Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Luin noita käyntiyhteenvetoja ja ärsyttää kun jokaisessa lukee, että iästä johtuen suunniteltu yksi hoito ja nyt tämän päivän käynnin raportissa luki, että siirrettiin yksi ja kolme jatkoviljelyyn. Jos saadaan pakastettua alkioita niin PAS luonnonkiertoon, mikäli pakastettavaa ei jää, hoidot päättyvät. En vaan voi olla miettimättä, että siinä vaiheessa, kun minut on asetettu jonoon olin 39v. en päässyt keväällä ensin ruuhkan ja sitten koronan takia ( koronan takia oli taas pahempi ruuhka, jonka takia hoidot siirrettiin syksyyn) hoitoihin. Ilman näitä hoidot olisivat varmasti alkaneet viimeistään maaliskuussa. Nyt hoitoihin on käytetty aikaa reilu kaksi kuukautta ja minut ollaan valmiit heittämään heti kartanolle, jos pakastettavaa ei jää. Olisin kuitenkin ehtinyt saada hoitoa lähes puoli vuotta ennen 40-vuotispäivääni, jos koronaa ja ruuhkia ei olisi ollut. Minusta tämä ei tunnu erityisen reilulta. Ymmärrän sen, etteivät toki voi minua julkisella puolella ikuisuutta pitää, mutta ei kai nämä ruuhkat ja koronat voi kaatua suoraan minun kärsittäväksi? Vai voiko tämä vain olla näin epäreilu systeemi?
kun tuli koronasta johtuva sulku niin kysyin et miten tää nyt menee. On ollut paljon klinikasta johtuvia ongelmia ja nyt sitten korona. Että mites jos se 40 tulee täyteen eikä saada hyödynnettyä sitä 3 hoitokierrosta. Sanoivat meille sitä et nyt kun on poikkeuksellisia viivästyksiä niin eivät niin tuijota tuota ikää. Toivottavasti olisi se linjaus edelleenkin eikä vain viime keväältä. Ts kehoitan kyseenalaistamaan tuon pihalle laittamisen. Toivottavasti siis saatte vielä uuden kierroksen tarvittaessa
Ihanaa Upunup, toivotaan viivojen vahvistumista!
Kyselen taas tuosta Gonapeptylin pistoajasta. Etenkin te, jotka olette plussanneet ja kierrossa ollut Gonapeptyl kiinnittymisen tukena: mihin kellonaikaan suhteessa siirtoaikaan pistitte lääkkeen? Ilmeisesti siitä ei sen tarkempaa ohjeistusta ole, mutta olisko onnistuneita kokemuksia?
Ihanaa! Mikä testi tuo on? Voisi varalle hankkia itsekin, ettei tarvitse tuijotella viivanpaikkoja.Enhän minä malta olla jakamatta. :) Nämä on ollut siitä kivoja testejä, että eivät piirtele viivan paikkoja. Mutta tosiaan jo dpo13. Vaan jotain pientä on ainakin tapahtunut. ❤
Enhän minä malta olla jakamatta. :) Nämä on ollut siitä kivoja testejä, että eivät piirtele viivan paikkoja. Mutta tosiaan jo dpo13. Vaan jotain pientä on ainakin tapahtunut. ❤
Ooh!
Miten tuo testi toimii? Tulee teksti Hcg tai ei tule?
Ei kun ihan vain tuo kovin hailakka viiva tuossa tumman viivan vasemmalla puolella. :)
Niin siis olen one step testeihin saanut viivan paikkoja eli negatiiviseen testiin piirtyy kuitenkin viivan kohtaan "jotain". Niin näihin ei ole tullut kertaakaan sitä ja se on ollut helpottavaa kun ei ole tarvinut miettiä ja tiirailla, että olisiko.. . Tämä on mulle eka testi tätä merkkiä, niin että viivan kohdalle piirtyy haamua. Virallisesti liene 25 testin herkkyys mutta jos tekee google kuvahaun testin nimellä niin dpo 9-dpo 10 alkanuut jo monelle piirtymään viivaa.
Ihanaa Upunup, toivotaan viivojen vahvistumista!
Kyselen taas tuosta Gonapeptylin pistoajasta. Etenkin te, jotka olette plussanneet ja kierrossa ollut Gonapeptyl kiinnittymisen tukena: mihin kellonaikaan suhteessa siirtoaikaan pistitte lääkkeen? Ilmeisesti siitä ei sen tarkempaa ohjeistusta ole, mutta olisko onnistuneita kokemuksia?