palasaippua
Jostain jotain jo tietävä
Nopsu: Tsemppiä piinailuun ja toivottavasti siellä plussa tulee! Itse en ole ollut noin pitkällä eli en osaa kuvitella edes miltä tuntuu odottaa tulosta. Luultavasti itse kimpoilen myös seinille. :D
Enkelinsiipi: Mun ainoa lohtu on ollut siirtyneissä hoidoissa se, että oon saanut juoda vielä viiniä. :D Eli jos hoidot siirtyvät syksyyn, niin sinulla on tiedossa tissuttelukesä 2020. Vakavasti puhuen, toivotaan parasta, että kierto lyhenee ja kerkeätte hoitoihin vielä ennen kesätaukoa. Toi on piinallista odottaa, että tapahtuisi jotain hoitojen suhteen ja ei auta vaikka kuinka keksisi kivaa tekemistä ja koittaisi saada ajatuksia pois, kun nämä asiat vain pyörivät päässä kaikesta huolimatta.
Tulin juuri kontrolliultrasta ja alkuviikosta täytyy vielä mennä uudestaan käymään, kun folli oli vielä niin pieni. Onneksi ei sentään ovulaatio ole vielä mennyt. Sain onneksi myös reseptin Lugesteroneihin. Onko niiden käyttö todella niin ällöttävää, kun sanotaan?
Jos kokee yhtä ällöksi luget kun minä, niin suosittelen canesten soft paketin ostoa kun siitä saa sen asettimen. Jos pystyssä laittaa niin kapselit pysyy siinä ihan ok. Kuumalla hanavedellä ja käsisaippualla pesin omani joka kerran jälkeen eikä ongelmia ollu :) ja itse tosiaan pidin päivällä joku 3h paussin pikkuhousunsuojasta aina ennen kun laitoin iltakapselit kun sillon oli yleensä aamuiset jo tullu kokonaan pois. Jos on aktiivinen niin paljon aiemmin päivästä jo tullu.