Moi uusille, tsemppiä piinailijoille ja onnea onnistuneille! 
Toivottavasti minäkin olen pian piinailija. Kävin aamulla kontrolliultrassa ja siellä näkyi yksi 17 - 18mm follikkeli. Jos ovulaatio osuu huomiselle, niin silloin PAS siirtyisi seuraavaan kiertoon, kiitos helatorstain. Nyt ihan muina ateisteina rukoilen täällä ylemmiltä voimilta vielä huomiselle negatiivista ovulaatiotestiä. Laskelmallisesti ovulaatio pitäisi olla vasta ke tai to ja toivon niin paljon, että kiertoni on edelleen hieman pitkähkö, mitä se on viime aikoina ollut.
Meillä on 2 päiväisiä ja blastoja pakastimessa eli periaatteessa ovulaation kannalta ei väliä, paitsi tietysti tämmöisenä erityisviikkona.

Toivottavasti minäkin olen pian piinailija. Kävin aamulla kontrolliultrassa ja siellä näkyi yksi 17 - 18mm follikkeli. Jos ovulaatio osuu huomiselle, niin silloin PAS siirtyisi seuraavaan kiertoon, kiitos helatorstain. Nyt ihan muina ateisteina rukoilen täällä ylemmiltä voimilta vielä huomiselle negatiivista ovulaatiotestiä. Laskelmallisesti ovulaatio pitäisi olla vasta ke tai to ja toivon niin paljon, että kiertoni on edelleen hieman pitkähkö, mitä se on viime aikoina ollut.
Meillä on 2 päiväisiä ja blastoja pakastimessa eli periaatteessa ovulaation kannalta ei väliä, paitsi tietysti tämmöisenä erityisviikkona.

Toisaalta taas täytyy olla onnellinen, että paperilla molemmat ovat terveitä ja meillä on sisänsä mahdollisuudet onnistua tässä, mutta tämä selittämättömyys turhauttaa todella.
. Tokalla kerralla pistoskohta vuosi verta ilmeisesti aikalailla, joutuivat tunkemaan jotain sidekangasta tamponiksi mun sisään, näin sen lampun heijastavasta pinnasta peilauksena. Ei olis pitäny katsoa
. Yhtään ei sattunut eikä tuntunut, oli vain niin epätodellinen olo että tuo tapahtuu mulle..
mulla ei myöskään oo kovin hyviä kivunsietokykyjä joten ehkä siksi tarvitsin lisää sitä lääkettä..

Mua askarruttaa siis se, että kun mulle tehtiin ensikäynnillä se munasarjojen ultraus ja todettiin, että niitä foliikkeleita olisi ollut siellä siinä kierrossa 7 kasvamassa (anteeksi, jos mun sanasto on ihan pielessä). Mulla on ikää jo yli 40 ja aloin miettiä, että onko tuo 7 tosi vähän vai ihan normi määrä. Iän myötä ne kai vähenee. Lääkäri kuitenkin sanoi, että näyttäisi siltä, että munasarjoissa vielä olisi toimintaa ja että olisin ovuloinut vasemmalta puolelta. Ja kuinka suuri osa noista siellä ensiultrassa näkyvistä voi asvaa siten, että se saadaan talteen? Noh - kukaanhan ei tiedä, kun kaikilla menee eri tavalla, mutta miten teillä meni?