Joo aikamoinen cocktail oli käytössä, mutta 4 vuotta yritystä takana ja 3 epäonnistunutta PASia, niin olin hieman epätoivoinen.
Listasta jäi muuten Omega-3:set.
Vitamiineissa ja luontaistuotteissa kannattaa panostaa laatuun. Esim. puristepillereiden imeytyminen voi olla niin ja näin, ja pahimmassa tapauksessa ne kerääntyvät suolistoon. Raskausvitamiini minulla oli Terranovalta, geleitä lukuunottamatta vitamiinit oli joko Puhdistamon tai Puhdas+:n. Niiltä löytyy ns. puhdasta kamaa ja ne ovat hyvin imeytyviä, koska ovat kapselimuodossa. Minulle klinikalla tosiaan sanottiin, että he eivät suosittele kuin foolihappoa, ei edes monivitamiinia.
Aspiriini oli ihan apteekin ilman reseptiä saatavaa tavaraa, laitoin tabletin neljään osaan ja ääntä kohti. Aspiriinia taidetaan kirjoittaa enemmän hoitohin yksityisillä ja esim. Jenkeissä. Se lisää ilmeisesti verenkiertoa ja koska ovulaatio aiheuttaa tietynlaisen tulehdusreaktion kopassa, niin tuo saattaa auttaa siihen myös rauhoittamalla tilannetta. Itse olen ainakin ovulaation jälkeen ollut usein niin kipeä, ettei ihmekkään, jos mitään ei ole aikaisemmin tarttunut.
Geleet vaikuttavat käsittääkseni enemmän limakalvoon. Ainakin sanotaan, ettei munasolujen laatuun voi oikein vaikuttaa merkittävästi, koska nehän kehittyvät siinä vaiheessa kun olet itse saanut alkusi. Geleetä käyttäessä oon huomannut olevani huomattavasti kosteampi ja ovis tullut pari päivää aikaisemmin.
Ja tottakai kehtaat pyytää Gonapeptyliä itsellesi, jos se tuntuu hyvältä vaihtoehdolta. Sanot lääkärille, että oot lukenut hyviä kokemuksia aiheesta ja kerta siitä ei haittakaan ole, niin saisiko kokeilla kiinnityspiikkiä, koska olet epätoivoinen.
Tässä lapsettomuus kategorian alla on keskustelu "Tukea alkion kiinnittymiseen" tms. Sieltä kannattaa myös lueskella juttuja, vaikkei ryhmä kovin aktiivinen olekaan.
Sori nää tökerön oloiset viestit, en osaa puhelimella tuottaa parempaa tekstiä. :bag: