Nopsu
Oman äänensä löytänyt
Mulla on kans hirveet pohdinnat et mihin seuraava ovis osuu ja onnistuuko ensimmäinen PAS, meillä pakkasessa ainostaan blastoja. Ja näyttäis että tietenki se dpo 5 on la tai su :banghead: Soitin klinikallekin, ja kuulemma ajoitusta voi hiukan säätää lääkkeillä, vain hyvin harvoin käy niin, että ajoitus menee pieleen kokonaan. Toki jos ihan luomukiertoon tehdään, niin sitten voi olla eri juttu. Ja voi olla että yksityisellä klinikalla eri lähestymistapa kuin julkisella.
minulla oli jo 28-vuotiaana amh 1,7, eikä siitä ole yksikään lääkäri ollut hirmuisen huolissaan. Toki se on alempi kuin sen ikäisellä keskimäärin, mutta kuulemma pitäisi riittää. Nyt pari vuotta myöhemmin olisi kiinnostavaa mitata se uudestaan.. Toki eri mittauskerratkin voivat kaiketi antaa aika ero tuloksen, eli ei sitä lukua kai kannata hirveästi stressata.
minulla oli jo 28-vuotiaana amh 1,7, eikä siitä ole yksikään lääkäri ollut hirmuisen huolissaan. Toki se on alempi kuin sen ikäisellä keskimäärin, mutta kuulemma pitäisi riittää. Nyt pari vuotta myöhemmin olisi kiinnostavaa mitata se uudestaan.. Toki eri mittauskerratkin voivat kaiketi antaa aika ero tuloksen, eli ei sitä lukua kai kannata hirveästi stressata.