IVF/ICSI 2020

Haluan liikkunaan! Kotosalla punktion jälkijutut ei juurikaan tunnu enää. Kävellä saa, mutta saako oikeasti tehdä kunnon kävelykenkkejä mikäli tuntuu ihan oklta.
 
Upunup kyllä varmasti saa kävellä reippaasti jos kunto sallii. Saisihan mennä töihinkin vaikka olisi fyysinen työ :) tsempit piinailuun!




Kai minun nyt vaan pitää uskoa, että tää on totta kun digiin pärähti tänään dpo 15 ”pregnant 2-3”. Soittelen polille ja varaan varhaisultraa. En millään voi uskoa, et meidän polku oli tällä kertaa näin helppo! Vaikka tietysti pidän tässä vielä varhais- ja np-ultraan asti ainakin sen JOS kaikki menee hyvin -asenteen.
 
Upunup kyllä varmasti saa kävellä reippaasti jos kunto sallii. Saisihan mennä töihinkin vaikka olisi fyysinen työ :) tsempit piinailuun!




Kai minun nyt vaan pitää uskoa, että tää on totta kun digiin pärähti tänään dpo 15 ”pregnant 2-3”. Soittelen polille ja varaan varhaisultraa. En millään voi uskoa, et meidän polku oli tällä kertaa näin helppo! Vaikka tietysti pidän tässä vielä varhais- ja np-ultraan asti ainakin sen JOS kaikki menee hyvin -asenteen.
Mahtavaa onnea! :Heartred
 
Onnea Bluebe!

Osaisko kukaan täälä auttaa, joilla ollut pitkä kaava, että milloin synarela pitää viimeistään aloittaa suhteessa omaan kiertoon? Tai jos sen aloittaa liian myöhään niin ehtiikö kehon omat hormonit jo nousta liikaa ja hoito joudutaan peruuttaa?
Selitinkin viime viikolla täälä tästä lyhyt kierto/synarelan ajoitus-hässäkästä. No tietenkin nyt kävi niin, että ovisplussa tuli ennätysajoissa tänään kp9 ja tämän myötä kierto tulee olemaan 22-23pv. Ja mulla se synarela-ohjeistuskäynti vasta kp20 :facepalm: eli aikaisintaan tuona päivän saan aloitettua sen. Kysyin viime viikolla jo 2 krt hoitopolulta että mitä jos ovis tulee ajoissa ja kierto lyhyt mutta saan vaan vastauksia että tule silloin ajallesi ja katsotaan tilanne sitten jne. Eli ehkä tuosta voisi päätellä että ei ole ongelma mutta hitto kun pitää olla tälläinen kontrollifriikki ja analyyttinen ja kun jostain joskus lukenut että sumut pitäs alottaa noin viikkoa ennen omia menkkoja. :banghead:
 
Onnea bluebe!:hello2

Meillä ensimmäinen varhaisultra juuri takana ja siellä hän olla ja köllötteli ja kuulemma vahva syke :love7 Kyllä on ollut pitkät ja ahdistavat viikot takana kun oon pelännyt tietty pahinta! Huhhuh, kyllä helpotti... Vaikka en tahdo vieläkään tätä kyllä uskoa :)
 
Itkut on itketty ja nyt mä lähden ostamaan vehnänalkioöljyä ja punaviiniä! :grin mitäs muita hyviä vinkkejä olisi alkion kiinnittymiseen? Ajattelin myös käydä joogassa nyt enemmän jotta Verenkierto ja aineenvaihdunta vilkastuu.
Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Ei me luovuteta eihän! Eteenpäin! !:sign19
 
Blanca näin just, eteenpäin vaan! Esikoista yrittäessä eka IVF oli niin floppi että ajattelin ettei täältä nousta ikinä mut niin sitä vaan sit kuitenkin mentiin eteenpäin. Toivottavasti saat pian sen plussan :Heartred

J90 onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) mitkä viikot sulla on nyt? Mä sain varhaisultran taysista vasta 8+1 ja mua sapettaa. Kuvittelin et saisin sen paljon aikaisemmin, ja ehtisin käydä ennen meidän sukutapaamista ultrassa. Siellä on mahdoton salata kaikilta enkä haluaisi kertoa raskaudesta ennen ultraa. Mut yhtään ei joustettu, aiemmin ei saa. Esikoisesta kävin 6+6 samassa paikassa ultrassa et vissiin käytännöt muuttuneet...
 
Paljon onnea bluebe ja J90 :smiley-bounce012

Mulla oli tänään se punktio. Vaikka rakkuloita oli hirmusti niin pakkaseen saatiin "vain" 8. Enkä nyt rehellisesti osaa sanoa, että onko tuo vielä fakta kun olen käsittäny et niitä seuraillaan kuitenkin muutama päivä ennen kuin selviää. Kypsiä kuitenkin tuo 8 :)
 
Paljon onnea bluebe ja J90 :smiley-bounce012
Mulla oli tänään se punktio. Vaikka rakkuloita oli hirmusti niin pakkaseen saatiin "vain" 8. Enkä nyt rehellisesti osaa sanoa, että onko tuo vielä fakta kun olen käsittäny et niitä seuraillaan kuitenkin muutama päivä ennen kuin selviää. Kypsiä kuitenkin tuo 8 :)
Uskoisin et huomenna selviää moniko noista kahdeksasta on hedelmöittynyt ja sit ke-pe aikana et moniko jatkaa kehitystään ja saadaan pakkaseen.
 
Kiitos kaikille tsempeistä ❤️
Tänään oli inssi ja jos tästä nega niin uuden IVF:n hoidonsuunnittelu on huhtikuussa.
Tämän päiväinen käynti palautti muutenkin taas vähän toivoa tähän hommaan, sain purettua kaikki fiilikset(itkut) ja lääkäri ja hoitaja oli ihania ja ymmärtäväisiä.
Anteeksi kun nyt vaan oma napa näissä jutuissa.

Tsemppiä kaikille jännäilijöille eri vaiheissa
 
Onnea J90!:)

Palasaippua:
Mulla oli ekassa ultrassa pienehköjä rakkuloita yhteensä yli 30. Puhuttiin hyperivaarastakin. Olihan se kieltämättä pettymys kun 6 munasolua punktiossa. 4 kypsää. Lopulta oli helpotus kun yksi saatiin siirtoon vaikka pakkaseen ei mitään. Jos uutta stimulastiota niin luulen että lääkitystä vähän muutetaan tuon ekan perusteella.
Bluebe, jos ei ole rahasta tiukkaa niin ykdityiselläkin pääsee ultraan. :)
 
Niin ja smoothie, minulla alkoi synarela kp 20 (kp 21 sijaan)ymmärtääkseni lyhyehkön kierron vuoksi. Eli luulisin että tuo voi vaikuttaa kyllä. Ikävä kun eivät kuule tai ainakin selkeästi kerro ja ota selvää että haittaako vai ei.
 
Onnea bluebel ja ihania uutisia J90.

Blanca onhan olemassa kaikenlaista luontaistuotteita mutta eiköhän ihan perus liikunta ja terveellinen ravinto ja tietty punkku on ihan hyvä

Täälä edelleen odotan tota hilloviikkoa eikä edes tunnu siltä että olis aikamassa. Luulen oikeesti että mun koko hormoonitoiminta on edelleen lepotilas Synarelan lopettamisesta on nyt viikko.
 
Onnea J90!:)

Palasaippua:
Mulla oli ekassa ultrassa pienehköjä rakkuloita yhteensä yli 30. Puhuttiin hyperivaarastakin. Olihan se kieltämättä pettymys kun 6 munasolua punktiossa. 4 kypsää. Lopulta oli helpotus kun yksi saatiin siirtoon vaikka pakkaseen ei mitään. Jos uutta stimulastiota niin luulen että lääkitystä vähän muutetaan tuon ekan perusteella.
Bluebe, jos ei ole rahasta tiukkaa niin ykdityiselläkin pääsee ultraan. :)

Juu mennään varmaan viikkoa aiemmin yksityiselle :)
 
Blanca näin just, eteenpäin vaan! Esikoista yrittäessä eka IVF oli niin floppi että ajattelin ettei täältä nousta ikinä mut niin sitä vaan sit kuitenkin mentiin eteenpäin. Toivottavasti saat pian sen plussan :Heartred

J90 onnea hyvistä ultrakuulumisista! :) mitkä viikot sulla on nyt? Mä sain varhaisultran taysista vasta 8+1 ja mua sapettaa. Kuvittelin et saisin sen paljon aikaisemmin, ja ehtisin käydä ennen meidän sukutapaamista ultrassa. Siellä on mahdoton salata kaikilta enkä haluaisi kertoa raskaudesta ennen ultraa. Mut yhtään ei joustettu, aiemmin ei saa. Esikoisesta kävin 6+6 samassa paikassa ultrassa et vissiin käytännöt muuttuneet...

Kiitos! :) minun laskujen mukaan 6+5 ja neuvolassa oli 6+4. 3 viikon päästä sitten seuraava ultra jossa katotaan sit kaikkea tarkemmin, tämä oli vaan se et katottiin et siellä on elämää ja oikeassa paikassa.
 
Niin ja smoothie, minulla alkoi synarela kp 20 (kp 21 sijaan)ymmärtääkseni lyhyehkön kierron vuoksi. Eli luulisin että tuo voi vaikuttaa kyllä. Ikävä kun eivät kuule tai ainakin selkeästi kerro ja ota selvää että haittaako vai ei.

Kiitos vastauksesta! Kuinka pitkä kierto sulla ois ollu tuo kierto ilman synarelaa, jos se siis myöhästi edes menkkojen alkua? Jotenkin vaa pelottaa että jos uusi kierto kestää nyt vaan 22pv niin olisin ehtinyt vain 3pv sumuttaa et ehtiikö omat hormonit sit jo kasvattamaan ja valikoimaan folleja (kun nehän alkaa kohoomaan jo loppukierrossa) ja sit nollaultras ei ookkaan sen takia munasarjat lepotilassa tai follit ei kasva stimulaatiossa niinkuin kuuluu koska omat hormonit ehtineet jo vaikuttaa ja sit koko hoito peruuntuu :dead:
 
Takaisin
Top