Mulla on aina vuodellut, kaksi onnistunutta raskautta. Samoin on äidilläni ja monilla ystävillä. Aina voi siis toivoa ja toivotaan! Mitään syytä ei ainakaan mun vuodoille ollut.
Joo sehän tässä on hauskinta, että ketäänhän tämä vuotelu ei kummemmin kiinnosta. Tk:n mieslääkäri ei yllättäen halunnu leikkiä gynekologia kirjotti vaan saikkua, polille ei tietenkää oteta kontrolleihin ja jos on km näillä viikoilla ei kuulema tarvetta ultrata. Jos vuoto pitkittyy tai infektio-oireita voi soittaa naistentautien polille. Eli nytkun ei oo kipuja (alaselässä jotakin tuntemusta, mitä en kyllä edes kivuksi luokittele) eikä vuotokaan ala niin vissiin ainut vaihtoehto käydä itse ar ultrassa ensiviikolla, että tietää mikä homma on. Polilla oli sitä mieltä, että oireet kuitenkin vaikuttaa km:lta. Yhden km kokeneena vuoto kyllä alkoi silloin kunnolla ja kivutkin oli sen mukaiset. Silloin ei ollut mitään juupas jaapas vuotelua todellakaan näin kauan. Nytkään ei ole minkäänlaista ohjetta kauanko pitäisi sitten odottaa alkaako vuoto..