IVF/ICSI 2020

Blanca moikka!! Mäki muistan sut :) ihanaa kun teilläkin tyttö!

Meillä ois kaks alkiota pakkasessa että suoraan siirtoon sais mennä varmaan, mutta jos ne ei niitä nyt tee.. :sad001

TAYS:ssakin hoidot mun ymmärtääkseni katkolla. :sad001 Me ehdittiin just alkionsiirtoon ennen tätä koronaa ja ihme kyllä tärppäsi. Toivottavasti sulut ei kestä pitkään ja pääsette jatkamaan hoitoja!
 
Meillä myös TAYSsissa tehtiin PAS 19.4 ja viikko sen jälkeen tais olla jo niin ettei enää tehty siirtoja. Kanta-Hämeessä on lapsettomuuspoli kokonaan kiinni nyt, että jos haluaa varhaisultraan niin pitää yksityiselle mennä. Vähän vielä pohditaan onko tarpeellinen vai odotellaanko siihen onko se nyt sitten vko 12 ultraa.
 
Bluebe sut mä muistan myös! Onnea plussasta! :) Toiveena ois niin ollut vauva nyt ja alko kyllä harmittaa.. No ei auta itkut eikä koronat markkinoilla... :/
 
Joo Tayssissa hoidot tauolla. Me peruimme oman alkionsiirtomme, jonka piti olla 23.3. Ei tietoa sulun pituudesta. Onnea @palasaippua ja @bluebe ❤️
 
Moikka :) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni sydän värisi. Itkuhan siinä tuli sitä ääntä kuunnellessa. Olen ihan vauhko koronan suhteen, mutta samalla tyytyväinen, että nyt voin hyvällä syyllä vaan rentoutua ja toivoa, että tyyppi pysyy mukana menossa.

En vieläkään uskalla juhlia hirmuisesti tätä onnea. Pelottaa keskenmenon uusiminen ihan hirveästi. Mutta ei tästä selviä kuin odottamalla :)

Aurinkoista päivää kaikille!
 
Meidän onni loppui tänään NT-ultrassa. Meidän kauan odotettu ja pieni vauva todettiin menehtyneeksi viikolla 12+1. En tiedä miten tästä selviää.. Miksi :sad015:sad015 tämä on ihan kauheaa..

Toivotan tsemppiä muille!
 
Onnea J90! :happy:

Olen pitänyt taukoa, sillä tilanne on ollut surkea. Munasolut on iästä johtuen jo niin huonoja, ettei ole ollut siirrettävää, vaikka muutama blasto ollaan saatu hoidoissa. Nyt odotellaan taas pgs-tuloksia. Ollaan alettu puhua miehen kanssa luovuttajan munasolusta. Mitä ajatuksia herättää tai onko teillä kokemuksia siitä? :wideyed:

Olen miettinyt noita luovuttajan munasoluja, mutta vielä se tuntuu vieraalta ajatukselta. Meillä on tosin vasta lähete lähtenyt Taysiin, että en edes tiedä onko millään tavalla mahdollista enää tulla raskaaksi omin voimin.
 
Moikka :) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni sydän värisi. Itkuhan siinä tuli sitä ääntä kuunnellessa. Olen ihan vauhko koronan suhteen, mutta samalla tyytyväinen, että nyt voin hyvällä syyllä vaan rentoutua ja toivoa, että tyyppi pysyy mukana menossa.

En vieläkään uskalla juhlia hirmuisesti tätä onnea. Pelottaa keskenmenon uusiminen ihan hirveästi. Mutta ei tästä selviä kuin odottamalla :)

Aurinkoista päivää kaikille!

Ihana uutinen, paljon onnea! ❤️❤️
 
Meidän onni loppui tänään NT-ultrassa. Meidän kauan odotettu ja pieni vauva todettiin menehtyneeksi viikolla 12+1. En tiedä miten tästä selviää.. Miksi :sad015:sad015 tämä on ihan kauheaa..

Toivotan tsemppiä muille!

Voi kuinka surullista. Voimia suruun.
 
Meidän onni loppui tänään NT-ultrassa. Meidän kauan odotettu ja pieni vauva todettiin menehtyneeksi viikolla 12+1. En tiedä miten tästä selviää.. Miksi :sad015:sad015 tämä on ihan kauheaa..

Toivotan tsemppiä muille!

Olen pahoillani. Toi on niin kova paikka. Itke. Puhu. Itke. Syö suklaata. Itke. Aika auttaa, vaikkei se siltä tällä hetkellä tunnu. Ja koskaan ei unohda. Nytkin tuli itku itsellä, kun mietti omaa km...
 
Moikka :) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni sydän värisi. Itkuhan siinä tuli sitä ääntä kuunnellessa. Olen ihan vauhko koronan suhteen, mutta samalla tyytyväinen, että nyt voin hyvällä syyllä vaan rentoutua ja toivoa, että tyyppi pysyy mukana menossa.

En vieläkään uskalla juhlia hirmuisesti tätä onnea. Pelottaa keskenmenon uusiminen ihan hirveästi. Mutta ei tästä selviä kuin odottamalla :)

Aurinkoista päivää kaikille!


Ihanaa :)
 
J90 oon niin pahoillani... Ei ole reilua. Ei ikinä ole. Toivottavasti sulla on ihmisiä ympärillä kenelle voit puhua. Se auttaa vaikka nyt tuntuisi että mikään ei auta. Sä selviät tästä ihan varmasti. Aikaa se vie hetken, mutta selviät. ❤️
 
J90 pahoittelut myös minulta :Heartred tuo on se kamalin uutinen minkä voi kuulla onnen jälkeen. Voimia tuntea ne tunteet, mitä tämä tuo tullessaan. :sorry:
 
Moikka :) Kävin eilen varhaisultrassa ja siellä pieni sydän värisi. Itkuhan siinä tuli sitä ääntä kuunnellessa. Olen ihan vauhko koronan suhteen, mutta samalla tyytyväinen, että nyt voin hyvällä syyllä vaan rentoutua ja toivoa, että tyyppi pysyy mukana menossa.

En vieläkään uskalla juhlia hirmuisesti tätä onnea. Pelottaa keskenmenon uusiminen ihan hirveästi. Mutta ei tästä selviä kuin odottamalla :)

Aurinkoista päivää kaikille!


Ihana juttu, onnea hirrrrmuisesti :)
 
Takaisin
Top