Millaiset menkat teillä on tulleet epäonnistuneen ivf tuoresiirron jälkeen?
Minulla alkoi nyt torstaina, eli 6 päivää siirrosta, vuoto, joka on paljon vähäisempää kuin normaalit menkat, ja melkein viikon liian aikaisin. Kuitenkin sen verran runsasta, että eipä tämä oikeen ehkä voi olla muuta kuin menkat. Eli pieleen meni
Reilu viikko sitten pe siis siirrettiin 3 päiväinen alkio. Pakko oli eilen tehdä apteekin herkkä testi ja eihän siihen mitään viivaa tullut. Verikoepäivä on vasta perjantaina.
Itsellä aina ollut säännöllinen kierto, mutta kaipa sitten nämä lääkkeet laittaa kehon sekaisin.
Unohdin kahtena aamuna syödä terolutin, joten toivottavasti en pilannut tätä itse.
Onnea Lukte ja jännään puolestasi Upunup! :)
Minulla alkoi nyt torstaina, eli 6 päivää siirrosta, vuoto, joka on paljon vähäisempää kuin normaalit menkat, ja melkein viikon liian aikaisin. Kuitenkin sen verran runsasta, että eipä tämä oikeen ehkä voi olla muuta kuin menkat. Eli pieleen meni
Reilu viikko sitten pe siis siirrettiin 3 päiväinen alkio. Pakko oli eilen tehdä apteekin herkkä testi ja eihän siihen mitään viivaa tullut. Verikoepäivä on vasta perjantaina.
Itsellä aina ollut säännöllinen kierto, mutta kaipa sitten nämä lääkkeet laittaa kehon sekaisin.
Unohdin kahtena aamuna syödä terolutin, joten toivottavasti en pilannut tätä itse.
Onnea Lukte ja jännään puolestasi Upunup! :)

:bag:
Tullut sellainen olo, että omakin matka paikoittuu jonnekin. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä ja voimia jännääjille. Ja niille jotka eivät jatka, iso halaus.
lisäksi olo jo aika hankala, kävellä pitää tosi rauhallisesti. Liittyy ehkä tuohon hyperstimulaatioriskiin. Onko teillä ollut mimmoiset oltavat pari päivää ennen punktiota?
Meillä ei mitään vikaa ole löytynyt, mutta ei yhden yhtä minkäänmoista raskautta 4v aikana, niin ei kaikki ihan optimaalista kyllä ole. Siksi ehdottivat et munasoluista puolet menis ivf ja puolet icsi, kun niin tahmeaa ollut tähän saakka.
mutta tuo lämpö kuulostaa huolestuttavalta. Jos nousee paljon, niin meitä opastettiin olemaan synnärille yhteydessä (= ymmärtäisivät naistentauteja paremmin), ei peruspäivystykseen. Muuten varmaan kannattaa huomenna soittaa hoitopaikkaan, et tsekkaavat miltä kuulostaa. Ettei oo mitään tulehduhommeleita ainakaan.