivat kasvaneet, mutta vielä pitäisi vähän kasvatella lisää. Torstaina vielä seuraava seurantaultra ja toivottavasti pe tai ma on punktio. Suurin haaste tänään oli löytää lisää lääkkeitä. Piti käydä 2:ssa eri apteekissa, jota ennen tehtiin ekan apteekin toimesta soittokierros Turun apteekkeihin. Olin kyllä tyytyväinen palveluun!
Kurja kuulla katariinap. Tsemppiä sulle.
Kävitkö klinikan läheisimmässä apteekissa? Oulussa on ainakin OYSin viereisessä apteekissa hyvä varasto näihin hoitoihin käytettäviä lääkkeitä, ihan tarkoituksella :)
Ikävä kuulla, että toistaiseksi monilla testit näyttävät negaa. Pidetään peukkuja, että ne vielä muuttuvat positiivisiksi.
Täällä jännäillään iltapäivän PASia. Ja panikoidaan myös, koska muistaakseni inseminaatioissa sanottiin, että pitää ottaa särkylääke ennen siirtoa ja nyt ei ole tullut moista ohjeistusta. Onkohan siitä jotain haittaa, jos ottaa varmuudeksi?
Pas ei kyllä satu millään tavalla. En oo inssissä koskaan ollut, joten en tiedä minkälainen värkki siinä sisuksiin laitetaan,, mutta passissa se on hyvin ohut, ei tunnu miltään. Koko homma on muutenkin ohi viidessä minuutissa.
Mihinhän toimenpiteeseen sekoitin tämän, koska joskus piti ottaa särkylääkkeitä ennen toimenpidettä? Totta puhuit, PAS ei tuntunut yhtään. Inseminaatio tuntui itsellä jonkin verran epämukavalta ja vihlovalta ja verta tuli hieman operaatioiden jälkeen.
Nyt on meilläkin eka 5 päiväinen tyyppi kyydissä, luget mukana vielä viikon ja testipäivä on tasan kahden viikon päästä. Olen päättänyt, etten tule tekemään testiä ennen tuota maagista aamua. Katsotaan miten onnistun aikomuksessani. :D