Oon miettiny näiden kaikkien elämänmuutosten oleellisuutta juuri tällä perusteella. Ei luomuvauvatkaan ole vammasia vaikka niiden äidit eivät lopeta kahvin juontia kuukausia ennen raskautta. Itselle tämä säntillinen on kuluttavaa ja kurjuutta lisäävää. Rakastan kahvia ja elo pellossa elelyä. Kuitenkaan lääkärit eivät ohjeista näille kuureille, kunhan otat vitskut ja lopetat polttamisen niin hyvä. Juopottelua ei myöskään suositella. Olen siis toki korjannut elämäntapojani, mutta jotenkin enough is enough. Taidan olla aika väsy tähän prosessiin...Jännä tuo yrttitee kun sitten raskaana sitä ei suositella lainkaan. Itse ostin kofeiinitonta teetä seuraavaan kiertoon jolla korvaan mun yhden kupin kahvia aamuisin jännä miten joutuu tällaisia asioita miettimään kun normaalisti raskautuvat voivat elää kuin elo pellossa kunnes huomaavat olevansa raskaana.
Tuota ovistestin tekoa raskaustestinä en ole itse kokeillut, mutta eikä siinä haeta juuri yllämainittua ovisplussaa? Eli testiviivan tulisi olla vahvempi kuin kontrolliviivan. Tuosta Nupon testistä en osaa sanoa juuta enkä jaata raskauden suhteen. Jos haettaisiin ovista niin uskoisin sen olevan lähipäivinä.