Blanca moikka!! Mäki muistan sut :) ihanaa kun teilläkin tyttö!
Meillä ois kaks alkiota pakkasessa että suoraan siirtoon sais mennä varmaan, mutta jos ne ei niitä nyt tee..![]()
TAYS:ssakin hoidot mun ymmärtääkseni katkolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blanca moikka!! Mäki muistan sut :) ihanaa kun teilläkin tyttö!
Meillä ois kaks alkiota pakkasessa että suoraan siirtoon sais mennä varmaan, mutta jos ne ei niitä nyt tee..![]()
Onnea J90!
Olen pitänyt taukoa, sillä tilanne on ollut surkea. Munasolut on iästä johtuen jo niin huonoja, ettei ole ollut siirrettävää, vaikka muutama blasto ollaan saatu hoidoissa. Nyt odotellaan taas pgs-tuloksia. Ollaan alettu puhua miehen kanssa luovuttajan munasolusta. Mitä ajatuksia herättää tai onko teillä kokemuksia siitä?![]()
Moikka :) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni sydän värisi. Itkuhan siinä tuli sitä ääntä kuunnellessa. Olen ihan vauhko koronan suhteen, mutta samalla tyytyväinen, että nyt voin hyvällä syyllä vaan rentoutua ja toivoa, että tyyppi pysyy mukana menossa.
En vieläkään uskalla juhlia hirmuisesti tätä onnea. Pelottaa keskenmenon uusiminen ihan hirveästi. Mutta ei tästä selviä kuin odottamalla :)
Aurinkoista päivää kaikille!
Meidän onni loppui tänään NT-ultrassa. Meidän kauan odotettu ja pieni vauva todettiin menehtyneeksi viikolla 12+1. En tiedä miten tästä selviää.. Miksitämä on ihan kauheaa..
Toivotan tsemppiä muille!
Meidän onni loppui tänään NT-ultrassa. Meidän kauan odotettu ja pieni vauva todettiin menehtyneeksi viikolla 12+1. En tiedä miten tästä selviää.. Miksitämä on ihan kauheaa..
Toivotan tsemppiä muille!
Moikka :) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni sydän värisi. Itkuhan siinä tuli sitä ääntä kuunnellessa. Olen ihan vauhko koronan suhteen, mutta samalla tyytyväinen, että nyt voin hyvällä syyllä vaan rentoutua ja toivoa, että tyyppi pysyy mukana menossa.
En vieläkään uskalla juhlia hirmuisesti tätä onnea. Pelottaa keskenmenon uusiminen ihan hirveästi. Mutta ei tästä selviä kuin odottamalla :)