IVF/ICSI 2020

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Upunup
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Enkelinsiipi, palasaippua, smoothie ja miisaS vastauksista :happy: en siis ole ainut jolla follien koon hajonta ollut suurta! Meillä eka ivf oli lyhyellä kaavalla ja tämä toinen pitkällä kaavalla, kaavan muutos ei tuntunut vaikuttavan tasaisempaan kasvuvauhtiin.
Meitä onkin nyt useampi jolla on just ollu/tulossa punktio ja sitten toivottavasti alkion siirtoja. Pidän kaikille peukkuja :angel12

Mulla oli punktio viime torstaina. Maanantain ultrassa hajonta oli 8mm ja 20mm välillä. Yhteensä 12 näkyi maanantaina. Torstaina saatiin sit seitsemän, joista kuusi oli kypsiä. Meillä on kaikissa aiemmissa käynyt niin, että isoimmat on ehtinyt jo puhkeamaan ennen punktiota ja sitä lääkärikin on kovasti ihmetellyt et mistä voi johtua, mutta selitystä ei ole keksinyt.

Mulla oli la aamuna vielä fyremadel juuri siksi että eivät irtoaisi liian aikaisin kun punktio oli ma. En tiiä onko kaikilla, mutta sanoivat sen niin että käsitin varotoimenpiteeksi. (Illalla la se gonapeptyl x2)

Mulla oli la aamuna vielä fyremadel juuri siksi että eivät irtoaisi liian aikaisin kun punktio oli ma. En tiiä onko kaikilla, mutta sanoivat sen niin että käsitin varotoimenpiteeksi. (Illalla la se gonapeptyl x2)
Mullakin otettiin tähän viimeiseen hoitoon keltarauhastuki käyttöön, kun lääkärille valittelin et pelottaa et käy samalla tavalla. Uskon et saattoi vähän auttaa, kun ainakin nyt saatiin toiseksi suurin saalis näiden neljän hoidon aikana (ekassa tuli noin kymmenkunta).

Tällähän on paljon iloisia uutisia:) Onnea plussanneille:Heartred

Ja tietty tsemppiä piinaajille ja valtavasti voimia pettymykiä kokeneille!!

Täällä taas ilmottauduttu pas:siin. Ei kyllä hirveesti oo luottoa, että tälläkään kertaa siirtoon päästäisiin. Kierto on niin säännöllinen, et osunee taaskin viikonlopulle. Toivotaan nyt kuitenki et joku ihme tapahtuu ja jos ei niin jos seuraavaks yritettäis luonnonkierron sijaan lääkkeelliseen.

Pp5 ja musta tuntuu että on lieviä menkkamaisia kipuja.. :sad001
Pelottaa. Jos ne nyt alkaa niin eihän mun keho ole antanut edes mahdollisuutta raskaudelle.

Pp5 ja musta tuntuu että on lieviä menkkamaisia kipuja.. :sad001
Pelottaa. Jos ne nyt alkaa niin eihän mun keho ole antanut edes mahdollisuutta raskaudelle.

Mullakin oli! Alko kans nuihin aikoihin ja välillä sattu niin paljon että meinasin särkylääkettä ottaa. Ja ne jatkuu itseasiassa edelleen ja nyt on rv 7 menossa, joten ei kannata heittää kirvestä kaivoon :)

Mullakin oli! Alko kans nuihin aikoihin ja välillä sattu niin paljon että meinasin särkylääkettä ottaa. Ja ne jatkuu itseasiassa edelleen ja nyt on rv 7 menossa, joten ei kannata heittää kirvestä kaivoon :)

Mulla alkoi ne menkkajuilinnat pp8 ja ne oli kans niin pahoja, että meinasin ottaa särkylääkettä. Myös alaselkä meni jumiin, mikä on varma menkkaoire mulla. Nyt 5+4 ja menkkajomotuksia tulee edelleenkin melkein päivittäin. Älä vielä luovu toivosta Upunup :)

Eka kertaa kirjoittelen aamupäivän lueskellut kaikenmoista! Vaikka pitäs varmaan vain malttaa olla. Mulla tehty pas 18.2 eli tänää pp8. Malttamattomana tein testin tänää ja nega pitäskö näkyä jo jotain testissä? Onko enää mahollista että tulee plussa ?

On ollu kyllä alusti asti semmonen olo että ei onnistunut. Meillä siis aikoinaan saatiin kaks alkiota joista tuoresiirrosta 4 vuotias. Eli tavallaan oon aatellut koko ajan että jos kaksi alkiota vain saatiin ei molemmista voi onnistua mutta tiedettä varmasti että aina haluaa silti toivoa .

Jeku minkä ikäinen alkio sinulle siirrettiin? Blasto eli 5 päiväinen ehkä voisi näkyä tuossa kohtaa mutta sekään ei välttämättä. 2-3 päiväinen ei kyllä vielä tuossa kohtaa näkyisi..
Odottaisin vielä rauhallisin mielin. :happy:

Blanca neljä päiväinen alkio siirrettiin.
Lisäksi aivan menkkatuntemukset ollut eilis illasta asti..

Ja vielä semmoinen onko kellekkään muulle annettu testipäiväksi pp 10? Minulla siis perjantaina " virallinen" testi päivä. Ja mitä olen lukenut niin suurimmalla osalla vasta pp12 tai myöhemmin.

Blanca neljä päiväinen alkio siirrettiin.
Lisäksi aivan menkkatuntemukset ollut eilis illasta asti..

Ja vielä semmoinen onko kellekkään muulle annettu testipäiväksi pp 10? Minulla siis perjantaina " virallinen" testi päivä. Ja mitä olen lukenut niin suurimmalla osalla vasta pp12 tai myöhemmin.

Mulla oli virallinen testipäivä pp11. Mulle siirrettiin kolmipäiväinen alkio, pp8 aamupissasta sain herkällä testillä (10mIU) niiiin hailuran roskishaamun että en ollut yhtään varma näinkö siinä jotain vai en. Sitten pp9 aamupissasta tuli herkällä testillä hento haamu, mutta semmoinen kuitenkin että sen näki ilman arvailuja. Sitä en tiedä olisko normaalissa testissä (herkkyys 25) näkynyt vielä mitään, ei ehkä... :confused004

Sulla on nyt ihan kirjaimellisesti piinapäivät, toivotaan parasta! :)

Meidän neljästä alkiosta yksikään ei selvinnyt blastoksi asti, joten meidän hoitotaival päättyy tähän. Ja jättäydyn pikkuhiljaa taka-alalle tästä ketjusta.
Oikein paljon tsemppiä tänne kaikille! :Heartred

Hei kaikki kanssa siskot!

Pittääpä munkin kirijotella tänne viimeisistä käänteistäni. Tänään oli punktio, oli harvinaisen jees homma nyt toisella kierroksella. Saalis 3kpl, vaikka 2 oli odotukissa. Ja mä siis oon tämmönen huonosti reagoiva tapaus, et pitkällä kaavalla mentiin, ja 0 ultraassa rakkuloita oli 7, joista sit noi 3 kasvo. Nyt jännätään hedelmöittymistä ja perjantain siirtoa. 1.ivf:ssä molemmat 2 munasolua hedelmöittyivät, joten toiveet korkealla että nyt myös.

J90
Ensimmäinen inseminaatio syksyllä 2018
2 inseminaatiota syksyllä 2019
1. IVF lyhyt kaava 1/20, tuoresiirto josta plussa!

Blanca
1.icsi 01/17 josta yksi selvisi siirtoon asti. Nega. Pakkanen tyhjä.
2.icsi 04/17 5 blastoa. Tuoresiirto kemiallinen. 1.pas KU. 2. Pas tyttö syntyi 07/18.
3. Pas syksy 2019 nega. 4. Pas nega.
3. Icsi huomenna eli 02/20.

Upunup
Suoraan ICSIin.
1. ICSI pitkä kaava 2/20

Nirppuli
3 inssiä keväällä 2019
1.ivf 09/2019, pitkä kaava. yksi siirtoon, 2 pakkaseen, ei siirrettävää sulatuksen jälkeen
2. ivf 02/2020, lyhyt kaava. Yksi siirtoon, 5 pakkaseen.

smoothie.
2 x inseminaatio 08-09/2019
1.ivf pitkä kaava, 03-04/2020

Zinnia
6 x oi-hoito 02-07/2019 (letrozol)
3 x inseminaatio 09-11/2019 (letrozol)
1. IFV lyhyt kaava 01/2020, 6 alkiota + 1 blasto pakkaseen, ei tuoresiirtoa (menopur, fyremadel)

Benelobe
1. Ivf pitkä kaava 11/19 6 alkiota -> tuoresiirto nega.

Ninnu 2020
Yritystä 2 vuotta
1 ivf pitkä kaava 02/20 sumutteluvaihe-->

Enkelinsiipi
Alkiodiagnostiikka hoitoihin hakeutuminen helmikuu 2018
1 Ivf/ICSI pitkä kaava 09/20, päättyi jo sumutteluvaiheessa
2 ICSI pitkä kaava, punktion tulosten odottelua, 10 munasolua

bluebe
Inseminaatio 11/2017
1. IVF/ICSI 01/2018 -> tuoresiirto nega
2. IVF/ICSI 05/2018 -> tuoresiirto plussa ja vauva syntyi 01/2019. Pakkasessa 5 huurunenää.
1. PAS 02/2020

Haaveilija******
1. Yksi inssi 4/19, nega
2. ICSI 10/19, tuoresiirrosta nega, pakkasessa 2

Mette82
*2 inseminaatiota 06/18 ja 08/18 - negat
*11/18 IVF pitkä kaava, 16 kypsää munasolua joista 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.
*04/19 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 8 kypsää, 4 hedelmöittyi. Tuoresiirto, nega.1 alkio pakkaseen.
*PAS 08/19, nega
*01/20 ICSI pitkä kaava. 11 munasolua, joista 9 kypsää, 1 hedelmöittyi. Tuoresiirto, plussa.

Catlady
2018 alkaen ilman ehkäisyä
03/18: Yksityiseltä lähete lapsettomuustutkimuksiin Naistenklinikalle
04/18: Luomuraskaus, josta km 5+5.
06/18: Nkl hyväksyy potilaaksi
10/18: 1. ovulaatioinduktio, ajoitetut yhdynnät. Ovulaatio tapahtunut liian aikaisin.
12/18: 2. ovulaatioinduktio, tavoitteena inssi, mutta jälleen ovulaatio liian aikaisin.
01/19: Lääkäri toteaa, ettei pystytä ajoittamaan inssiin -> siirto ivf-hoitopolulle.
05/19: 1. IVF. 14 follia, 11 munasolua, joista 10 kypsää. 9 hedelmöittyi normaalisti. Tuoresiirto 3. päivän alkiolla. Nega. Pakkaseen 3 blastoa.
11/19: 1. PAS-aikomus, mutta Estradotista huolimatta oma ovis ja liian aikaisin; ei pas
01/20: Kokeilussa Letrot, mutta oma ovis liian aikaisin; ei pas

elin.sand
2013 ilman ehkäisyä
2014 tutkimukset julkisella -> ei syytä lapsettomuuteen
1. IVF lyhyt kaava 10/19 - ei yhtään alkiota
2. ICSI lyhyt kaava 11/19 - 7 alkiota ja tuoresiirto, nega
3. PAS 02/20, plussa

VauVe
Endometrioosidiagnoosi
Ehkäisy pois 2018 kesällä, n. vuosi yritystä luomuna, ei tärppejä
IVF pitkällä kaavalla 10/2019, tuoresiirrosta nega. Pakkaseen jäi 2 alkiota.
PAS 01/20 josta plussa

Voimia MiisaS <3

Täällä kohta punktio. Jännittää vähän ja irroituspiikki kyllä kirveli, eka piikki mikä on ollut oikeasti hankala pistää ja jäi vielä mokoma kirvelemään ja polttelemaan iholle! Katsotaan mikä on sitten saalis...

Takaisin