Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaanu ja Pamela toivottavasti on kiinnittymisvuotoa ja hirmuiset tarrautumiset menossa! Jotenkin kuulostaa hyvältä, jos ette yleensä tuhruttele. :)
Varovainen kiitos onnitteluista saatiin tästä toisesta ivf-hoidosta tosiaan vain yksi alkio joten tuntuu uskomattomalta, että tässä ollaan
Olen pahoillani Pamela toivon lämpimästi, että teidänkin vuoro tulee pian.
Onnea plussaneille itse plussasin 2018 syyskuussa tuoresiirrosta toisesta ivf, kun eka muuttui inseminaatioksi. Yritettiin lähes 6v ennen kun vauva syliin asti saatiin.
Enkelinsiipi, tsemppiä tulosten odotukseen. Meillä läksi 3 ja valitettavasti kaikissa virheMeillä on itseasiassa vähän erilaisempi hoitopolku, sillä ollaan vakavan perinnöllisen sairauden takia jouduttu alkiodiagnostiikkaan. Eli "normaali-icsi"-hoito, mutta kaikki alkiot kasvatetaan blastoiksi ja niistä otetaan dna-näytteet ja kuuden viikon päästä (enää pari viikkoa) saa tietää, oliko blastoissa (saatiin vaan 2kpl) terveitä. Mahdollinen terve siirrettäisiin sitten joskus huhti-toukokuussa luonnolliseen kiertoon. En tiedä tukilääkkeistä vielä mitään, koska ei niitä vielä varmaan ole edes suunniteltu kun ei päästä ehkä ollenkaan PASiin asti.
Useampi inseminaatio takana ja gonal-f:ää pistelin silloin annoksella usein 50 pari kierto 75 noin pienellä annostuksella joka kerta melkein kasvoi useampi follikkeli, kun siiryimme ivf alku annos oli 125 ja tämän epäonnistuneen ivf hoitoon nostettiin 175, mutta kiertopäivät ja max pistospäivä rajat tuli vastaan siis määrättiin liian pieni aloitus annos (pelättiin hyperstimulaatiota, kun lääkkeet noin hyvin tehonnut ennen) ja kulutettiin päiviä lääke vasteen muuttumiseen. Olen sen kuullut, että ekat hoidot etenkin ivf on just tuollaisia kokeilun kaltaisia ja toisessa hoidossa osataan määrätä oikealaiset lääkkeet ja annostukset paremmin. Toiseen ivf kiertoon alusta alken jo nostettiin aloitus annos 150 ja ekan ultran jälkeen 175 kaikesta huolimatta sain 6+2 munarakkula punktioitiin ja 6oli kypsää ja 3 hedelmöittyi 1normaalisti pelkästään nyt pakkanen tyhjä. Tästä 1 poikamme tuhisee nukkua nyt.hei, sullekin on sii käynyt niin että ivf muuttui inseminaatioksi, haluaisitko kertoa tästä ja mitä tehtiin toisin sitten seuraavalla kerralla?
Itselle kävi juuri näin ekan IVF:n kanssa ja aika vähän löytyy tietoa että näin voi edes käydä.
Useampi inseminaatio takana ja gonal-f:ää pistelin silloin annoksella usein 50 pari kierto 75 noin pienellä annostuksella joka kerta melkein kasvoi useampi follikkeli, kun siiryimme ivf alku annos oli 125 ja tämän epäonnistuneen ivf hoitoon nostettiin 175, mutta kiertopäivät ja max pistospäivä rajat tuli vastaan siis määrättiin liian pieni aloitus annos (pelättiin hyperstimulaatiota, kun lääkkeet noin hyvin tehonnut ennen) ja kulutettiin päiviä lääke vasteen muuttumiseen. Olen sen kuullut, että ekat hoidot etenkin ivf on just tuollaisia kokeilun kaltaisia ja toisessa hoidossa osataan määrätä oikealaiset lääkkeet ja annostukset paremmin. Toiseen ivf kiertoon alusta alken jo nostettiin aloitus annos 150 ja ekan ultran jälkeen 175 kaikesta huolimatta sain 6+2 munarakkula punktioitiin ja 6oli kypsää ja 3 hedelmöittyi 1normaalisti pelkästään nyt pakkanen tyhjä. Tästä 1 poikamme tuhisee nukkua nyt.
Onnea plussanneille. Ilo nähdä että hoidoissa onnistutaan Ja pahoittelut niille, jotka plussaa vielä joutuvat odottamaan.
Ois kysymys liittyen punktion sairaslomaan. Onko työnantajanne maksanut palkan punktiopäivän + jälkeisten päivien saikun? Ilmeisesti saikun koodi viittaa näihin hoitoihin eli luulen etten ainakaan itse saa palkkaa vaikka nimikkeenä olisi vatsakipu tmv. Nyt mietin myös että mitä tehdä kun en haluaisi työpaikalla näistä hoidoista tiedettävän. Toiset on tainneet pystyä menemäänkin töihin punktion jälkeisenä päivänä? Riippuen toki työstä, miten pystyy tekee.. Teen itse fyysistä työtä, niin en tiedä... Toisaalta helpottaisi kovasti mieltä kertoa pomolle (ja voisivat varautua minun vuorojen paikkaamiseen), mutta.. en vaan haluaisi paljastaa näin henk. koht. asiaa.
Onnea plussanneille. Ilo nähdä että hoidoissa onnistutaan Ja pahoittelut niille, jotka plussaa vielä joutuvat odottamaan.
Ois kysymys liittyen punktion sairaslomaan. Onko työnantajanne maksanut palkan punktiopäivän + jälkeisten päivien saikun? Ilmeisesti saikun koodi viittaa näihin hoitoihin eli luulen etten ainakaan itse saa palkkaa vaikka nimikkeenä olisi vatsakipu tmv. Nyt mietin myös että mitä tehdä kun en haluaisi työpaikalla näistä hoidoista tiedettävän. Toiset on tainneet pystyä menemäänkin töihin punktion jälkeisenä päivänä? Riippuen toki työstä, miten pystyy tekee.. Teen itse fyysistä työtä, niin en tiedä... Toisaalta helpottaisi kovasti mieltä kertoa pomolle (ja voisivat varautua minun vuorojen paikkaamiseen), mutta.. en vaan haluaisi paljastaa näin henk. koht. asiaa.