Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta on kyllä vähän ristiriitaista, että THL:n mukaan raskaana olevat eivät ole riskiryhmää ja silti lääkärit suosittelevat ettei siirtoja tehdä nyt korona-uhan vuoksi. Jos nyt ei oo hyvä aika tulla raskaaksi niin sitten raskaana olevan pitäisi minusta kyllä kuulua riskiryhmään. Esim useampi raskaana oleva ystäväni varhaiskasvatuksen/terveydenhuollon parissa työskentelevä tuskailee nyt kovasti kun toisaalta on kova pelko sairastumisesta ja toisaalta väitetään ettei siitä koronasta mitään haittaa ole ja näin ollen joutuu olemaan töissä. Itse raskauduin helmikuun siirrosta ja varmasti olen siis ”huonoimpaan” aikaan raskaana. Ei auta kuin toivoa, että kaikki menisi hyvin. Vältän kaikkia kontakteja mutta kyllä mä kaupassa oon käynyt, neuvolassa ja TAYS:ssa ultrassa ja huomenna pitää mennä esikoisen sairaudenkin vuoksi TAYSiin. Onneksi ei sentään töissä tarvitse käydä kun olen hoitovapaalla.
Kysymys.
Millä piinapäivillä testi jos luomukiertoon tehty pas, 5pv blasto?
Miten Palasaippualla menee piinailun kanssa?
Kenellä muulla piinat päällä?
Täällä vielä 8päivää ennenkun saa testata. Negaa odottelen koska muusta en tiedä. Terot aiheuttaa perinteiset oireet ja heti siirron jälkeinen vuoto taas veti mielen hyvin matalaksi. Ei tainnut tulla Korona vauvaa tänne.
Muille piinailijoille paljon tsemppiä!
Miten Palasaippualla menee piinailun kanssa?
Kenellä muulla piinat päällä?
Täällä vielä 8päivää ennenkun saa testata. Negaa odottelen koska muusta en tiedä. Terot aiheuttaa perinteiset oireet ja heti siirron jälkeinen vuoto taas veti mielen hyvin matalaksi. Ei tainnut tulla Korona vauvaa tänne.
Muille piinailijoille paljon tsemppiä!
Siirtopäivänä tosiaan perinteinen vuoto, luulen että katetrin aiheuttamaa.
Gonapeptyl aiheutti taas pp1 laitettuna alavatsan liekityksen.
Alavatsan kivut on olleet yllättävän kovat tässä siirrossa joten pelkään että jos alkio onkin jonnekkin kiinnittynyt niin ei ainakaan kohtuun.
Menkkojen pitäisi alkaa vasta testistä seuraavana päivänä joten vielä ei voi niistäkään kivuista olla kyse, normaalisti kivut ja vuoto alkaa melko samaan aikaan.
Ihana lukea teidän positiivisia ajatuksia kun omat on nyt jotenkin hirveän synkkiä ja toivottomia.
Hirveesti tsemppiä teille kummallekkin!
Mulle tuli soittoa että polilla rauhallista joten mun hoidonsuunnitteluaikaa aikaistettiin, piti olla huhtikuun puolivälissä ja onkin nyt maanantaina!
Mitään hoitoja ei just nyt aloiteta mutta tonne käynnille pääsen. Kysyin tapahtuuko mitään nyt ennen kesäsulkua, niin sain vastauksen etteivät yhtään tiedä, eikä edes sitä onko koko kesäsulkua. Hiukan piristi oloa.
Noniin, nyt täälläkin jonkin sortin tiputteluvuotoa. Aamusta asti kramppaillu alaselkää. Toivon niiiiin ettei lähde tästä hanat enempää aukeamaan :/
Elättelen vielä kuitenkin toivoa kun muitakin plussanneita joilla on ollu kiinnittymisvuotoja. Jotenkin vaan tuntuu että olis kovin myöhä olla sellasta, mutta ei auta kun odotella.
Hirveesti positiivisia ajatuksia kaikille piinailijoille!!